BLOCKFEST 2015

Kesä 2015 alkaa olla takanapäin. Mun kesä on sisältänyt paljon uusia kokemuksia, tapahtumia, muistoja, tuttavuuksia ja työtarjouksia. Koko loppukesän kruunas Blockfest 2015! Mä oon edelleen ihan täpinöissä viime viikonlopusta. Mulla oli ihan tajuttoman hauskaa ja erityisesti perjantai oli sairain ikinä. Pukeuduin uuteen pitkään paitaan, ylipolven sukkiin ja mun suosikki kenkiin perjantaina. Mä yksinkertaisesti rakastan tätä rentoa asukokonaisuutta! Mitä mieltä te olette asusta?

Me lähdettiin perjantai iltana ensimmäisenä kuunteleen Ruudolfia ja Karri Koiraa Stadion Stagelle, mikä oli lavoista isoin Blockfest alueella. Jengiä oli kerääntynyt hyvin paikan päälle jo 18 aikoihin. Törmättiin myös tuttuihin ja mentiin lähelle eturiviä fiilistelemään musiikista ja hyvästä säästä. Loppuillasta oli vuorossa JVG ja tietysti koko illan odotetuin artisti Wiz Khalifa!
Olin odottanut itse monta vuotta näkeväni Wiz Khalifan livenä ja kun lopulta Wiz Khalifa ryntäs lavalle, se fiilis oli jotain ihan käsittämätöntä. Oltiin kaverin kanssa Exclusive puolella koko loppuilta mistä näki hyvin lavalle. Mulla on tajuttoman paljon videoitakin kännykässä Wizin esiintymisestä, mutta ehkä eniten mulla jäi mieleen se kun hän päätti hypätä yleisön sekaan kesken biisin! :D En voinu siinä vaiheessa pidätellä naurua tai huutoa millään tapaa. Se jätkä on vaan niin kova!

Wiz Khalifan esiintymisen jälkeen jäi ihan super hyvä fiilis ja lähdettiin vielä käymään jatkoilla. Istuttiin pari tuntia terassilla, mutta lopulta iski ihan järjetön väsymys, joten lähdettiin lepään ennen huomista päivää. Huonosti nukutun yön jälkeen meillä viivähti alueelle lähtö lauantaina, koska tajuttiin, että siinä väsymystilassa on ihan turha lähteä alueelle ellei välttämättä halua nukahtaa pystyyn. Vedettiin siis kunnon päiväunet ja lähdettiin vähän pirteimpinä illasta kohti aluetta. Kuuden aikaan Elastinen oli vuorossa, joten suunnattiin Stadion Stagelle. Mä oon aina tykännyt Elastisen tavasta esiintyä yleisölle ja siinä väsymystilassa kieltämättä kaikki ne pirteet biisit herätti mut pikkuhiljaa elävien kirjoihin! :D Elastisen jälkeen oli vuorossa lauantain odotetuin artisti T.I! Rynnättiin tietysti eturiviin, koska oltiin odotettu koko viikonloppu T.I esiintymistä Blockfesteillä kaverin kanssa. Kun biisi Whatever You Like alko soimaan, niin jengi totaalisesti sekos! :D Mä oon aina tykännyt T.I:n kaikista kappaleista, mutta erityisesti pidän tästä biisistä. Live Your Life biisi oli myös erittäin kova Blockfesteillä. Mä nostan hattua Blockfestien järjestäjille jälleen kerran, koska koko viikonloppu oli onnistunut ja mulla oli ihan huippu kivaa. Ensvuotta odotellessa ja uusia artisteja ulkomailta! ;)




Mitä mieltä te olette Blockfesteistä?♥

5 kommenttia

  1. Anonyymi8/27/2015

    hei minkä kokoset siulla on ne cubuksen vetoketjuhousut?

    VastaaPoista
  2. I like your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.ru/

    VastaaPoista
  3. Makee asu! Mistä noi ihanat sukat on? Ens vuonna on kyl päästävä blockfesteille!! :)

    http://satueventyr.blogspot.fi

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com