Uudet treenikuteet!

Myös me bilemimmit rakastetaan suurinosa treeniä! Ja mikäs sen parempaa lähtee treenin pariin kun on itselle sopivat treenikuteet. Mulla on tälle vuodelle paljon muutoksia tiedossa ja olen pitänyt muutamasta asiasta jo kiinni parin viikon ajan. Tein sopimukseni itseni kanssa, että tupakointi, mässäily ja kaikki epäterveellinen jää nyt pois. Huomasin miten väsynyt olin, kun söin välillä mitä sattuu. Myös bilemimmi tuli siihen päätökseen, että alkoholin käyttö saa nyt jäädä ainakin pariksi kuukaudeksi kokonaan pois. Tajusin kuinka paljon alkoholi voi lihottaa ihmistä ja mä oon kroppani kanssa kieltämättä tosi tarkka. Terveys on mulle tärkeä asia ja tiedän hoitoalan ihmisenä miten kuuluu syödä. Elämässä on tehtävä päätöksiä mistä kannattaa pitää kiinni. Oikeenlaisella ruokavaliolla ja treenillä olo on tuhat kertaa parempi kuin se, että makaat joka viikonloppu 2 päivän bilettämisen jälkeen krapulassa. Sanon asiat aikalailla suoraan, koska haluan jokaisen tietävän, että sä pystyt ihan mihin vaan, kunhan sä taistelet ja pidät sopimuksista kiinni.

Poikkesin maanantaina H&M:llä katsomassa löytyisikö sieltä itselleni sopivat treenikuteet. Ensimmäisenä silmääni tarttui kirkkaan värinen treenitoppi, joka tietysti lähti ostoskoriin matkaan.

Treenipaita

Treenihousuissa mulla oli valinnan vaikeutta ja katsoin muutamat treenihousut useaan kertaan läpi, kunnes ostoskoriin lähti matkaan treenitoppiin sopivat housut!

Treenihousut

Mulle on treenatessa tärkeetä se, että tunnen joka treenin jälkeen oloni hyväksi ja pirteäksi. Joskus tietysti tulee niitä päiviä, että ei millään jaksais lähtee vetään ulos lenkkiä tai tekeen salille yhtään mitään, mutta silloin kannattaa muistaa miten tärkeetä urheilu ja terveys on sulle itsellesi. Teet sen ainoastaan sen takia, että sulla on hyvä olla ja sun terveys pysyy pitkään hyvänä. Älä koskaan anna periksi. Sen mä sanon joka kerta itselleni jos meinaan luovuttaa. Ja toi lause muuten tepsii!

Kivaa ja energistä viikonjatkoa kaikille♥

Treeni1

Love, Jenna.

13 kommenttia

  1. Sun blogi on todella koukuttava sun ihanan positiivisella asenteella! Mulla on kans tuo sama treenitoppi ja tykännyt siitä tosi paljon! Tsemppiä sulle treenaamiseen, se on ihan parasta <3 Täytyy muuten nyt viimeistään ihan liittyä seuraajaksi, kun aikasemmin bongannut aina Facebookista :)

    http://www.six-feet-tall.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Anonyymi2/05/2015

    Oot ihanan oloinen tyyppi :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi2/05/2015

    käytkö jollain salilla? :) jos käyt ni onks sul pt tai joku tietty ohjelma mil treenaat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En puhu sen enempää treenistä nettiin ellei mieleni jossain vaiheessa muutu :)

      Poista
  4. Anonyymi2/05/2015

    Näytät todella hyvältä :p

    VastaaPoista
  5. ihanan pirtsakka treenitoppi!:) uudet reenivaatteet piristää vaan AINA!!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kovasti! Aivan super pirtee :) Kyllä nyt kelpaa treenailla taas :)

      Poista
  6. Anonyymi2/06/2015

    "Tajusin kuinka paljon alkoholi voi lihottaa ihmistä ja mä oon kroppani kanssa kieltämättä tosi tarkka"

    etkös vasta kirjoittanut postausta miten pidät muodokkaista ihmisistä ja rakastat omia muotojasi ja itseäsi sellaisena kuin olet? eikö niin sitten kuitenkaan ole jos tahdotkin laihduttaa?
    terveys on tietysti tärkeää, mutta ei esimerkiksi yksi karkkipäivä viikossa ole mitenkään epätervettä, tai se että sillointällöin nauttii alkoholia. toki saat tehdä mitä haluat ja panostaa terveyteesi, kunhan muistat silti rakastaa itseäsi niinkuin olet aiemmin sanonut, etkä tavoittele mitään alipainoista vartaloa jossa kasvaa taas erilaiset terveysriskit :)
    onnea silti treenauksen aloittamiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alkoholi pilaa ihmisen terveyden ja vartalon. Ei sellaista kukaan halua. Itseään voi rakastaa ja olla muodokas, vaikka treenaa. Eihän tässä tekstissä ole mainittu laihdutuksesta, vaan kuntoilusta yleisesti? :) Tekstissä mainitsin myös, että alkoholin käyttö jää nyt ainakin pariksi kuukaudeksi pois ihan vaan senkin takia, että oloni on paljon parempi ilman jatkuvaa bilettämistä ja juomista..:)

      Poista
  7. Anonyymi2/06/2015

    mä kyl tajusin enemmän tosta tekstistä, että haluut kiinteytyä ja nostaa omaa kuntoa. kannattaa käydä kehonkoostumusmittauksessa just ton kiinteytymisprojektin alussa (maksaa 10-50€).

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com