Suihkurusketusta, semifinaalia & kahvittelua

Heippa♥ Oikeen ihanaa torstaita kaikille lukijoille. Ajattelin tulla höpötteleen vähän viime viikonlopusta lisää, sillä tosiaan olin Helsingissä & Tampereella. Perjantaina olin Weekend Festivaaleilla, mistä teinkin postauksen viime kerralla. Lauantaina kumminkin tulin takaisin Tampereelle Miss Tampere semifinaaleihin. Kävin torstaina suihkurusketuksessa Kauneuskeskus Bixissä. Sieltä sai tosi edulliseen hintaan suihkurusketuksen, mikä oli todella hyvä! Suosittelen paikkaa ehdottomasti.

Lauantai aamuna lähdin junalla kohti Tamperetta. Ystäväni S meikkasi mut kisoja varten & tuttavani laitto mulle hiukset. Palvelu pelasi siis loistavasti! ;) Alkuillasta suuntasin kohti Studio Facea, missä oli semifinaaliin päässeet 25 ihmistä. Tutustuin heti yhteen ihanaan neitoseen, jonka toivon voittavan tämän vuoden Miss Tampere finaalin! Itse en sijoittunut parhaimpien joukkoon. Tuomarit sanoivat mm. että olen todella lyhyt, mutta mulla on todella hyvä asenne elämään ja mulla on positiivinen mieli & ainutlaatuinen hymy. Kerroin myös blogistani ja he kiinnostuivat siitäkin. Täältä isot vilkutukset jos näette postaukseni! Semifinaalit oli ainutlaatunen kokemus mulle ja niinkuin mainitsin blogissani, että en ole menossa tavoittelemaan minkäänäköistä voittoa tai odota liikoja itsestäni, joten toivon että ihmiset eivät ryhdy sen takia negatiiviseksi, koska en menestynyt parhaimpien joukkoon, mikä oli mun mielestä ihan täysin selvä asiakin, koska en ole kropaltani missi taikka malli. Olen pieni ja pippurinen naisen alku, jossa on täynnä energiaa lyhyydestä ja muodoista huolimatta! :)

Tsemppiä kovasti kaikille, jotka pääsivät todella pitkälle! Olette upeita♥






Love, Jenna.






13 kommenttia

  1. Anonyymi8/21/2014

    Ihana toi sun vika kuva ! Hieno meikki ja toi lippis :3 kaikkea hyvää! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon♥ Sinulle myös :)

      Poista
  2. Sinä oot Jenna upea itse :) <3

    VastaaPoista
  3. Anonyymi8/22/2014

    Sä oot aivan sairaan upee tyttö!

    VastaaPoista
  4. Anonyymi8/23/2014

    voi luoja kun puhut niinku ihmiset pitäis muotoja huonona puolena :D:D kun tollee "muodoista" huolimatta. kuule kaikkien mielestä muodot on kauniita joten älä viiti kerätä mitää huomiota sillä :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei hei, hetkinen.. Postaus liitty malli/missi maailmaan, jossa mun kokoset ja pituset naiset eivät usein pärjää. :D En pidä muotoja huonona, mutta tuon tapaisissa kisoissa ns. isompikokoiset ja muodokkaammat naiset eivät pärjää kuten tuomarit toteavat. Mulle sanottiin ihan suoraan mm. että olen todella lyhyt. :)

      Poista
  5. Anonyymi8/24/2014

    vikassa kuvassa et kerrankin ole mauttoman näköinen, pidä toi!

    VastaaPoista
  6. Tosi kaunis toi vika kuva! :)

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com