NEW HAIR AND SCHOOL STYLE

Kuten varmasti edellisessä postauksessa ehkäpä huomasitte, niin hiukseni ovat saaneet muodonmuutoksen! Viime viikolla mulle iski idea lyhyimmistä hiuksista ja lopulta ne leikkasin itse. Mä oon tykännyt näistä uusista hiuksista tosi paljon, sillä kasvot tulee paremmin esille ja näytän jotenkin raikkaamalta kun ennen pitkillä hiuksilla. En kumminkaan luovu pidennyksistä kokonaan, sillä mulle ne on intohimo. Arkena kumminkin olen uuden lookkini kanssa, mutta viikonloppusin saatan käyttää pidennyksiä jos siltä tuntuu. Mitä mieltä te olette uudesta hiustyylistäni? Hot or not?

Pictures28

Nyt kun koulut on taas alkaneet niin olen alkanut luoda erilaisia koulutyylejä. Kun ilma on vielä lämmin, niin olen tykännyt pukeutua vaaleisiin vaatteisiin. Ehdoton suosikki on kuvissa oleva valkoinen ohut paita, mitä voi käyttää hyvin kuumalla säällä. Valkoiset farkut ovat myös ihanaa materiaalia, jotka joustaa tosi hyvin! Mun kokoiselle nuorelle naiselle kyseiset farkut sopivat tosi hyvin jos varsinkin on isommat reidet, sillä ne eivät ole liian kireät. Mulle on usein tosi hankalaa löytää joustavia ja rentoja farkkuja kaupoista omassa kaupungissa, joten nettishoppailu on pelastanut mun tyylin täysin! Tykkäättekö te shoppailla kaupungissa vai netissä mielummin?♥

Pictures27
KENGÄT SPIRITSTORE

Mitä mieltä olette ensimmäisestä kouluasusta? Käyttäisittekö?♥

30 kommenttia

  1. Noi sun hiukset on niin ihanat ja kiva asu <3

    VastaaPoista
  2. Perfect school look you bjuuti <3

    VastaaPoista
  3. Anonyymi8/17/2015

    Aikuistuit aivan mielettömästi hiusten myötä! Siis ulkonäöllisesti! Mä tykkään! :)

    VastaaPoista
  4. Nuo sopivat sulle kyllä todella hyvin :)!

    http://www.noraadler.com/

    VastaaPoista
  5. Anonyymi8/17/2015

    Mistä tilaat sun farkkusi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Romwelta tai House of Brandonilta :)

      Poista
  6. Valkoiset farkut on muuten aika helvetin tyylikkäät! Oot niin kaunis <3

    VastaaPoista
  7. Anonyymi8/18/2015

    Ihana tukka sulla kaunotar<3 blogisi on mennyt tässä parin kuukauden aikana mielettömästi parempaan suuntaan! Jatka samaan malliin, ni tää lukija ainaki pysyy!

    VastaaPoista
  8. Todella Freshit hiukset!! Tekis mieli kans pätkästä! :)

    VastaaPoista
  9. asu on oikein kiva ja hiukset sopii sulle tosi hyvin! :)<3

    VastaaPoista
  10. Hitsi miten hyvin kyllä sopii sulle noi lyhkäsemmät hiukset! ♥ ja kiva asu, sulle sopii hyvin toi valkonen väri :)!

    ♥:llä: Sofia, fashionsituation.blogspot,

    VastaaPoista
  11. Anonyymi8/18/2015

    voikko tehä kysmyspostauksen? Mitä sä muuten opiskelet?

    VastaaPoista
  12. Tosi upeat noi sun hiukset! <3 Sopii ihan älyttömän hyvin ja niinkuin sanoit, ne tuo sun kasvonpiirteet entistäkin paremmin esille! Asu on jälleen ihan huippu!

    VastaaPoista
  13. Anonyymi8/20/2015

    nää hiukset on aivan upeat!!!älä enää ikinä palaa niihin pidennyshirvityksiin ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh kyl mä niitä joskus käytän mutten enää niin paljoo! ;)

      Poista
  14. Hyvin sopii sulle nuo uudet hiukset. :) <3

    VastaaPoista
  15. Anonyymi8/23/2015

    Miten tai millä tuotteilla teet sen nenänkavennusmeikin?

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com