KESÄINEN ASU JA MIETINTÖJÄ

Täälläpäin on saatu nauttia helteistä muutaman päivän. Käytiin kaverin kanssa koeajamassa makeeta autoo pari päivää sitten ympäri Tamperetta, sillä mikäs sen parempaa kun päästä ajeleen upeeseen säähän. Mä oon miettinyt lähiaikoina mun tulevaisuutta ja tullut siihen pisteeseen, että mä oon tehnyt paljonkin vääränlaisia valintoja ja jättänyt unelmat toteuttamatta. Kun loppupeleissä rupee ajatteleen omaa elämäänsä niin tajuaa, että aikaansa ei kannata tuhlata turhiin asioihin vaan keskittyä niihin, mitkä tekee sut onnelliseks. Mua on aina kiehtonut olla kuvattavana ja meikattavana, mutta mä en oo koskaan päässyt vielä niin pitkälle mihin olisin halunnut päästä. Kesäiltojen mietintöjen jälkeen päätin itseni kanssa, että rupeen panostaan moneen asiaan, jotta pääsen eteneen pikkuhiljaa. Mulla on pitkä projekti edessä kesän jälkeen, mutta mitä sitä ei tekis unelmiensa eteen. Näinhän se menee! Onko kukaan muu kesäiltoina ruvennut pohtimaan omaa tulevaisuuttaan?♥





* Valkoinen toppi TÄÄLTÄ!
Farkkushortsit - Sheinside!
Kengät - Wish!

Mitä mieltä olette kesäisestä asusta? Pukisitteko päällenne?♥
Love, Jenna.

19 kommenttia

  1. pukisin <3 Kaunokainen! Ehdottomasti panosta unelmien eteen, kyllä sä ne vielä saavutat <3

    VastaaPoista
  2. Mää itseasiassa oon kans pohtinu noita nyt muutamana iltana varsinkin, kun haluais myös päästä elämäs eteenpäin. Varsinkin kun kaikki kaverit päässy taas kouluihin. Mun ongelma vaan on se etten tiedä mitä tekisin, kaupan kassalla en haluu olla koko elämääni:D Ekä mul oo rohkeutta lähtee toteuttaan noita asioita. Innolla ootan lisää sun suunnitelmista :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiä sinne suuntaan ja ei muutakun toteuttaan vaan unelmia! :)

      Poista
  3. Anonyymi7/08/2015

    Kaunokainen�� voitko vähän avata lisää sun suunnitelmia? Unelmia pitää tavoitella! Ja sehän ottaa totta että ihminen on kauneimmillaan, kun saa toteuttaa hänelle itselleen mieleisiä asioita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) En vielä viitti kauheesti avata asiaa!

      Poista
  4. Anonyymi7/08/2015

    pitkä projekti = laihdutus??

    VastaaPoista
  5. Finish summer is Beautiful!!

    VastaaPoista
  6. Anonyymi7/09/2015

    Jotenkin tulee fiilis tästä postauksesta että aiot jättää koulut kesken ja ruveta syömään rahkaa ja pumppaan rautaa ja olla seuraava Linda Manuella tms kalliine laukkuineen ja hunkspoikaystävineen. Unelmien tavoittelussa ei sinänsä ole mitään väärää ja ihailen ihmisiä jotka uskaltavat niin tehdä. Silti tekee mieli toputella, käy koulu loppuun ja hanki ammatti, ettet ole tyhjän päällä satunnaisten baaripromotöiden varassa sitten jos unelmien tie ei kannakkaan. Aina on hyvä olla se suunnitelma B eikä jättää kaikkea yhden kortin varaan. Moni bloggaajakin tuntuu olettavan että blogin suosio kestää ikuisesti eikä tarvitse hankkia muita töitä tai kouluttautua...Toivon sulle kaikkea hyvää ja onnea unelmien tavoitteluun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis voi apua nyt meni kyllä ihan puskiin koko sun kommenttis! :D En todellakaan ole lopettamassa koulua kesken eikä mua todellakaan kiinnosta fitness elämä. Mulla on aivan eri suunnitelmat, eli tällaisia höpölöpö juttuja ei edes kannata ruveta levittämään musta tai keksiä päässään omia :D

      Poista
  7. Omien unelmien ja tavotteiden eteen kannattaa panostaa ja nähdä vaivaa ! Tsemppiä :><3
    Ps: Kiva asu !

    VastaaPoista
  8. Tosi kiva ja kesäinen asu. Tuon pukisin ehottomasti myös itselleni päälle. :)

    VastaaPoista
  9. Kiva kun kirjoitit sun pohdinnoistasi.. hyvä välillä itsekkin pysähtyä miettimään mitä elämältään haluaa :) Näytät upealta kuvissa btw!

    VastaaPoista
  10. Anonyymi7/12/2015

    Hei!

    Olen sinua yli kymmenen vuotta vanhempi nainen, ja en voi kuin ihailla sinun asennettasi ja iloa elämään!

    Olet se mikä olet, kaunis itsesi, etkä peittele tai pyytele anteeksi keneltäkään.

    Jatka samaan malliin, pääset vielä pitkälle! :)

    VastaaPoista
  11. Anonyymi7/13/2015

    Mulla tulee aina sä mieleen biisistä MARISKA- ITSERAKKAUSJUTTUU, oot jotenkin saanu tajuun että kaikki on just hyviä sellasena kun on:) oot ihana!

    VastaaPoista
  12. Ihanan yksinkertainen, mutta näyttävä asu. Sä Jenna osaat♥

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com