WEDDING CELEBRATION

Ihana kesäilta upealla maatilalla. Siitä oli tehty mun lauantai, sillä sukulaiseni meni naimisiin♥ Lähdimme lauantai aamupäivästä kohti kirkkoa, mikä oli myöskin maaseudulla. Kirkko oli vanhanaikainen ja upea ilmestys, josta itsekkin olen joskus haaveillut kun ehkä jonain päivänä löydän oman prinssini ja menen naimisiin. Tilaisuuden jälkeen suuntasimme maatilalle, jossa meitä odotti upea pitopalvelu ja aivan ihana maalaishenkinen tila, jossa nautimme häähumusta yöhön asti. Tarjolla oli erilaisia salaatteja, lihaa, leipää, kalaa ja juoma vaihtoehtoja riitti myös mukavasti. Mun oli ehdottomasti maistettava talon valkoviiniä, sillä se on mun lemppari ruokajuoma! Ruokailun jälkeen oli vuorossa pieni tauko, jonka jälkeen hääkakku tuotiin. Kahvittelun ja kakun aikana pidettiin puheita ja tuli naurettua kyllä niin mukavasti, sillä morsiamen isä heitti niin hyvää juttua, että eihän siinä voinut olla pidättelemättä naurua :D Puheiden jälkeen taas oli omaa aikaa, jonka jälkeen vuorossa oli häävalssi. Oli ihanaa nähdä kuinka onnellisia kaksi ihmistä on kun he ovat löytäneet toisensa♥ Pukeuduin värikkääseen asuun hääjuhlaan, sillä maksimekkoni ei kerennyt tulemaan minulle perjantaihin mennessä. Mulla oli tosi mukavaa hääjuhlassa ja tuli pitkästä aikaa nähtyä muitakin sukulaisia. Nyt palaan normaaliin arkeen jälleen ja hoitamaan promojuttuja. Muistakaa huomenna saapua Miamille, sillä olen Red X Cup tapahtumassa mukana! :)

JS1

JS2
IMG_6270

IMG_6271

IMG_6273

IMG_6272

IMG_6286

IMG_6295

IMG_6301

♥ Love, Jenna.

5 kommenttia

  1. Aivan ihana tuo jumpsuit Jenna!♥ Muista tänään viinille! ;)

    VastaaPoista
  2. nice pics ! :)

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    VastaaPoista
  3. You look so pretty !
    Xoxo

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    VastaaPoista
  4. Ihana jumpsuit, super pirtsakka sopii sulle hyvin <3

    VastaaPoista
  5. Upee räväkkä asu! tosi kiva lukea nyt kaikkia häihin liittyviä postauksia kun olen alkanut suunnittelemaan/haaveilemaan omistani :D

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com