SYKSYN TYYLIÄ

Syyskuu on täällä jälleen! Mä tykkään itse enemmän viileemmistä ilmoista. En oo koskaan oikeen ollutkaan helteen ystävä, joten olen odottanut syksyä. Mun syksyn tyyliin kuuluu paljon beigeä, valkoista, harmaata ja mustaa. Pitkät takit ja jakut on tän syksyn ykkösjuttu mun tyylissäni. Tulette siis näkemään erilaisia asukokonaisuuksia blogin puolella, mistä saatte toivottavasti inspiraatiota myös oman pukeutumiseenne! Viikko lähestyy pikkuhiljaa loppuaan ja mulla on tiedossa ihanan rento viikonloppu pitkästä aikaa. Oon ollut koko kesän niin kiireinen, että en oo kerennyt kunnolla rentoutua. Mun ystävä tulee meille Turusta ja ajateltiin ihan vaan olla ja käydä ulkona jossain illemmasta. Puhuttiin myös Janelyn kanssa tänään, että suuntaan joku viikonloppu Helsinkiin ja vietetään kunnon tyttöjenilta. Tutustuttiin muutama kuukausi sitten vasta, mutta tajuttiin heti kuinka hyvin tullaan juttuun. Mikäli Helsingin suunnalle olen tulossa, niin sieltäkin on tietysti pakko saada jonkunnäkönen postaus kehiin blogin puolelle kun niin harvoin siellä päin käyn nykyään. Nyt kumminkin edessä on paljon kouluun liittyviä projekteja ja treenaamista.

BEES2

HARMAA MEKKO H&M

BEES1


BEES4

Musta nahkatakki on myös ehdoton syksyn ykköstuote. Mä oon aina tykännyt biker nahkatakeista, sillä ne ovat omalle kropalle hyvänmallisia ja ihanan rentoja päällä. Musta nahkatakki on myös helppo yhdistää kaikkiin värikkäisiin vaatteisiin, joten senkin takia se on ehdoton tuote tähän aikaan vuodesta! Tykkäättekö te käyttää nahkatakkeja?♥

BEES5

KENGÄT H&M

BEES7


BEES6

Mitä mieltä olette asusta?♥

Nyt on pakko painua suihkuun ja untenmaille. Aamulla jälleen aikainen herätys, joten hyvät yöt ja heipat täältä suunnalta♥

Love, Jenna.

25 kommenttia

  1. Nahkatakit kuuluu syksyyn joten niitä tulee pidettyä :) itsekin ootan innolla viileämpiä kelejä ja sitä kerrospukeutumista ♡

    VastaaPoista
  2. Anonyymi9/03/2015

    Miksi sanot Janely, kun tiedät sen nimen olevan Jaanika? lol

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enköhän mä saa kutsua mun ystävää sillä nimellä blogissani jos niin haluan :) Mua itseenikin kutsutaan Jeannayks, vaikka se on vain mun bloggaajanimi.

      Poista
    2. Kuinka "Jeannay" pitäisi lausua? Eikö ole helpompi sanoa vain Jennaksi. t. toinen Jenna

      Poista
    3. Anonyymi9/04/2015

      Ystävää :D:D Jaa.

      Poista
    4. Mikäs sua nyt hiertää :DD

      Poista
  3. love your pink coat !

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    VastaaPoista
  4. Anonyymi9/03/2015

    Siisti asu:) Pakko kysyy että etkös sä oo tapaillu erästä suomiräppäriä kun niin huhuttiin/huhutaan:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) En kommentoi.

      Poista
    2. Oli ihan perätön huhu vaan :)

      Poista
    3. No tuntemattomien ei ainakaan kannata kommentoida asioihin mitään kun ei oo minkäänlaista tietoa mun yksityiselämän tapahtumista :D

      Poista
  5. Ihana asu ja kaunis sinä!♥ Tykkään myös biker mallisista nahkatakeista, ne sopii niin monen eri asun kanssa :)

    VastaaPoista
  6. Nahkatakki on UPEA! Love it <3
    Blogissa olisi nyt huikea arvonta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon!♥ Täytyy käydä osallistuun :)

      Poista
  7. No nyt on upee asu senkin kaunokainen <3 !!

    VastaaPoista
  8. Oih, niinku enkeli <3 Olet tosi kaunis ja sulle sopii hyvin vaaleasävyiset vaatteet. :)

    VastaaPoista
  9. Ihana asu Jenna ♥ Oot kyllä niin upee!

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com