TÄYTETTY ANANAS

Kivaa maanantaita kaikille♥ Miten teidän viikkonne on lähtenyt käyntiin? 

Näin talven keskellä sain super kivan idean, mikä piristää mieltä. Täytetty ananas erilaisilla hedelmillä on super herkullinen ja terveellinen. Suosittelen jokaista kokeilemaan kyseistä herkkua! 

Tarvitset seuraavat hedelmät täytettyyn ananakseen: Vesimelooni, muutama banaani, kaksi kiiviä ja mandariineja. Täytettyyn ananakseen sopii myös esimerkiksi: mango, papaija ja appelsiini.

1

IMG_8827

Alkuun leikkasin ananaksen kruunun pois ja sen jälkeen ananaksen sisällön. Säästin sisällön, jonka jälkeen paloittelin kaikki hedelmät. Asettelin ananaksen lautaselle ja aloin täyttämään sitä. Ananaksen pohjalle tuli ensiksi alkuun leikattu ananaksen sisältö, sitten banaani, kiivi, vesimelooni ja mandariini. Ylimääräiset leikatut hedelmät ripottelin ananaksen sivuille. Tämän jälkeen täytetty ananas on valmis. Nopeaa, helppoa ja herkullista!

IMG_8826

IMG_8824

Mitä mieltä te olette tästä hedelmävinkistä?♥

31 kommenttia

  1. Oi nam! Niin herkullisen näköstä<3

    VastaaPoista
  2. Namnamnam, näyttää niiiin hyvältä! Mä olen tällaisen kerran tehnyt, mutta siitä tuli ihan hirveä :D Mua ei selkeästi ole siunattu hedelmäkippojen loihtimisella! Voisi kyllä koittaa joku päivä uudestaan :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli super hyvää!<3 Suosittelen kokeilemaan! :)

      Poista
  3. Ihan huippu postaus! Oon aina halunnut kokeilla tätä ja ehkä mun nyt vihdoin pitäis!! <3 Miten sait noin hyvin leikattua ananaksen sisällön pois? Tuo kiivin muoto on kyllä kans upea! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Julia! :) Leikkasin sisällön paksulla ja terävällä veitsellä. Onnistu tosi hyvin!

      Poista
  4. ommmm näyttäääää niin herkulliselta ! :P

    VastaaPoista
  5. Oliko sulla joku muotti noihin kuvioihin ks millä kuorit noi kiivit? Ihanan herkullisen näköstä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tähtimuotti! :) Kiitos<3

      Poista
  6. Suht herkullisen näköistä ja kivat kuvat :)

    VastaaPoista
  7. Anonyymi2/01/2016

    Ootko huomannut tai onko muilla samaa ongelmaa, että kun tulee tähän blogiin niin se avaa jonkun virussivun jossa lukee että "olet onnekas voittaja" tms?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi2/01/2016

      Mul tulee myös jos puhelimella selaa! Kannattaa Jenna ilmoittaa johonkin bloggerin ylläpitoon tms!

      Poista
    2. Ei oo mulle itselle ainakaan tullut :o Oon ilmoittanut asiasta.

      Poista
  8. Anonyymi2/01/2016

    nams mikä vinkki :)

    VastaaPoista
  9. Ihan super herkullisen näköstä! Ja todella laadukkaat kuvat kaiken lisäksi. Pitääpä testata♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ronja! :) Kannattaa ehdottomasti testata :)

      Poista
  10. JennaK2/01/2016

    Sun blogi on parantunut huomattavasti uuden kameran myötä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja nämä kuvat on otettu ihan mun vanhalla kameralla :) Muokkasin vaan kamerasta tiettyjä asetuksia!

      Poista
  11. En keksi ees sanoja tähän! Upeeta! Ja plussana laadukkaat kuvat♥

    VastaaPoista
  12. Vauu miten raikkaan ja hyvän näköistä! Voisin kokeilla ehdottomasti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Kata! :) Suosittelen kokeilemaan<3

      Poista
  13. Anonyymi2/02/2016

    Mulla kans pomppaa näytölle heti virussivu kun tuun tähän blogiin ja avaan jonkun postauksen. Luulin et se tuli jostain muualta mut nyt testimielessä käynyt monta kertaa täällä ja aina sama virussivu kun tänne tulee...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ilmoittanut asiasta Bloggerille ja mulla ei ainakaan pomppaa mitään tänne tullessa :)

      Poista
    2. Anonyymi2/03/2016

      Vaikka sulla ei pomppaa niin voi meillä muilla silti �� kuten myös mulla äsken. " olet voittanut I phonen" ehkä liikaa mainoksia ja muuta turhaa tässä sun blogissa mistä johtuen myös viruksia alkaa tulemaan..

      Poista
    3. Koneen virustorjunnan mukaan sivusto on ihan puhdas ja mitään ei mulle ainakaan oo tullut. Ei koneella eikä puhelimella.

      Poista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com