Escada Turquoise Summer Arvonta!

Haluaisin ilahduttaa teitä lukijoita Escada Turquoise Summer hajuvesi arvonnalla. Mylook.fi on osoittautunut mulle parhaaksi vaihtoehdoksi, mistä ostaa edullisesti kaikki meikkituotteet, hiustenhoito tarvikkeet, hajuvedet ja vartalovoiteet. Nettishoppailu on todella edullista varsinkin opiskelijalle, joten suosittelen ehdottomasti tutustumaan Mylook.fi tuotteisiin. Kovassa käytössä oleva Pan Stik meikkivoide on esittelyssä mulla vielä tällä viikolla blogissa, jonka saa todella edulliseen hintaan Mylookin verkkokaupasta. Sitten arvonta asiaan!




Escada Turquoise Summer hajuvesi on makea, raikas ja nuorekas tuoksu. Se sopii mainiosti nuorille naisille päivittäiseen käyttöön. Hajuvesi ei ole liian vahvan tuoksuinen, joten sitä voi suihkuttaa pariinkin otteeseen iholle. Tuoksua voi kokeilla ostamalla mitä tahansa verkkokaupasta käyttämällä sanaa TURQUOISE tilatessa. Mylook.fi löydät myös Guessin, Bossin, Versacen, Viva La Juicyn ja monen muun merkkituotteen hajuvedet edulliseen hintaan!



Arvontaan voit osallistua seuraavalla tapaa:
- Kerrot onko sinulla kokemusta Escada Turquoise Summer hajuvedestä
- Mihin käyttöön hajuvesi tulisi itsellesi
- Kerrot toimivan sähköpostiosoitteen, jotta voin ottaa sinun yhteyttä mikäli voitat!

Lisäarvan saat tykkäämällä Facebook sivustani: JEANNAY JULIET (Muista mainita kommentissa jos tykkäät Facebook sivustani, jotta muistan lisäarvan sinulle!)

Arvonta päättyy 15.3.2015. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti sähköposti viestillä. Paljon onnea kaikille arvontaan♥

116 kommenttia

  1. Tää arvonta on ihan kun mulle tehty :D Mulla loppu just hajuvesi viikonloppuna ja tuskasesti yritin painella viimeset tipat irti.. Ei oo kokemusta just tosta escadan hajuvedestä mutta varmaan ihan yhtä hyvä kun ne muut! Tää tulis arkikäyttöön :)

    janika.kyostila@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. ainiin ps. tykkään jo sun fb sivusta ennestään!

    VastaaPoista
  3. Anonyymi3/05/2015

    Olen tuoksutellu kaupassa kyseistä ihanuutta ja ois ihana saada itselle kun en ole raskinut ostaa sitä niin ottaisin käyttöön ja varsinki kesätuoksuksi ois ihana!

    elisajosefiina@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Ei ole juuri tuosta hajuvedestä kokemusta muista Escadan tuoksuista kylläkin ja pidän niistä kovasti siksi ajattelinkin tähän osallistua!
    Hajuvesi tulisi luultavasti kesäksi käyttöön ja jos se tuoksuu aivan taivaalliselle niin varmasti käytän päivittäin! Ja olen tykännyt facebook sivustasi :)
    Sähköposti: julia-salmi @hotmail.com

    VastaaPoista
  5. Anonyymi3/05/2015

    Ei ole kokemusta kyseisestä hajuvedestä! Hajuvesi tulisi päivittäiseen käyttöön, sillä itselläni ei ole yhtäkään hajuvettä, niihin kun harvemmin pienellä opiskelijabudjetilla tulee laitettua rahaa..
    n.tomunen@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. Ei oo kokemusta tuosta hajuvedestä mutta vaikuttaa tosi ihanalta tuoksulta ♡ tulis varmaan ihan arkikäyttöön sekä viihteelle ;) olis tosi kiva voittaa kun ei oo muutenkaan oikeen rahaa ostella kalliita hajuvesiä :)

    VastaaPoista
  7. Muutaman kerran olen tuoksutellut tuota hajuvettä kaupassa, mutta en ole vielä ostanut sitä itselleni. Hajuvesi tulisi päivittäiseen käyttöön.
    suvi.valitalo@hotmail.com.

    VastaaPoista
  8. Anonyymi3/05/2015

    Kaverin kyseistä hajuvettä oon tuoksutellu ja on kyllä ihanan tuoksunen ja pakko löytyä omastakin hajuvesi varastosta pian! Hajuvesi tulis luultavasti ihan arkikäyttöö ja kesällä varmasti olis tämä tuoksu kovassa käytössä!!

    erika.4@luukku.com

    VastaaPoista
  9. Kokemusta ei ole tuosta hajuvedestä, tuoksu tulisi arkikäyttöön! :-)
    s-posti: annika_taskinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  10. Tätä oon tuoksutellut ja meinannut osta. Mulla on nyt escadan toinen hajuvesi ja se on niiin hyvä! Mutta ei ole siis kokemusta kyseisestä hajusta. :) Tämä tulisi ihan arkikäyttöön toisen loputtua.
    oona.loimulahti@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Anonyymi3/05/2015

    Ei ole tuosta Escadan tuoksusta kokemusta. Tuota hajuvettä käyttäisin varmaan kesällä ihan arkituoksuna, ja se riittäisi juuri sopivasti kesän yli :D

    veenlaa@hotmail.com

    VastaaPoista
  12. ei ole kokemusta! Tulisin käyttämään sitä päivittäin jos tuoksuu hyvältä niin kuin muut escadan hajuvedet:)
    mirella.rasanen(at)elisanet.fi

    VastaaPoista
  13. Anonyymi3/05/2015

    Arki käyttöön tulisi. Kokemusta on escadan hajuvesistä, mutta ei juuri tästä kyseisestä tuoksusta.
    gous@luukku.com

    VastaaPoista
  14. Oon tuoksutellut tuota, mutta muutene i oo kokemusta. Tuosta tulis ihana kesäinen tuoksu ihan päivittäiseen käyttöön tänne :)
    Tykkään kanssa FB:ssä ;)
    tarumatilainen@gmail.com

    VastaaPoista
  15. En kokeillut tätä tuoksua vielä, mutta tulisi jokapäiväiseen käyttöön, sillä rakastan raikkaita hajuvesiä. Tykkään FB sivullakin. :)

    tpupu90@gmail.com

    VastaaPoista
  16. Juuri tuosta minulla ei ole mitään kokemusta, tai siis en ole edes kaupassa testaillut. Kuitenkin omistan yhden Escadan tuoksun (joka tosin on aivan lopussa) ja luotan siihen, että tuokin voisi olla yhtä ihana. Ihan arkikäyttöön tulisi, lähinnä kesällä. :)

    lea.bjorn@outlook.com

    VastaaPoista
  17. Anonyymi3/05/2015

    Kaupassa oon tuoksutellut kyseistä hajuvettä pari päivää sitten ja tykästyin heti! Tuoksu tulisi jokapäiväiseen käyttöön, varsinkin kesällä olisi varmasti kovassa käytössä!
    jenni.lindberg@windowslive.com

    VastaaPoista
  18. Aika maagista että just tuoksuttelin tota laivalla, ja oli kyllä vallan ihanaa❤ elikkä mukana ollaan, tykkäsin myös fb-sivustasi, (ja pakko mainita,koska oman edun tavoittelu, että muutenkin seurailen sua pitkin somea:)
    Pitkakangashenna@gmail.com

    VastaaPoista
  19. Jahas, jäi tosta äskeisestä pois että tuoksu tulis kolmen tytön käyttöön, ja mahdollisesti äitinkin, ihan vaan arkena Ja juhlana koska on kiva tuoksua hyvältä (ja kalliilta... kröhöm..)

    VastaaPoista
  20. Jahas, jäi tosta äskeisestä pois että tuoksu tulis kolmen tytön käyttöön, ja mahdollisesti äitinkin, ihan vaan arkena Ja juhlana koska on kiva tuoksua hyvältä (ja kalliilta... kröhöm..)

    VastaaPoista
  21. Ei oo aikasempaa kokemusta tosta hajuvedestä mutta kuulostaa aivan ihanalta! Ja kesällä varmasti päivittäin käyttäisin :)

    iitsi-piitsi@hotmail.com

    VastaaPoista
  22. Oon tuoksutellut kaupassa mutta escadalta oli moon sparkle aikoinaan ehdoton lemppari! Arkikäyttöön tulis kun hajuvesiä mullei oo kertyny montaa :) oon tykännyt fb. jjuuliv@gmail.com

    VastaaPoista
  23. Mulla ei ole mitään kokemusta kyseisestä tuoksusta, olisi ihana kyllä päästä kokeilemaan! Mulle tulisi arkikäyttöön tuo hajuvesi :) Oon myös sun FB sivusta tykännyt
    inka.haapio@hotmail.com

    VastaaPoista
  24. Minulla ei ole kokemusta kyseisestä hajuvedestä, mutta mikäli se tuoksuu yhtä hyvältä kuin näyttää niin ai että! Ottaisin hajuveden luultavasti päivittäiseen käyttööni. :) Tykkään FB-sivustasi!
    eslaro@utu.fi

    VastaaPoista
  25. Oon tuoksutellut ja tuoksuu ihanalta niinkuin kaikki escadan hajuvedet, hajuvesi tulisi arkikäyttöön <3

    patriciaaelisabeth@gmail.com

    VastaaPoista
  26. viimeksi eilen kävin sitä kaupassa nuuhkimassa, mutta ei ole muuta kokemusta :) tuoksu tulisi ahkeraan käyttöön keväälle ja kesäksi! :) jennni.huotari@hotmail.com

    VastaaPoista
  27. Ihana tää! Ü mä oon tätä tainnut tuoksutella just lähiaikoina tossa sokoksella, en ole varma onko tää se sama, mutta jos on niin tykkäsin! Mä käytän hajuvettä harvemmin, sillonkun lähden tapaamaan ihmisiä, mutta jos käyn vaan kaupassa niin jää yleensä laittamatta. anni.levula@hotmail.fi

    VastaaPoista
  28. Anonyymi3/05/2015

    Rakastan tuota tuoksua. Mun kaverilla on se ja aina tuoksuttelen sitä:) tulisi joka päiväiseen käyttöön varmasti! Tykkään fbssä! vainiojulia@hotmail.com

    VastaaPoista
  29. en oo tätä kyseistä escadaa ennen käyttänyt, mutta tykkään escadan tuoksumaailmasta, koska se on niin ihanan pirteä ja raikas. Näin kevään korvalla tuoksuosasto kaipaisi uudistusta, ja luulen ettei tämäkään escada olisi pettymys :) ohtosanni@gmail.com

    VastaaPoista
  30. Oon tuoksutellu kyseistä hajuvettä kaupassa ja ihan arkikäyttöön tulisi :)
    Tykkään myös Fb sivusta :p
    anni.nylander@hotmail.com

    VastaaPoista
  31. Ei oo tuttu tuoksu juuri kyseinen, mutta mikäli merkkiin tulee niin varmasti hyvä! Arkikäyttöön tulisi, tosin miksei juhlaviinkin tilaisuuksiin. Jonnarawr@hotmail.fi

    VastaaPoista
  32. Ei ole kokemusta tuosta hajuvedestä, mutta escadaa on tullut muuten kyllä käytettyä paljon! <3 Tuo sopisi hyvin muiden joukkoon! :p
    juliajokiniemi@gmail.com

    VastaaPoista
  33. Anonyymi3/05/2015

    Tykkään ihan sikana escadan tuoksuista ja toi on vaan niiiiin ihana! �� sopis just kesäks tosi hyvin, ihan arkikäyttöön :) just syksyllä ostin born in paradise tuoksun nii en oo raaskinu viel ostaa tätä uusinta :(

    jonna.kuj@gmail.com

    VastaaPoista
  34. Ei ole kokemusta tuosta tuoksusta. Käyttäisin päivittäin.
    Tykätty FB-sivuistasi.
    hamalainentm@gmail.com

    VastaaPoista
  35. Ei ole muuta kokemusta kyseisestä hajuvedestä, kuin että olen haistanut sitä kaupassa. Arkikäyttöön se tulisi, eli kouluun laittaisin ja jos sattuisi olemaan muita menoja niin sinne!

    martsupa@gmail.com

    VastaaPoista
  36. Ei ole kokemusta ja suihkuttelisin sitä aina aamuisin eli ns arkikäyttöön niin kaikki muutkin saisivat nauttia siitä :)

    emma-rawwrr@hotmail.com

    VastaaPoista
  37. Heljä3/05/2015

    Oi vitsi tälläinen kelpaisi! :) Mie tykkään muutenkin näistä Escadan tuotteista - yks pitkäaikainen lempparituoksu on juuri tuo Escadan Cherry In The Air. Tätä tuoksua oon vain kaupassa tuoksutellut, mutta en oo vielä malttanut opiskelijabudjektin takia ostaa. Tää tulisi käyttöön mulla etenkin kesällä :)

    heljakeskilusa@gmail.com

    VastaaPoista
  38. Mulla ei oikeastaan oo mitään aiempaa kokemusta Escadan hajuvesistä, joten nyt olis kiva päästä suihkutteleen tota päälle! :D Tuoksu tulis mulle todennäjöisesti ihan arkikäyttöön, sillä hyvien tuoksujen käyttö tuo tiettyä hohtoa arkeen. :)

    Kävin tykkäämässä sun facebook -sivusta. :)

    sonjakoskensalo@gmail.com

    VastaaPoista
  39. Anonyymi3/05/2015

    Kaverilta olen testannut, ja jokapäiväiseen käyttöön tulisi :-)
    batmanwepa@gmail.com

    VastaaPoista
  40. Mulla ei oikeastaan oo mitään aiempaa kokemusta Escadan hajuvesistä, joten nyt olis kiva päästä kokeilemasn! Oon muutenkin niin hajuvesihullu :')<3 Tuoksu tulis mulle varmastikkin arkikäyttöön :)

    emiliakorpela@outlook.com

    VastaaPoista
  41. juu kaupassa haistellu ja ihana on! ihan arkikäyttöön tulisi mulle :) tykätty on!

    viivi.korpela@hotmail.com

    VastaaPoista
  42. Ei oo aiempaa kokemusta hajuvedestä ja todennäköisesti (lähes) päivittäiseen käyttöön, tykkään panostaa hajuvesiin ja vaihdella eri tuoksujen välillä :-)

    VastaaPoista
  43. Kokemusta tästä tuoksusta ei juurikaan ole, mutta siskoni kehui sitä kun kävi kaupoilla joten olisi hienoa päästä testaamaan kysesitä tuotetta ! ♥ :) Olen positiivisesti yllättynyt Escadan tuoksuista, sillä ne ovat todella hyviä ja nuorekkaita tuoksuja eikä suinkaan liian vahvoja :)
    Kyseinen hajuvesi tulisi myös arkipäiviin että bileiltoihin, mielestäni se sopii mihin tilanteeseen vain :)

    luukkolaura@gmail.com

    VastaaPoista
  44. Ei ole aikaisempaa kokemusta tästä hajuvedestä, mutta töihin laittaisin tätä varmasti aina. :) Tykkään myös fb-sivuistasi! hippohiiri@gmail.com

    VastaaPoista
  45. Ei ole kokemusta tuosta kyseisestä tuoksusta, mutta olen aikasemminkin käyttänyt escadan hajuvesiä ja olen tykännyt tosi paljon. Arkikäyttöön tulisi kyseinen tuoksu. :)
    Tykkään facebook sivustasi. :)
    ranjon93@gmail.com

    VastaaPoista
  46. Anonyymi3/05/2015

    En ole haistellut, mutta tykkään yleensä makeahkoista tuoksuista ja Escadan hajuvesistä :) Käyttäisin varmaan ihan arkena, käytän lähes joka päivä hajuvettä. Yhdellä mukana kivassa arvonnassa!
    saya
    sayav @ hotmail.fi

    VastaaPoista
  47. Anonyymi3/05/2015

    Moikka! Tästä hajuvedestä ei ole kokemusta, Escadan Cherry on kyllä aivan ihana, joten varmasti tämäkin! Ottaisin hajuveden päivittäiseen näyttöön. sintsu16@gmail.com

    VastaaPoista
  48. Anonyymi3/05/2015

    En ole kokeillut Escadaa aiemmin. Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta tuotteelta. Käyttäisin varmaan arkena :) mromanainen@gmail.com

    VastaaPoista
  49. En oo just tota escadaa ikinä kokeillut, ois kyl tosi kiva kokeilla! Tulis ihan arkikäyttöön :)
    jenicaamm@gmail.com

    VastaaPoista
  50. Anonyymi3/05/2015

    Minulla ei ole kokemuksia kyseisestä hajuvedestä, mutta olen kyllä kuullut oikein hyvää Escadan hajuvesistä (:
    Hajuvesi tulisi lähes päivittäiseen käyttöön, hyvää hajuvettä olen tässä etsiskellytkin.
    laura.veikkola@hotmail.com
    http://tavoitteena-mahdottomuus.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  51. Anonyymi3/05/2015

    Tästä tuoksusta minulla ei ole kokemusta, mutta Escadan tuoksuista olen kyllä aina tykännyt :)
    ameliarose211@gmail.com

    VastaaPoista
  52. Minulla ei ole kokemusta Escada Turquoise Summer hajuvedestä. Tulisi ehkä bileihin käyttöön :)

    Kahdella arvalla mukana!

    jolannian@gmail.com

    VastaaPoista
  53. Oon ihan rakastunut Escadan muihin hajuvesiin joten uskoisin, että tuostakin pidän :3 tulisi päivittäiseen käyttöön, en osaa olla ilman hajuvettä.
    yksisarvismies@gmail.com

    VastaaPoista
  54. Anonyymi3/06/2015

    Ei ole juuri tuosta hajuvedestä kokemusta mutta muista escadan hajuvesistä on kyllä ja ne on ihania! Tuo tulisi minulle arkikäyttöön. :) s-posti: umppalumppanuhnuh@gmail.com

    VastaaPoista
  55. Kokemusta ei Escada Turquoise Summer hajuvedestä ole muuta kuin mitä olen blogeista lukenut. Tuoksu tulisi varmaankin kesä käyttöön, nimensäkin puolesta :)
    minnapo1(at)gmail.com

    VastaaPoista
  56. Anonyymi3/06/2015

    Apua, joskus teininä olen käyttänyt escadan hajuvesiä, ja ai niitä muistoja kun joskus pääsee nuuhkaisemaan escadapulloa! :D olisi mukava päästä haistelemaan escadan uudempia tuotantoja :)
    anni.bergman@jippii.fi

    VastaaPoista
  57. Enpä ole juuri tätä tuoksutellut, mutta olen kyllä käyttänyt elämäni aikana jo muutaman Escadan tuoksun. Kesätuoksusihan tuo ihanuus tulisi!
    nellakos(at)gmail.com

    VastaaPoista
  58. Eilen just kävin tuoksuttelee kyseistä tuoksua Sokoksella ja ihastuin. Harmikseni en pysty ostamaan mitään ylimääräistä tulevan kotimme rempan takia:/ . Tuoksu tulisi päivittäiseen käyttöön.
    laurasurakka@hotmail.com

    VastaaPoista
  59. Ei ole tästä vielä kokemuksia, mutta on varmasti yhtä ihana kuin Escadat yleensäkin. Itselle tulisi tuomaan kesäfiilistä jo näin keväällä :) Tykkään fb-sivustasi
    arhippainen(at)luukku.com

    VastaaPoista
  60. Anonyymi3/06/2015

    Mulla ei oo aikasempaa kokemusta tosta hajuvedestä mut oon kuullu escadan hajuvesistä. Hajuvesi tulis päivittäiseen käyttöön ku oon ettiny tässä laadukasta ja hyvän tuoksusta hajuvettä :)
    Hennahirvonen1@luukku.com

    VastaaPoista
  61. Olen tuoksutellut laivalla ja ihastuin <3 Tulisi jokapäiväisiin rientoihin elämää sulostuttamaan :)
    pauleceb(AT)gmail.com

    VastaaPoista
  62. Anonyymi3/06/2015

    Ei oo kokemusta tästä hajuvedestä muuta ku tuoksuttelemalla, Escadasta kyllä muuten. Itelläni ei todella ole varaa hemmotella itteeni ostamalla noita kalliimpia hajuvesiä ku yksin pidän lapsestani huolen, joten jos voittaisin ni jokapäiväiseen käyttöön tulis :)

    mimmeli93@gmail.com

    VastaaPoista
  63. Jossain kaupassa olen tuota nuuskinut, tykkäsin, kuten Escadan tuoksuista yleensä. Kesätuoksuna käyttäisin ihan päivittäin, jos onni osuisi kohdalle
    janttarainen(at)luukku.com

    VastaaPoista
  64. Niin ja kahdella arvalla mukana...

    VastaaPoista
  65. Anonyymi3/06/2015

    Ei ole aikaisempaa kokemusta, siispä ehdottomasti mukaan arvontaan! Ihan jokapäiväiseen käyttöön tulisi =).
    siinatar@gmail.com

    VastaaPoista
  66. Ei ole kokemusta. Päivittäiseen käyttöön tulisi sille, jolle lahjaksi antaisin ja saisinpa sitä minäkin silloin haistella
    arskari(AT)gmail.com

    VastaaPoista
  67. Ei ole kokemusta vielä. Kesän juhliin olisi varmasti ihana. Yhdellä arvalla mukana.
    s.kansakoski@luukku.com

    VastaaPoista
  68. Anonyymi3/06/2015

    Mulla ei oikein ole mitään kokemusta tästä hajuvedestä. En muutenkaan ennen ole tykännyt käyttää hajuvesiä,mutta nyt olen viime aikoina ruvennut testailemaan erilaisia hajuvesiä ja olen uskaltannut ostaakin pari jo. Joten olisi erittäin mukavaa saada escdan hajuvesi myös käyttöön. :)

    sara-jecc@hotmail.com

    VastaaPoista
  69. En ole päässyt vielä tuoksuttelemaan, mutta on varmasti ihana! Itselle tulisi joka päivä käyttöön
    miljakos(at)gmail.com

    VastaaPoista
  70. Minä rakastan Escadaa ja tämäkin on tullut tuoksuteltua, vaikka en ole raskinut ostaa. Tulisi kesätuoksuksi tämä jos voittaisin
    kristapasm(AT)gmail.com

    VastaaPoista
  71. En ole vielä päässyt tuota testaamaan, mutta eihän Escada voi olla muuta kuin hyvä :) Ihan päivittäin käyttäisin, ainahan sitä tahtoo tuoksua ihanalle.
    marialuok(at)gmail.com

    VastaaPoista
  72. en oo vielä kokeillut tuoksua, ihan päivittäiseen käyttöön tulisi :)
    laura_koovit@hotmail.com

    VastaaPoista
  73. Just tätä escadaa en oo edes tuoksutellu mut monta escada hajuvettä oon loppuun asti käyttäny niin tuskin tääkään ois pettymys! Ihan päivittäiseen käyttöön menis, veikkaan et tää on aika kesäinen tuoksu tai ainaki pullo näyttää siltä :-)

    Tiinasultsi@hotmail.com

    VastaaPoista
  74. Anonyymi3/06/2015

    Ei ole tuttu,mutta ihana olisi saada päivittäiseen käyttöön. Anne
    annelaukkanen09@hotmail.com

    VastaaPoista
  75. Anonyymi3/06/2015

    Näyttää ulkoisesti niin kesäiseltä. Tulisi ihan jokapäiväiaeen käyttöön. Ei ole tuttu tuoksu,vielä. Sofia
    chipmunk@hotmail.fi

    VastaaPoista
  76. Anonyymi3/06/2015

    kokemusta ei ole, mutta ois ihana saada päivittäiseen käyttöön! :)
    johanna.suojansalo@hotmail.com

    VastaaPoista
  77. Ei ole kokemusta tästä tuoksusta, eikä muistakaan Escadan tuoksuista. Arkikäyttöön tulisi. :)
    H4nnna@hotmail.com

    VastaaPoista
  78. Anonyymi3/06/2015

    ei ole tuttu tuoksu! arkikäyttöön miksei juhlakin tulisi!!
    jutska
    pilkku10@hotmail.fi

    VastaaPoista
  79. Anonyymi3/06/2015

    En tunne tuoksua ennestään! arkikäyttöön tulis.=)
    T:Arja
    arja
    arja.katariina@hotmail.com

    VastaaPoista
  80. Ei ole tuttu :) ja varmaan ihan arkikäyttöön!
    milja.annukka123@gmail.com :)

    VastaaPoista
  81. Kokemusta on vain pienestä näyte pullosta, mutta rakastuin tuoksuun niin paljon, että olisi ihana saada sellainen♥ Tuoksu tulisi arkikäyttöön kesää varten, sillä tuollaiset tuoksut tuovat aina mieleen kesän!
    Kävin myös tykkäämässä facebook-sivuistasi:-)

    milla.annika@hotmail.fi

    VastaaPoista
  82. Ei ole tuttu mutta Escada on yleensä ihana joten arvonnassa mukana!

    kasanenannamaria at gmail.com

    VastaaPoista
  83. Anonyymi3/06/2015

    Olen tuoksutellut tuota sokoksella, ja tykkään kovasti! Arkikäyttöön tulisi, miksei juhliinkin, on niin ihana tuoksu! :-)

    saanamuru@hotmail.com

    VastaaPoista
  84. Yhdellä arvalla mukana! Ei ole tuoksuna tuttu, mutta varmaankin menisi juhlakäyttöön ja miksei sitten kesällä ihan kesätuoksuksikin rannalle. ;)
    sopeutuja(at)hotmail.com

    VastaaPoista
  85. ei vielä tuttu, päivittäiseen käyttöön. fb tykkääjä myös

    mariestrange(a)hotmail.com

    VastaaPoista
  86. Ei oo aikasempaa kokemusta, mutta arkikäyttöön varmaan tulis. :) en ookkaan pitkään aikaan hankkinut mitään uutta tuoksua! ja tykkään facebookissa sivustasi
    kanerva.neuvonen@pp2.inet.fi

    VastaaPoista
  87. Anonyymi3/07/2015

    Ei ole kokemusta, mutta olen kyllä jo bongannut mainoksista. Itselle jokapäiväiseen käyttöön tulisi
    mirkkulainen@luukku.com

    VastaaPoista
  88. Anonyymi3/08/2015

    Ei ole aikaisempaa kokemusta Escadan hajuvesistä. Tuoksu kuulostaa ihanalta arki- ja viihdekäyttöön ;) opiskelijabudjetilla ei ole varaa ostella kalliita hajuvesiä, tulisi siis hyvään käyttöön :)
    Kaksonen-8@hotmail.com

    VastaaPoista
  89. Kesällä arkikäyttöön tulisi! Taisin sokoksella tuota jo tuoksutellakin, mutten muista sen kummemmin kuin että raikas kesäinen tuoksu oli:)
    suvi.lahdemaki@gmail.com

    VastaaPoista
  90. Anonyymi3/08/2015

    Escadan hajuvedet on tuttuja, mutta juuri tuosta hajuvedestä ei ole kokemusta ja arkikäyttöön tulisi.
    mariah-79@suomi24.fi

    VastaaPoista
  91. ei oe tuttu tuoksu,mutta vaikuttaa kivalle
    antaisin tyttärelle käyttöön,koska hän on makean ystävä.
    kikke at live.fi

    VastaaPoista
  92. Anonyymi3/09/2015

    Yhdellä arvalla mukana mukavassa arvonnassa :)

    Minulla ei ole kokemusta tuosta Escadan turqoise summer tuoksusta ,itseasiassa pakko myöntää että näin ko.hajuveden nyt vasta tässä sinun kirjoituksessasi ekaa kertaa.. uutuus-uutispimennossa oltu :D

    Tuoksu tulisi minulle varmasti arkeenkin käyttöön ,mutta voisin kuvitella että ulkoiluttaisin sitä kyllä viihteelläkin :D

    neeakristiina@gmail.com

    VastaaPoista
  93. ei ole tuttu :) tulisi arkikäyttöön ja varsinkin kesällä olisi varmasti kovassa käytössä :)

    katriinajanette@gmail.com

    VastaaPoista
  94. Anonyymi3/09/2015

    ei ole tuttu! jokapäiväiseen käyttöön :)
    elina_jokitalo(at)luukku.com

    VastaaPoista
  95. Ei ole itselläni vielä tuota tuoksua ollut, eli siis ei ole tuttu. Varmasti ihan arkikäyttöön tulisi :)
    Nimimerkin takaa löytyy sähköposti jos voitto osuu kohdalle ! :)

    VastaaPoista
  96. Anonyymi3/09/2015

    Köyhänä opiskelijana harvoin viitsii valitettavasti kauheasti tuhlailla kosmetiikkaan ja panostaa itseensä. Escadasta on sen verran kokemusta, että nuorempana suihkuttelin siskon Taj Sunset-hajuvettä salaa ja myöhemmin olen hajuvesiosastolla fiilistellyt ihania Escadan hajuvesiä <3 Päivittäiseen käyttöön tulisi varmasti :) hyvään saumaan tulisi voitto myös koska synttäritkin on 17.3!
    elsa.34991@student.winnova.fi

    VastaaPoista
  97. Enpä oo ennen kuullut kys hajuvedestä. :) Ihan arkikäyttöön tulisi.

    partane.aino@hotmail.com

    VastaaPoista
  98. Anonyymi3/11/2015

    Kokemusta löytyy Escadan hajuvesistä , Taj Sunset ostin aikoinaan Hulluilta Päiviltä ja muitakin olen tuoksutellut . Kyseistä uutta Escadaa olen tuoksutellut viime Viking Grace reissullani ja oli kyllä taas niin ihanan tuoksuinen kesätuoksu . Tuoksu tulisi arki ja juhlakäyttöön , sillä tykkään käyttää hajuvesiä yhtä hyvin arkenakin .

    juippeli@luukku.com

    VastaaPoista
  99. Kiva arvonta! Tykkäisin ihan arkikäyttöönkin, työpaikan käytäville vähän viehkeitä tuoksuja. Tykkään myös facebookissa, lisäarpa kiitos kaunis.
    Ja l u ku v i n k k e j ä löytyypi täältä: http://tuhansiasivuja.blogspot.fi/
    postin.tuomaa@gmail.com

    VastaaPoista
  100. Escadasta on kokemusta, mutta ei juuri tästä tuoksusta. Escada on kyllä kestosuosikki! Ihan arkikäyttöön ottaisin.
    eeva22@hotmail.com

    VastaaPoista
  101. Oon kerran (?) tuoksutellut tätä, ja ah, niin ihana! Omaan käyttöön tottakai ottaisin, tällai ilkeästi.. :)

    heidihokkanen22@gmail.com

    VastaaPoista
  102. Anonyymi3/13/2015

    Kaverilta aina suihkauttelen kyseisyä hajuvettä sillä sen on mielestäni _AIVAN_ ihana! Käyttäisin sitä itse aikalailla päivittäin :-)
    lenarules@hotmail.co.uk

    VastaaPoista
  103. Mulla ei koskaan Escadan hajuvesiä ole ollut, mun kokemukset kyseisestä tuotteesta rajoittuu siis kuviin joita oon muiden blogeista selaillut. Tämä tulisi mulla varmaankin arki- sekä juhlakäyttöön :-)

    oona_hankaniemi@suomi24.fi

    VastaaPoista
  104. Aivan ihana arvonta! Oon muutamia kertoja päässyt nuuhkimaan tota ihanuutta, mutten ole raaskinut ostaa. Ihanan kesäinen tuoksu pääsis mun kesän ykköstuoksuksi (:
    revontulipalo@hotmail.com

    VastaaPoista
  105. Ei ole aikaisempaa kokemusta, mutta muita Escadan hajuvesiä on tullut tuoksuteltua ja tuoksuvat kyllä ihanilta! Omaan käyttöön tulisi! :)

    taija.jarvensivu@hotmail.com

    VastaaPoista
  106. Mulla on joskus ollut Escadan hajuvettä, ja rakastin sitä. :) Uutta ei kuitenkaan ole tullut vielä ostettua, eikä tämä tuoksu ole vielä tuttu. Ihanaahan tuo olisi omistaa, sillä uskon että tuoksu on taivaallinen!

    miia_liedes@hotmail.com

    VastaaPoista
  107. Ihana arvonta! Ei ole aikaisempaa kokemusta, mutta olisi ihana kokeilla sitäkin. Ihan arkikäyttöön tulisi itselle!

    pilkku10@hotmail.com

    VastaaPoista
  108. Oi äitillä on tätä ja tää on aivan ihanaa! käyn aina salaa suihkasemassa sitä itteeni! mulla ollut joskus se escadan punainen hajuvesi ja haluisin niiiin oman tollasen, ettei tarvis salaa käyttää äitin eikä isosiskon omaa.. D: Tulis varmasti joka päiväseen käyttöön !! :)

    Meri.kulju@sedu.fi

    VastaaPoista
  109. Kaverit ovat noita mulle kehunut mutta itse en ole vielä raskinut ostaa. Mutt nyt mulla olisi oiva tilaisuus saasa tuollainen. Ovat niin hyvän tuoksuisia että ihan arki käyttöön tulisi:) olen tykännyt facebook sivustasi ja s.postini on asta.lehtovaara@gmail.com

    VastaaPoista
  110. Anonyymi3/14/2015

    Ei ole tuttu.
    Itselle erityisesti juhlakäyttöön tulisi.
    -minttu47-
    minttu47@gmail.com

    VastaaPoista
  111. Anonyymi3/14/2015

    Yksi arpa minulle, kiitos!
    Muista Escadan tuoksuista tykkään kovasti, joten varmasti tästäkin. Vielä en ole päässyt tätä testaamaan.
    Hiisukas (hiisukas@gmail.com)

    VastaaPoista
  112. Anonyymi3/15/2015

    Mulla ei ole kokemusta Escadan hajuvesistä, mutta kaverit ovat kehuneet! :-) Arkikäyttöön tulisi ja oikeastaan juuri sopivalla hetkellä - hajuveteni alkavat loppumaan :-D

    jenna_vaisanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  113. Anonyymi3/15/2015

    Ei ole kokemusta kyseisestä hajuvedestä. Varmaan ihanaa. Salli.moilanen36@gmail.com

    VastaaPoista
  114. Äää toivottavasti et ole arponut vielä!
    Mulla ei ole kokemusta kyseisestä hajuvedestä, mutta olen hirveä hajuvesifriikki, joten tämä olisi hyvin tervetullut mun hajuvesiperheeseen <3 Haluaisin jonkin uuden hajuveden kesäksi, joten tämä olisi siihen varmasti sopiva!

    heppa.hullu@wippies.fi

    VastaaPoista
  115. Anonyymi3/15/2015

    Escadat on ihania ja kyseenomasta en vielä omista :) menis tulevaa kesää varten tämä !

    ja_blond@hotmail.fi

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com