Minä olen hyvä..

Pitkästä aikaa vähän erilaista postausta blogissa. Näin ilta aikaan saan aina parhaimmat postausideat blogiin, joita alan tietysti toteuttamaan kun on aikaakin. Positiivisuus on aina paras piirre ihmisissä, joten päätin tehdä pirteän ja mukavan postauksen näin kesän kunniaksi! :)

♥ Minä olen hyvä kuuntelemaan muita.
♥ Minä olen hyvä ymmärtämään toisia.
♥ Minä olen hyvä oppimaan uusia asioita nopeasti.
♥ Minä olen hyvä ihmisten parissa.
♥ Minä olen hyvä auttamaan muita vaikeissa tilanteissa.

SUIT1

♥ Minä olen hyvä musikaalisesti.
♥ Minä olen hyvä kuvattavana.
♥ Minä olen hyvä tyyppi kenen seurassa ei tule tylsää.
♥ Minä olen hyvä tekemään herkullisia jälkiruokia.
♥ Minä olen hyvä tekemään erilaisia asukokonaisuuksia.

MEKKOO1

♥ Minä olen hyvä heräämään aikasin aamulla.
♥ Minä olen hyvä peittään tunteeni.
♥ Minä olen hyvä piristys tylsiin arkipäiviin.
♥ Minä olen hyvä keksimään huikeita ideoita, mitä usein myös toteutetaan kaveriporukalla.
♥ Minä olen hyvä vaikeissa tilanteissa, joissa pitää osata selviytyä oikealla tavalla.


Love, Jenna.




26 kommenttia

  1. Superihana postaus <3 kauniita kuvia susta jälleen! Puss!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi6/12/2015

    Tää sun postaus tulee vetään niin paljon negastiivista palautetta, että huh huh:D Tollasia asioita ei saa suomessa sanoo ääneen, tulee pelkkää vihaa jos kertoo olevansa tyytyväinen itseensä. En tajua kyllä miks, koska eihän se keltään muulta oo pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suomalaisten olis aika oppia olemaan positiivisia ja tyytyväisiä itseensä :D On tosi ikävää, että niin monet pahoittavat täällä maassa mielensä jos joku on itsevarma ja uskaltaa kehua itseään.. :)

      Poista
    2. Anonyymi6/12/2015

      Ei työnantajatkaan mielestäni auo sulle päätään, jos kehut itseäsi ja kerrot millainen hyöty olisit työpaikalle. Sehän on se juttu. :D Ja kyllä sitä joskus kannattaa kehua itseään. Jos et osaa vaikka yhtään piirtää niin mieti sitten mikä muu vois olla sun juttus, ehkäpä laulat kuin enkeli? Näissä Jennankin kehuissa mainittu mm. olen hyvä kuuntelija ja hyvä kuvattavana, mutta sinä voisitkin kuulua siihen hyvän puhujan rooliin tai olet hyvä kameran takana. Jos tän jälkeen jollekin tulee vituttavan paha mieli niin voin sanoa sitten, että häpeä katkeruutees. D:

      (Varuilta mainitakseni 1. anonyymi, ei ollut siis sinuun kohdistuva, vaan yleisesti kaikille mielensäpahoittajille. Voin vain ihmetellä, että jos joku ymmärtää ja näkee itsessään myös positiivisia puolia, niin miksi joku toinen pahoittaa siitä mielensä? Tekisi saman jutun ja kirjottais asioita ylös vaikka paperille niin ei tarvisi mäkättää! :D)

      Poista
  3. Ihana positiivinen postaus ! :)) <3 voisin itsekin toteuttaa jotain tämmöistä, saanko? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Tietysti saat :)♥

      Poista
  4. Anonyymi6/12/2015

    Mistä toi pinkki vaatejuttu on mikä on sulla askissa tos uusimmas kuvas :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä on tulossa postausta lähiaikoina :)

      Poista
  5. Anonyymi6/12/2015

    Mitäs jussina :) ?

    VastaaPoista
  6. Just tuollanen asenne kuin sulla on ihaltavaa. Me jästipää suomalaiset ei osata olla kiitollisia siitä missä asioissa me ollaan hyviä vaan mollataan itseämme. Tästä postauksesta sai ihanaa positiivista energiaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Jenna ja näinhän se on! Pitäis osata iloita pienistäkin asioista ja olla itsestään ylpee :)

      Poista
  7. Oiii ihanan positiivinen postaus! Sun asenne on ihan huippu! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla ja kiitos Julia! :)

      Poista
  8. Anonyymi6/13/2015

    Heii toi kuva mikä sulla on instas mis sul on noi mustat housut mis on vetskarit reisis niin koska ostit sen kuvassa olevat kenfät sieltä spirit storesta :) ja mistä spirit storesta ? Toi 5 päivää sitt lisätry kuva xDd selkee kysymys

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tampereen Spirit Storesta ostin n. kuukausi sitten :)

      Poista
  9. love the romper !

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    VastaaPoista
  10. Anonyymi6/14/2015

    Hauska postaus? Mistä ostat sun ruskeat piilarit?

    VastaaPoista
  11. Anonyymi6/14/2015

    Hyvä musikaalisesti? Soitatko jotain soitinta vai laulatko tms? Olis kiva kuulla :)

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com