BEST EXTENSIONS CHLOES.FI

Kivaa lauantaita♥ Tänään blogissa aiheena on hiustenpidennykset, mistä multa itseltäni ollaan kyselty blogissa paljon.
Mulla on ollut Chloesin klipsipidennykset yli puoli vuotta käytössä ja olen ollut näihin todella tyytyväinen. Niinkuin varmasti tiedätte, niin kiharran ja suoristan paljon hiuksia viikottain. Olen hoitanut Chloesin klipsipidennyksiä Redkenin tuotteilla ja käyttänyt lämpösuojasuihketta joka kerta kihartaessa ja suoristaessa, joten pidennykset ovat pysyneet todella hyvässä kunnossa! Chloesin klipsipidennykset ovat n. 52cm pitkät ja painavat 140 grammaa. Klipsejä on yhteensä 8 kpl. Mulla on ollut mm. Luxstylen pidennykset, mutta Chloesin pidennykset ovat olleet parhaimmat, paksummat ja pisimmät tähän mennessä. Tilailen nykyään vain Chloesilta omat klipsipidennykseni, joita suosittelen ehdottomasti myös teille lukijoille testattavaksi ja omaan käyttöön! :)

Sävytän omat klipsipidennykseni Klippoteketin hopeeshampoolla. Löydät kyseisen tuotteen Sokokselta. Mikäli teitä kiinnostaa kuulla lisää sävyttämisestä, niin vinkkaa siitä kommenttiboksissa!

Listaan teille kaikki mahdolliset plussat Chloesin hiustenpidennyksistä:
- Todella pitkät, paksut ja kiiltävät.
- Erittäin hyvän laatuset.
-  Kestää kihartamista ja suoristamista hyvin.
- Pysyvät pitkään hyvänlaatusina.
- Kestävät sävyttämistä hyvin.
- Kestävät pesemistä & kuivaamista.
- Eivät takkuunnu helposti.
- Eivät pilaa omia hiuksia.
- Sulautuvat hyvin omiin hiuksiin.


IMG_6378


IMG_6381

IMG_6382

IMG_6384

IMG_6383

Käytättekö te hiustenpidennyksiä? Onko teillä kokemusta Chloesin klipsipidennyksistä?♥

Pääset tästä linkistä tutustumaan Chloesin valikoimaan: CHLOES.FI.

12 kommenttia

  1. Taidanki laittaa tilaukseen täältä uutta tukkaa nnnnnnyt ! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen ehdottomasti! Kaikista parhaimmat klipsipidennykset mitkä mulla on olleet :)

      Poista
  2. looks great!

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    VastaaPoista
  3. Looks very nice and real!

    xoxo, Colli
    tobeyoutiful

    VastaaPoista
  4. Anonyymi8/02/2015

    kiva postaus :)
    ootko miettinyt jotai muutosta hiuksillesi, kun nyt tavallaan sulla vaa on päässä paljon pitkää blondia hiusta! (älä ota pahalla ! )
    Musta sulle sopis tyveen jotain tummempaa tai sit kerroksittain leikattu malli, että hiuksiin tulisi joku malli!
    mutjuu kaunis oot joka tapauksessa! voitko tehdä meikkauspostauksen siitä, miten saa meikattua isot silmät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oon miettinyt paria erilaista muutosta, mutta blondeista luopuminenkin olis jo iso juttu mulle kun oon ollut aina vaalea verikkö :D Kiitos ideasta♥

      Poista
  5. Näyttää kyllä niin luonnollisilta noi pidennykset! Sopii sulle varmasti niin hyvin <3

    VastaaPoista
  6. Anonyymi8/04/2015

    moikka ! kiva postaus oli ! itse käytän samoja pidennyksiä ja olen ollut todella tyytyväinen :) kauan olet käyttänyt pidennyksiä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka ja kiitoksia! Mukava kuulla :) Ensimmäiset hiustenpidennykset mulla oli 2-3 vuotta sitten ekan kerran ja siitä lähtien oon käyttänyt :)

      Poista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com