ARKI EDESSÄ

Coffeehouse

Hoi♥ Vihdoinkin alkuviikon stressi alkaa helpottamaan ja olen saanut korjattua unirytmiä pikkuhiljaa. Maanantaina käytiin Inkan kanssa Coffarissa makusoodilla ja croisanteilla. Suunniteltiin myös pikku projektia, mikä varmasti toteutetaan yhdessä vielä tämän vuoden puolella. En vielä viitti mennä yksityiskohtiin, koska on kivempaa myöhemmin kertoa mistä on kyse! 

Tiistaina mulle iski ihan järkyttävä migreeni aamusta ja koko loppupäivä meni levätessä peiton alla kylmän pyyhkeen kera otsalla. Aina näin koulun alkaessa mulle tulee jotenkin kamala stressi ja pelko hetkellisesti kaikesta opintoihin liittyvästä, jolloin myös useimmiten iskee joko A) migreeni tai B) kamala päänsärky. Nyt kumminkin olo on helpottunut ja jaksaa taas loppuviikon hyvillä mielin! 

Viini

Kävimme myös ystäväni kanssa viinillä terassilla, sillä nyt ulkona on ollut tosi mahtavat terassi kelit ja on pakko ollut nauttia täysillä näistä päivistä ja hetkistä. Jutskattiin myös tän vuoden Blockfesteistä ja mä en malta odottaa ensviikkoo! Voin vaikkapa vannoa, että koko alkuviikko menee ihan täpinöissä kunnes perjantai päivä koittaa. Nyt mä uppoudun Pretty Little Liarsin maailmaan ja toivotan teille kivaa keskiviikkoa♥ Ps. Jos et oo löytänyt Blockfestien jatkoille sopivaa mekkoa, klikkaa itsesi tänne -> SHEIN♥

Pictures25

♥ Love, Jenna.

4 kommenttia

  1. Aivan ihana mekko!♥ Meidän täytyy puhuu tosta projektista kyllä lisää lähiaikoina, mulla muutamia kivoja ideoita taas ;)♥

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia, kauheeta kun on ollu koko päivä kauhee croissant-himo ja täälläkin on kuvia niistä XD

    Oot vaan tosi kauniina taas :) <3

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com