JOULUAATTO JA JOULUPÄIVÄ MUN MATKASSA

Moikka kaikille ja ihanaa joulua♥ Täällä ilmottautuu ähkyssä oleva bloggaaja, joka kotiutui äsken mummilta. Jouluaatto ja joulupäivä on vietetty mun osalta ja olen saanut rentoutua ruuan, juoman, hyvän seuran ja lahjojen kera parin päivän ajan.

Jouluaattona pakattiin tavarat mukaan ja lähdettiin viettämään aikaa sukulaisten luokse. Saavuttuamme paikan päälle, meitä odotti valmis jouluruoka vastassa, mikä oli ihana asia! Ruuan jälkeen kokoonnuimme olohuoneeseen, missä vaihdoimme kuulumisia, katsoimme tv:stä elokuvaa, herkuttelimme, avasimme paketit ja rentouduimme.

Mummi ja vaari oli ostanut mulle joululahjaksi Cosmopolitan Diva juomaa, jota en ole koskaan maistanut ja tällä hetkellä olen myös alkoholi lakossa. Se oli kumminkin ihana yllätys kirjekuoren kera, mistä löytyi hieman shoppailurahaa alennusmyynneille. Olin sanonut mun sukulaisille, että en tarvitse oikeestaan mitään joululahjoja, mutta sain yllättävän paljon kaikkea kivaa! Voitin myös arvasta ensimmäistä kertaa aika huikean summan, jonka laitan ehdottomasti säästöön uutta kameraa varten. Mun ystävät olivat myös ostaneet mulle aivan ihania joululahjoja, kuten Victoria Secretin tuoksuja ja kaikkea muuta ihanaa. Muutamat joululahjat esittelen blogissa myöhemmin!

XMASPUKU
XMAS24

IMG_8102

Tänään joulupäivänä lähdimme perheeni kanssa toiselle mummille ja vaarille syömään ja juhlistamaan joulupäivää. Mun mummin jouluruuat on ehdottomasti parhautta, mitä odotan joka vuosi. Sieltä en koskaan lähde ainakaan nälkäisenä kotiin!

Saavuttuamme mummille ja vaarille vastassa oli joululahjat ja juusto maistiaisia viinirypäleiden ja suolakeksien kera. Maistoin muutamaa juustoa ja tykästyin niiden makuihin! Mummi oli tänä vuonna myös lisännyt kanasalaatin joulupöytään, mikä oli hyvä piristys. Tarjolla oli kaikenlaista herkkua ja yhdeksi suosikiksi mulla nousi bataattilaatikko. En ollut koskaan ennen maistanut kyseistä ruokaa ja voin kertoa, että oli tajuttoman hyvää!

Ruuan jälkeen avasimme yhdessä joululahjat ja sain mm. Finnkinon leffalipun, mitä olin ehkä hieman odottanut saavani. Nyt pääsen vihdoin katsomaan yhden elokuvan Plevnaan, mitä olen kuukauden ajan odottanut näkeväni!

Jälkiruokana mummi tarjosi makeaa ja hyvää luumurahkaa, mikä on joulun ihan ehdoton suosikki jälkkäri. Tykkääkö kukaan blogin lukija luumurahkasta?♥

JOULUPÄIVÄNHUMUA

Mun joulunvietot sujui mukavissa merkeissä rakkaan perheeni ja sukuni kanssa. Vuosi on aina hyvä päättää iloisin mielin. Mulla on takanapäin tapahtumarikas vuosi, mikä opetti mulle älyttömän paljon kaikkea uutta ja vuodesta 2016 toivottavasti tulee hieman rennompi ja alan vihdoin keskittymään tärkeisiin asioihin, mitkä vie kohti unelmiani, joista haaveilen. Toivottavasti teillä lukijoilla on takanapäin mukava ja ihana vuosi♥

IMG_8101

♥ Love, Jenna.

12 kommenttia

  1. Näyttää ja kuulostaa siltä, että teillä on ollut rentouttava ja lämpöinen joulu! :) Nyt vaan täysillä kohti seuraavaa vuotta! Mulla on myös ollut aikamoinen vuosi ja se todellakin opetti, niin itsestä kuin muistakin. Rauhallista joulua ja isot tsempit, buustit ja halit :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasti sanottu! :)<3

      Poista
  2. Todella kaunis tuo punainen mekko! :) Meidänkin äiti oli tehnyt luumurahkaa kerran vähän ennen joulua ja nousi myös mun suosikkijälkkäriksi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Riikka! :) Luumurahka on kyllä herkkua<3

      Poista
  3. Sun joulu on vaikuttanu ihan älyttömän ihanalta ja toi punanen mekko on sairaan hyvännäkönen sun päällä <3

    VastaaPoista
  4. Anonyymi12/26/2015

    ihana mekko! :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi12/26/2015

    Mikä on pleedi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Villa materiaalia oleva takki :)

      Poista
  6. Ihanalta kuulostaa sinun joulu. ♥ Mä oon kaikkien jouluruokien ystävä joten luumurahka uppoo. Meillä oli tarjolla sellaista luumu-marenkikakkua joka oli myös tosi hyvää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa kuulla Jenna! :) Nam nam jouluherkut on parhautta<3

      Poista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com