VIIKONLOPUN KUULUMISET

Nyt kun ollaan niin kovasti toivottu mun toteuttavan enemmän elämääni liittyen postausta, niin tänään sitä on tarjolla. Suunniteltiin viikko sitten ystävien kanssa illanviettoa ja ajateltiin lähteä juhlistamaan perjantaina viikonloppua. Oon sairastanut jonkun verran alkuviikosta, mutta torstaina olo alkoi jonkun verran helpottamaan. Perjantaina lähdin A:n kanssa kohti kaupunkia ja suunnattiin parille alkudrinkille keskustaan. Suunniteltiin myös meidän Project X vaatetusta. Project X bileet ovat tiedossa tämän kuun 20 päivä, mihin on tulossa ihan älyttömästi porukkaa. Meillä on oma Project X tiimi bileitä varten ja me ollaan suurinosa vastuussa kyseisen illan erilaisista kisoista, kuten beer pongista. Mä oon odottanut kyseisiä bileitä jo älyttömän kauan ja meillä on ihan huikee tiimi kasassa, joka pääsee toteuttaan kyseisiä kotibileitä Tampereen yössä. Alkudrinkkien jälkeen lähdettiin kohti Unionia, missä oli Sex on the beach halloween bileet tiedossa. Porukkaa oli kasaantunut ihan älyttömän paljon paikan päälle ja tuli törmättyä todella moneen tuttuun. Mulla ei oo ollut ikinä oikeen tapana pukeutua halloween aikaan, sillä se ei oo niin sanotusti mun juttu. Sillontällön vappuna saatan pukeutua johonkin asuun, mutta en halloweenina. Mun perjantai illanvieton asukokonaisuus oli todella simppeli ja mukava.

picisto-20151101115427-637968

Unioniin saavuttua menimme pöytään tuttuun tapaan alkuun ja pyydettiin myös tuttuja viettään iltaa meidän kanssa. Ilta meni mukavasti jutellen, tutustuen uusiin ihmisiin ja bilettäen. Lähdimme vielä S:n kanssa käymään loppuyöstä Fat Ladyn puolella moikkaamassa kavereita, jossa oltiinkin loppuaika. Mulla ei ollut oikeen fiilistä juoda, sillä oon tottunut nyt käymään yöelämässä ihan selvinpäin. Ei oo ollut minkäänlaista tarvetta muutenkaan alkoholille. Se myös saattaa johtua siitä, että mulla on seuraavat pari viikonloppua täynnä isoja bileitä, missä ehkä sitten tuleekin juhlittua oikeen kunnolla. Takanapäin on todella railakas, mutta ihana viikonloppu. Ensviikolla onkin tiedossa tyttöjenilta ja meidät voi bongata Fat Ladysta lauantaina. Mitä te haluaisitte mun kertovan jatkossa blogissa? Olisi kiva kuulla ehdotuksia teiltä :)

♥ Love, Jenna.

17 kommenttia

  1. Oot ollu tosi kauniina liikenteessä <3 :)

    VastaaPoista
  2. Ihana Jenna sielä♥ Me ei sit loppujenlopuks Unioniin perjantaina ees eksytty vaan mentiin Kaijakkaan :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru!<3 Ei kai oo vanhuus iskemässä kun Kaijakkaan eksyit ;)

      Poista
  3. Jenna rakkaani? Onko sulla mitenkään parempaa kuvaa musta?
    Pelotan kauhella ilmeelläni lukiasi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä toi on tosi huikee kuva! :D Kunnon hymypoika :)

      Poista
  4. uu mikä lady on ollu liikkeellä ! <3

    VastaaPoista
  5. toi sun pörrötakki on ihan sairaan kiva! :) haaveilen jostain tollasesta vaaleemmasta versiosta, ku mul on vaan tumma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä aivan ihana ja lämpöinen!♥

      Poista
  6. Anonyymi11/03/2015

    Pukeudut tavalla joka saa sut näyttää isommalta mitä oikeesti oot! Ihanat hiukset

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarviiko siitä mun ulkonäöstä aina hössöttää? :) Mä näytän mielestäni ihan normaalikokoselta näissäkin kuvissa. Kiitos :)

      Poista
  7. vauu mikä leidi ♥ Tää oli just kiva postaus :)!

    VastaaPoista
  8. Oot ollu kauniina liikenteessä. Ihana myös toi takki. :) Minusta sun juttuja on ollut kiva lueskella. Enempi just höpötysjuttuja ja hei ois kiva saada niitä videoita lisää. Ja tietenkin kirjottelet mistä ite tykkäät ja mitkä sua kiinnostaa. :)

    VastaaPoista
  9. Anonyymi11/03/2015

    Tee taas joku ihana video pitkäst aikaa!! :) ois kiva

    VastaaPoista
  10. Anonyymi11/05/2015

    Sama ilme ja asento joka kuvassa :----D

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com