KUULUMISET

Hoi! Mitäs tänne kuuluu? Kiireinen bloggaajamimmi pääsee vihdoin höpiseen teille. Mun netti on jälleen pätkinyt muutaman päivän ajan, joten en oo päässyt päivitteleen blogia. Lähipäivinä oon nähnyt kavereita, kahvitellut, bilettänyt ja hoitanut promokeikkaa tytsyjen kanssa. Onko kellään muulla käynyt niin, että oot tyhjentänyt koko vaatekaapin ja löytänyt vanhoja kivoja vaatteita? Löysin muutama päivä sitten vaatekaapin kätköistä mun aivan ihanan valkosen paidan, mitä olin kaivannut! :D Olihan se tietysti pakko vetästä päälle pitkästä aikaa kaupungin yöelämään. Alkuviikosta kävin myös Ståhlbergissä kahvilla, sillä sieltä saa ehdottomasti kaupungin parhaimmat kahvit ja leivonnaiset edulliseen hintaan. Jos et oo kuullut kyseistä paikasta, niin se sijaitsee Koskikeskuksessa.

Tiistaina oli tiedossa promokeikka tytsyjen kanssa Tampereen keskustassa, missä oltiin jakamassa flaikkuja ja mukeja illan bileisiin. Ollaan nyt joka tiistai oltu pyörimässä keskustassa, sillä Red X Cup tapahtumasta on tullut iso juttu Tampereen yöelämässä, missä johdan omaa promotiimiä. Mikäli sulla ei oo tiistaisin mitään menoja ja meininkejä niin kannattaa suunnata Tampereen Miamiin. Koko tiistai päivä meni työjuttujen parissa, mutta illalla päästiin viihteelle mahtavan sangrian kera. Sangriasta tuli ehdottomasti mun yks lemppari juoma viihteellä, sillä se on niin makea ja hyvänmakuinen. Loppuviikosta oon hoitanut instagram kirppiksen asioita ja oon hyvin saanutkin menemään vaatteita myyntiin! Mikäli et oo vielä tutustunut mun instagram kirppikseen, niin löydät sen nimellä jeannaynkirppis. Lisään sinne usein joka viikko uusia vaatteita myyntiin mitä en enää käytä :) Ensviikolla on tiedossa vielä hieman kesäisiä asuvinkkejä illanviettoihin ja festareille! Pysykää siis kuulolla ;)

Love, Jenna.

3 kommenttia

  1. nice pics ! :)

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    VastaaPoista
  2. Sangria on kyllä ihana juoma! <3 Sulla ollu vilskettä joka päivälle, jos joskus tampereelle eksyn niin pitää käydä tsekkaamassa toi Miami :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi8/04/2015

    Kiinnostaisi että mitä kautta olet päässyt promoamaan näitä erilaisia tapahtumia yms? Se vaikuttaa mielenkiintoiselta hommalta niin haluisin tietää miten semmosiin hommiin pääsee :)

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com