Viikonloppu Helsingissä

Ihanan rentouttava perjantai ja lauantai takana. Lähdin perjantai aamupäivänä Helsinkiä kohti, sillä mulla oli koulusta vapaapäivä. Helsinkiin saavuttua S oli mua vastassa ja suunnattiin kohti Vapianoa. Olen käynyt viime vuonna viimeksi Vapianossa, joten sinne oli ehdottomasti pakko suunnata syömään. S suositteli mulle tosi hyvää pastaa, joten otettiin samat annokset. Meidän annoksissa oli täysjyväspagettia, kanaa ja juustoraastetta. Vapianon leivät on myös tosi herkullisia! Syömisen jälkeen käytiin katsomassa Kinopalatsissa Eila, Rampe ja Likka. Mun mielestä kyseinen leffa oli ihan hulvattoman hauska! Tykkäsin tosi kovasti, vaikka usein katson lähinnä vain rakkaus- ja draama elokuvia.
Jatkoimme leffan jälkeen matkaamme vielä frapeille Wayne's Coffeelle, sillä sieltä löytyy mun mielestä maailman parhaimmat jääteet, jäälatet ja tietysti frapet! Lähdimme illalla kaupungista S:lle ja tehtiin meille vielä iltapalaksi mun lempiruokaa, eli kanasalaattia. Viinirypäleet ja vesimelooni on myös mun lempiherkkua, Myöhemmin käytiin vielä heittään iltalenkki ja tietysti rentouduttiin loppuilta Moderni perheen katselun parissa.

Miten teidän viikonloppunne sujui?♥

8 kommenttia

  1. Oij sulla on ollu ihana päivä siis <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä ihan mahtava perjantai ja lauantai! :)

      Poista
  2. Anonyymi1/31/2015

    Ihanannäkösiänoiruuat<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja oli muuten todella hyvää! :)

      Poista
  3. Ihania kuvia ja kivan kuulosta!:)
    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Anonyymi2/03/2015

    oot lutka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks sunkin ip-osottees voi selvittää ja saat maksaa huuteluistas mulle :)

      Poista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com