Terveellinen ja hyvä sunnuntai herkku

Mun on pakko vinkata blogin puolelle todella hyvä ja terveellinen herkku. Olin aikaisemmin kuullut herkullisista banaanilätyistä ja päätin itse valmistaa niitä, sillä ne sopivat hyvin tämän hetkiseen ruokavaliooni, mikäli haluan herkutella. 

Näin valmistat banaanilättyjä:
- Tarvitset 2 kananmunaa
- Yhden ison banaanin
- Kanelia 1 teelusikallisen
- Ja jos haluat hieman lisää makeutta valmistuksen jälkeen, laita ripaus sokeria lättyjen päälle.

- Sekoita kananmunat, banaani ja kaneli muovikulhossa sähkövatkaimella hyvin. Kun olet sekoittanut kaikki ainekset hyvin keskenään, laita pannulle puolikas määrä muovikulhosta aineksia ja paista n. 1-2min täydellä teholla. Niin nopeaa, helppoa & terveellistä!


Mitä mieltä olette ruokavinkki postauksista ylipäätään?♥



24 kommenttia

  1. Oho, kuulostaa hyvältä!! Ruokapostaukset on just parhaita! Saa usein uusia ideoita mitä itsekkin voisi kokeilla ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mäkin tykkään ruokapostauksista ja vinkeistä tosi paljon :)

      Poista
  2. Mä olen tehnyt tuolla reseptillä nuita banaanilättyjä monta kertaa, mutta tein niistä pienempiä lättyjä. :) Tosi hyvää ja terveellistä. namnam, tee lisää vaan tälläisia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pienemmät lätyt onnistuu kyllä parhaiten! Kiva kuulla ja varmasti teen jatkossa :)

      Poista
  3. Mun mielestä ruokavinkkipostaukset on ihan parhaita! :D Ite ainakin päivän kohokohta kun saa ruokaa ja on kiva aina kokeilla uusia juttuja :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään kovasti ruokavinkkipostauksista! Saa aina uusia ideoita omaan ruokavalioon :)

      Poista
  4. Nää on niin hyviä ! nam namnam ! :P

    VastaaPoista
  5. Nammmm nälkäisenä ei pitäis eksyä lukemaan tällaisia postauksia.. :ppp Mä en oo vielä ikinä kokeillut näitä, mutta ehkä nyt olis korkea aika! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti kokeilla! :)

      Poista
  6. Oij näyttää kyllä hyville!:) näitä pitäisi ehdottomasti tehdä useammin ja kokeilla juuri tuota kanelia joukkoon!
    http://wonderland--life.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaneli tuo kyllä mukavasti makua lättyihin! :)

      Poista
  7. Anonyymi2/24/2015

    Oon tehnyt näitä ja oli pahoja :D Maistuu mun suussa varmaa liian terveellisille. Kunnon rasvahiilari lätyt on vaan parhaita kunhan ei syö jokapäivä ;;)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi2/25/2015

    ootko sä nyt taas kunnon 'fitness' kun oot aloittanu satunnaisen kuntoilun? :D antaa vähän sellasta fibaa sun insta kuvat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oivoi. Kannattaisi ehkä ottaa asioista selvää ennenkuin tulee aukomaan päätänsä tänne :) Mun igssä ei ole edes minkäänlaisia ''fitness'' kuvia. Oon muuttanut mun ruokavaliota aika reippaasti ja se on kyllä tehnyt tehtävänsä jos siellä mun vartaloa tutkiskelet noin tarkasti..;)

      Poista
  9. Anonyymi2/25/2015

    Voiteliksä/öljysiksä sitä pannun pohjaa ennen ku laitoit taikinaa siihen? :) haluisin kokeilla noita mut pelkään et ne palaa siihe pannun pohjaa kiinni ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi voidella/öljytä pannun pohjan ennen taikinan laittamista :)

      Poista
  10. Anonyymi2/27/2015

    Oi nää on nii hyviä :)

    www.dansedelamour.blogspot.fi

    VastaaPoista
  11. En tiedä mikä sun ruokavalio on, mut jos kiinnostaa niin mä oon laittanu yhen lettuohjeen blogiini, sopii ketoosissa ollessa, ja on ihan naurettavan hyviä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy käydä kurkistaan! :)

      Poista
  12. Ihan just muutamia päiviä sitten näitä tein, ja oli kyllä niin hyviä! Ikinä aiemmin en oo kokeillut, ja nää kyllä tulee varmasti näkymään mun ruokavaliossa enemmänkin! :D
    Ps. Vastailinkin sun kommenttiin, että nyt viimein muistin minäkin tulla tutkaileen tätä sun blogia, ja tää on kyllä hyvä löytö! :) Jään lukijaksi! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykästyin näihin heti kun tein ensimmäistä kertaa! Niin herkullisia :) Kiitos kovasti ja tervetuloa♥

      Poista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com