KUVAILEMASSA

Ihan huippu fiilis päästä kirjoittelemaan teille blogiin tällä hetkellä, sillä olen viettänyt paljon aikaa mun miehen kanssa näin alkuvaiheessa. Olen jonkun verran sivuuttanut myös kunnollisia blogipostauksia, mutta nyt tiedätte varmasti syyn asialle.

Sovittiin Inkan (Pääset tästä Inkan blogiin) kanssa alkuviikosta, että lähdemme kuvailemaan keskustaan pitkästä aikaa. Käytiin myös kahvilla jutustelemassa tulevista yhteisistä blogipostauksistamme. Suunniteltiin pientä videoprojektia, mikä olisi ihan mahtava toteuttaa mun ja Inkan lukijoille. Ideamme on vasta alkuvaiheessa, mutta kun olemme saaneet hieman suunniteltua sitä paremmin niin kerron mistä on kyse. Postailen tänään näin myöhään illasta, sillä olin päivällä käymässä Ideaparkissa shoppailemassa ja päätettiin vielä käydä katsomassa uusi 007 elokuva Plevnassa. Herätykseen mulla on 9 tuntia, mutta mulla on ihmee virkee olo. Välillä oma mieskin ihmettelee, että miten mä oon niin virkee joka päivä eikä mua tunnu yhtään väsyttävän. Oon ihmetellyt ihan samaa, mutta ehkä se johtuu siitä, että en ole lähiaikoina rasittanut liikaa itseäni. Mulle on myös tapahtunut niin paljon positiivisia ja ihania asioita lähipäivinä, että oon tällä hetkellä todella onnellinen. On niin hyvä fiilis ja hyvä olla.


1W

KUVAILUJA1

W2

KUVAILUJA6

TAKKI - SHEIN
HOUSUT - CUBUS
KENGÄT - H&M

Mitä mieltä olette asusta? Hot or not?♥

38 kommenttia

  1. HOT HOT HOT! Oli ihana taas olla kuvailemassa sunkaa. Täytyy ottaa heti ensviikosta uusiks♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru♥ Se tehdään! ;)

      Poista
  2. Anonyymi11/05/2015

    En tiennytkään sun miehestä mitään, et koskaan kerro siitä ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postauksessahan lukee, että olemme alkuvaiheessa suhteessamme. Sen takia ette ole kuulleet hänestä vielä mitään aikaisemmin ja haluan myös yksityisyyttä suhteellemme.

      Poista
  3. Tä asu on ihanan rento, vaikka se on samalla näyttävä <3

    VastaaPoista
  4. On kyllä hieno ! :) Toi takki on kyl upee, mistä se on ostettu ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Janita :) Se on Sheiniltä.

      Poista
  5. Anonyymi11/05/2015

    Ootko huomannut et toi sun 'toppis' on oikeesti alusasu, niinku shein sivuil lukee? :D eiks sulle tuu kylmä noi pienissä vaatteissa?

    VastaaPoista
  6. Anonyymi11/05/2015

    Not. Hirveä vaateyhdistelmä, mutta toppi on kyllä ihana. Mikset voi ikinä pitää luonnollisen näköistä meikkiä tai vaikka olla laittamatta noita feikkihiuksia, ripsiä, piilareita ym.?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne kuuluvat olennaisena osana mun persoonallisuuteeni :)

      Poista
  7. Anonyymi11/05/2015

    "oma mies" ootko naimisiin mennyt? ja alle 20 ei todellakaan ole mies:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistäs sen tiedät jos vaikka olisinkin ja enköhän mä saa kutsua mun poikaystävää mieheks jos musta siltä tuntuu :) Älä nostata verenpainettas turhaan.

      Poista
  8. Anonyymi11/05/2015

    Saat kritiikkiä jonkun verran ulkonäöstäs ja toivottavasti onnistun esittämään tän niin että ei mee siihen turhat morkkaukset osioon. Eli. Oot ilmassu kantas esimerkiksi kiusaamista vastaan ja muutenkin puhut paljon sen puolesta että ihmistem pitää rohkeasti olla millaisia ovat jne, meitä on moneen junaan. Ja kuinka kaikki täytyy hyväksyä sellaisinaan jne. En todellakaan ole eri mieltä näistä mutta kyllä siinä joku mättää että tälläsiä asioita nostaa sellanen ihminen esille josta kukaan ei näe sitä "omaa itseään". Okei ehkä sun persoonaas kuuluu sellaset tälläset ja tollaset vaatteet ja meikit jotka korostaa sitä tätä ja tuota. Mutta sua ei oikeesti ikinä näe ilman hiton moista meikkikerrostaa, hiuksia ja muutenkin aina viimesen päälle laitettuna. Haaveilet mallin urasta ja haluat tuoda erillaisuutta mallimaailmaan jne. Jotenkin nää asiat ei mee yhteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hetkonen. Jos olen aikanaan nimenomaan kehottanut jokaista olemaan oma itsensä, niin omana itsenään oleminen ei tarkoita sitä ettetkö voisi meikata enemmän tai pukeutua näyttävämmin. Omana itsenään oleminen on juurikin sitä mitä just sä haluat olla. Välittämättä muiden mielipiteistä. Jos mä tykkään laittautua, korostaa kasvojenpiirteitäni ja olla näyttävä niin se on just se minä, mikä mä oon ja tuun olemaan. En ymmärrä niitä ihmisiä, jotka seuraa mun elämää, mutta löytävät musta aina jotain pahaa sanottavaa. Ja ei, en ole heittäytymässä marttyyriksi. Haluan vaan kysyä teiltä yhden asian: Minkä takia te seuraatte blogiani, jos ylipäätään ette pidä tavastani meikata tai pukeutua? Jos blogini tai minä eivät miellytä teitä, etsikää itsellenne sellainen blogi mitä tykkäätte lukea ja sellainen ihminen, josta teidän ei tarvitse aina etsiä pahaa sanottavaa :) Mä aion laittautua, meikata ja pukeutua juuri niinkuin haluan vaikka se joitain haittaisi kovasti. Omaa juttuaan on tehtävä. Sillä pärjää pitkälle.

      Poista
    2. Anonyymi11/05/2015

      Ei ollut kyse siittä että sun eloas ei ole mielenkiintoista seurata. Eikä kyse ole siittä ettetkö saisi meikata ja pukeutua näyttävästi. Kyse oli siittä että jos hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet, psyykkisesti, ja tuot sitä esille parhaalla mahdollisella tavalla. Niin luulisi sinun hyväksyvän itsesi myös fyysisesti sellaisena kuin olet. Ei se tarkoita sitä että ei saisi olla näyttävä jne, pointti oli lähinä juuri se että susta ei ikinä tuu millään tavalla esille että rakastaisit itseäsi myös ilman materiaa.

      Poista
    3. Sun tekstisi lähinnä kuulostaa siltä, että mä en voi olla itseni kanssa onnellinen tai tyytyväinen itseeni, koska meikkaan paljon, käytän feikkituotteita ja pukeudun omalla tapaani. Kyllä mä olen todella onnellinen ja rakastan esimerkiksi vartaloani juuri sellaisenaan kun se on. Se on ollut mulle esimerkiksi joskus todella arka asia, mutta vaikeuksien kanssa voittoon. Jos joku asia on osa mua, kuten laittautuminen niin ei mun tarvitse siitä luopua, että muut ihmiset tulisivat jotenkin onnellisemmaksi tai uskoisivat mua, että olen onnellinen, koska mä olen onnellinen nyt ja varmasti loppuun asti omassa elämässäni jos teen niitä juttuja mistä tykkään. :)

      Poista
  9. Anonyymi11/05/2015

    En väittänyt että et voisi olla onnellinen. Lähinnä kyseenalaistin sen. Ja sulla on selvä näkemys siittä että olet. Sulla on ihan hyviä juttuja ja näkemys maailmasta, silti tää vie siltä pohjaa. Tosi hanakasti hyökkäsit vastaan heti kun sua vähän kyseenalaistettiin. Hyvä jos oot onnellinen ja hyväksyt itsesi omasta mielestäsi, missään vaiheessa en muuta väittänyt, olisin vaan toivonut että edes joskus toisit sen esille niin itsevarmasti kun mitä esität. Koska nyt varsinkin sain juurikin sen kuvan että se materia on se tärkein ja rakkain. Mutta se on sun elämä ja saat olla ihan itses. Et selvästikkään ymmärtänyt mitä tarkoita. En halunnut väittää että et saa olla oma itsesi, oon vaam sillon tällön sun juttuja lukenu ja tunnut rohkasevan monia ja oot varmasti joillekkin jopa esikuva itsevarmasta nuoresta naisesta, niiltä joilla ei oo varaa tähän esikuvaamaan putoo vaan pohja jos ei oo varaa kaikkeen mitä se itsevamuus vaatii.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos joku asia on osa mua, miten voit väittää että materia on tärkein ja rakkain asia? Vetelet ihan omia johtopäätöksiä ja päätelmiä musta itsestäni, vaikka et selvästikkään tunne mua ihmisenä. Sitten kun teille vastaa jollain tapaa takaisin, eikä pelkästään jää nyökyttelemään on automaattisesti hyökkäävä? En voi käsittää. Puolustan omaa itseäni ja kerron miten asiat menevät oikeasti omalla kohdallani. Kukaan tuntematon ihminen ei voi lukea mun pääni sisälle ja tulla tänne kirjoittelemaan täysin päättömiä juttuja, että materia on tärkein ja rakkain asia mun elämässä.

      Ja kun kerran puhuit itsevarmuudesta, niin sitä multa löytyy. En muuten olisi pitänyt blogiani paria vuotta pystyssä ja kuunnellut jatkuvaa kitinää mm. pukeutumisestani ja ulkonäöstäni. Oon siltikin jatkanut ja tehnyt omaa juttuani, vaikka jotkut eivät ole mun jutuista välittäneet tai tykänneet. Kun omaa juttuaan tekee ja on oma itsensä, niin se on hyvä juttu. Se jos joku on tärkeä asia näyttää nuoremmillensa, että uskaltaa olla erilainen eikä jäädä muiden haukuttavaksi ja arvosteltavaksi.

      Poista
  10. Anonyymi11/05/2015

    En ole haukkunut sua ja et selvästikkään ole mitä oon kuvitellut joten turha jatkaa tätä enempää kun et arvostelua ja haukkumistakaan erota palautteesta saatika osaa ottaa kritiikkiä vastaan. Toivottavasti menee blogin kanssa hyvin viellä toisetkin kaksi vuotta, tai vaikka tuplasti, ei se keltään pois ole. Ehkä joskus ymmärrät että sun väittämät materiasta ja susta yhdessä on sama kun että joku kieltäynyisi näyttäytymästä ilman kallista autoa mutta sanoisi sen vaan olevan osa häntä. Ehkä, ehkä et.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En nää sun sanomaasi mitenkään palautteena, jos väität musta päättömiä juttuja ja vetelet täysin omia johtopäätöksiä. Mitä kritiikin antamista se on, jos yritän sulle sanoa, että mun personallisuuteen kuuluu tietyt asiat? Mä voin ihan hyvin kulkea tuolla ilman meikkiä ja olla laittautumatta, se ei oo mulle minkään näköinen ongelma. Oon silti se sama 19-vuotias Jenna :)

      Poista
  11. Anonyymi11/05/2015

    Yeap right��

    VastaaPoista
  12. Anonyymi11/05/2015

    En älynnyt et merkit näkyy kysymysmerkkeinä, niitä ei oltu sellaisiksi tarkoitettu.

    VastaaPoista
  13. Hei voisitko olla julkaisematta noita negatiivisen sävysiä kommentteja? :/ Tulee ihan itellekin paha mieli kun luin muutaman... Vaikka niitä tulee jonkun verran aina, mutta kun niitä ei julkaise niin muutkaa anot ei lähde mukaan haukkumiseen ja toisen onnellisuuden morkkaamiseen :) Ihana asu ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikanaan kun jätin niitä julkaisematta, niin sain vieläkin vihaisempia viestejä inboxiini. Sen takia julkaisen jotkut negatiiviseen sävyyn kirjoitetut kommentit ja yritän niihin vastata mahdollisimman ystävällisesti itse, vaikka useimmiten heidän tarkoituksensa on vaan saada mut vihaiseksi tai provosoituneeksi. Tällä kertaa mun oli julkaistava muutamat kommentoinnit, koska niissä väitettiin täysin potaskaa itsestäni enkä voinut antaa asian olla. Jatkossa kumminkin pyrin olla kokonaan vastaamatta näihin ilkeisiin kommentteihin, koska niitä on kieltämättä joskus ikävä lukea. Varsinkin jos niissä puhutaan puuta heinää. Kiitos Annika♥

      Poista
  14. Anonyymi11/05/2015

    Tässä hiuksesi näyttävät todella hyviltä, ai että tuo tumma kyllä pukee sua! Näissä ei pidennysten rajakaan näy enää ollenkaan, muistan kun oon lukenut vähän turhankin tylyä palautetta sun hiustenlaitosta ja vaikka itsekin totesit, että harjoittelun varaa on niin haluan vain sanoa, että oot siinä viimesien postauksien perusteella kehittynyt hurjasti :) Todella kauniita kuvia! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos♥ Yritän aina parantaa kaikessa pikkuhiljaa! :)

      Poista
  15. Vau mitä kuvia, olet upea! ♥ :)

    VastaaPoista
  16. Hyrrr, tulee ihan kylmiä väreitä kun lukee noita anonyymikommentteja. Ja pah sanon vaan niille, sä oot just tollasena omana itsenä ihana. Ei se perhana tarkota sitä vaikka pukeutuisi jotenkin eri tavalla tai meikkaisi enemmän, että se oma persoona häviää. Inhottava lukea sulta melkein joka kerta noita, mutta ei anneta niitten häiritä. :)

    Ja nyt siis itseasiaan, tykkään just susta tollasena kun osaat olla rohkeesti oma ittesi. Pukeudut tietenkin eri tavalla kuin minä mutta tuo on sun oma juttusi. Osaat pukeutua tosi naisellisesti ja korostaa niitä hyviä puolia itsestäsi. Nää kuvat on kauniita<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä välillä ikävää luettavaa, mutta joskus heidän päteemisiään on ihan pakko oikaista sillä on typerää lukea itsestään täysin päättömiä juttuja :( Onneksi suurinosa lukijoista tietää millainen persoona olen eikä laittautumiseni muuta mua millään tapaa ihmisenä :) Kiitos Jenna!♥

      Poista
  17. Anonyymi11/09/2015

    tosi hyvä laatu näissä kuvissa :)<3 upea!

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com