WISHLIST

Jouluaatto lähenee kovaa vauhtia ja mun on ilo toteuttaa teille oma toivomuslistani, mikä varmasti kiinnostaa monia. Erityisesti olen toivonut punaista juhlamekkoa, kosmetiikkaan liittyviä juttuja, laukun ja lämpimiä vaatteita. Kahden viikon kuluttua mun poikaystävä palaa vihdoinkin kuukauden matkaltaan ja hän on hieman ehkä kuunnellut mun toivomuksia, sillä hän on tuomassa mulle jenkeistä jotain kivaa! Kävin tänä viikonloppuna myös ostaan hänelle kaikkea kivaa. Mä oon aina tykännyt ostaa joululahjoja ja ilahduttaa kaikkia tuttavia♥ Anyway, kokosin teille kollaasin toivomuslistastani, mistä löytyy muutamat toiveeni. Mikäli itse ette ole vielä täysin varmoja mitä kannattaisi tuttavalleen ostaa, niin kollaasissa on hyviä vinkkejä!

WISHLIST


Löytykö mitään suosikki tuotetta/vaatetta?♥

16 kommenttia

  1. Anonyymi12/06/2015

    Kiva ku postaat niin usein!! :):) jatka tätä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyrin postailemaan usein ehdottomasti!♥

      Poista
  2. Kivoja juttuja. Erityisesti jäi mieleen tuo valkoinen paita, huivi ja laukku. Nättejä yksilöitä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ja kiva kuulla Jenna!♥

      Poista
  3. oii kyllä kelpais nuo kaikki ;)! Noi kengät näyttää ihanilta <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla Sofia ja noi kengät on super kivat!♥

      Poista
  4. Voi kivoja toiveita!! <3 Tuo punainen mekko..<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Julia♥ Se on upea! :)

      Poista
  5. Anonyymi12/08/2015

    Heii ihana! Koska tekisit taas videoo pitkäst aikaa ois kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin yrittää ottaa viikonloppuna :)

      Poista
  6. Ihania toiveita!♥ Siveltimet, sienet ja meikkijutut ylipäätänsä mullakin toivelistalla ja punanen mekkokin olis ihana♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos murunen♥ Mullakin ne on ensisijaisesti listalla ja pari niistä itseasiassa ostinkin jo itselle haha ;D♥

      Poista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com