ASUKUVAILUJA JA VIDEOBLOGIN SUUNNITTELUA INKAN KANSSA

Mulla on älyttömän kiva torstai takanapäin. Sovimme pari päivää sitten Inkan kanssa tapaamisesta, sillä arkena tulee usein vain viestiteltyä whatsapin välityksellä. Kuvailimme yhdessä asukuvia, laitoimme ensimmäisen yhteisen videoblogimme aluille ja kahvittelimme. Oli ihanaa päästä juttelemaan ja viettämään aikaa yhdessä!

Inka tuli nappaamaan mut kyytiinsä iltapäivällä ja lähdimme hänen luokseen. Puhuimme pari viikkoa sitten yhteisestä videoblogista ja aloitimme tänään alkuillasta kuvaamisen. Meillä oli tosi hauskaa videota kuvatessa ja en malta enää odottaa ensiviikkoa, jolloin aloitamme sen editoimisen. Mä en ole koskaan toteuttanut kenenkään ystävän kanssa minkäännäköistä videoblogia, joten mun mielestä tää oli ihan mahtava idea ja voin kertoa, että video onnistui omasta mielestäni todella hyvin ja siinä tuli myös naurettua! :D Kuvasimme myös kysymyspostauksen 2.osan, joka mun täytyy vielä editoida tänään myöhemmin. Pyrin julkaisemaan videon heti huomenna päivällä ennenkuin lähden poikaystäväni kanssa viikonlopun viettoon.

BEIGE2

IMG_0571

IMG_0625

Tänään oli jälleen kerran ihanan aurinkoinen ja lämpöinen sää, joten kuvailutkin onnistui mahtavasti! Oon odottanut tätä hetkeä, kun pääsen esittelemään teille neljä uutta suosikki ostostani, jotka löysin Ideaparkista. Poikkesin New Yorkerissa, Mangossa & H&M:ssä ja löysin kaikista liikkeistä etsimäni tuotteet. Mulla on ollut jonkun aikaa etsinnässä rennot ja mukavat housut, joten Mangoon eksyminen oli hyvä juttu. Siellä oli monia rentoja housuja alennettuun hintaan ja löysin kuvissa olevat housut hintaan 19,90e. Lähdin kaupasta onnellisena uusien housujen kera, jonka jälkeen mulla oli vielä etsinnässä kevyt valkoinen takki, uusi laukku ja avokkaat. En ollut pitkään aikaan poikennut New Yorkerissa, joten kävin kiertelemässä vaateosastot läpi ja lopulta mun silmääni iski rento takki, joka sopisi täydelliseksi kevät takiksi. Sovitin takkia ja tajusin sovituskopissa sen olevan juuri se takki, jota olin etsinyt! Enää etsinnässä olisi avokkaat ja uusi laukku, joten suuntasin keskusaukiolle ja siitä H&M:lle.

Tähän väliin on pakko sanoa yksi asia, mikä tulee varmasti jokaiselle vastaan shoppailureissulla: ''Ostaisinko mä ton vai en, kannattaakohan mun ostaa toi, hmm kyllä mä sen ostan... Tai no en tiedä.. Ehkäpä ostan!'' Mulla kävi juurikin noi asiat mielessä astellessa H&M:n laukkuosastolle, mutta loppuen lopuksi mä en vaan voinut jättää upean näköistä laukkua sinne hyllylle, vaan suuntasin sen kanssa jo kassalle, jonka jälkeen mun silmääni iski vielä ne avokkaat, joita olin etsinyt ties mistä! Ei muutakun laukun kanssa pieni peruutus taaksepäin, kenkien sovitus käyntiin ja sen jälkeen kassalle maksamaan. Semmoinen reissu tällä kertaa! :D

IMG_0643

IMG_0616

Mitä mieltä olette asukokonaisuudesta?♥

19 kommenttia

  1. En malta oottaa, että päästään edioitamaan sitä videoo! Siitä tulee niin huippu :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep siitä tulee ihan loistava! :D♥

      Poista
  2. You look beautiful!

    VastaaPoista
  3. Tosi onnistunut asu musta!♥ Oon itekin tykästynyt tuon mallisiin housuihin tosi paljon, joten kiva kuulla, että Mangossa on! :) Itseasiassa nuo kengätkin on aika ihanat...haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Riikka♥ Mäkin oon tykästynyt tän mallisiin housuihin :) Tosi rennot ja hyvät jalassa!

      Poista
  4. Vau! Noi housut on kyl makeet, haluaisin itekin mut en tiedä osaisinko käyttää.. Ehkä mustina..? :D

    Asu näyttää kyl hyvältä sun päällä, vaikka blogin lukemisen myötä ei ehkä tulis mieleen et sä pukeutuisit noin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää housut oli ihan mahtava ostos! :) Suosittelen ostamaan jos löytyy mustina :) Mun tyyli on myöskin parantunut omasta mielestäni tässä puolenvuoden aikana aika huimasti! Tietysti välillä tulee hieman stailattua itseään eritavalla, mikä on myös ihan hyvä juttu. Vaihtelu virkistää ;)

      Poista
  5. Anonyymi3/31/2016

    Voi juku jos video tulee huomenna siittä kysymyspostaus osa 2 vastaukset!! :) jihuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli juu hyvissä ajoin :)

      Poista
  6. Anonyymi4/01/2016

    Mun kommentti hävis johki jonka laitoin 2 päivää sitten! Mutta siis, kerroit että käytät kookosöljyä hampaiden valkaisuun ja jätät sen aina yön ajaks hampaisiin "vaikuttaan" monilla sivuilla lukee että kookosöljyllä hampaita valkaistessa ei sais niellä öljyä?!? Ööh tosi outoo koska kyllähän tota öljyä käytetään ruuan laittoonkin ja siinä yhteydessä sitä tulee nieltyä kuitenkin :o omituista..' Mitä mieltä itse oot tosta? Uskallanko itsekkin koittaa samaa mitä sä, että jättää yön ajaks "vaikuttaan" hampaisiin se kookosmönjä :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen useimmiten kookosöljy purskuttelun, eli siis laitan kookosöljyä lusikkaan, levitän hampaisiin, purskuttelen suussa, jonka jälkeen syljen öljyn pois. Olen myös siis ihan jättänyt kookosöljyä hieman hampaisiini yön ajaksi eikä siitä ole koitunut minkäänlaisia ongelmia.

      Poista
  7. Ihana freesi asu ja kuvat ! <33 Nää on yhdet sun parhaimmista asukuvista ! :) Vähä kiva tuo video idis ! ;>

    VastaaPoista
  8. Anonyymi4/01/2016

    Mä oon lukenu sun blogia tosi kauan, ja muistelin et haluat jossain vaiheesa DJ:n uralle? Vieläkö meinasit vai onko tämä haave jo kuopattu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha se oli 15-16 vuotiaan pikku Jennan unelmia :D

      Poista
  9. Aivan ihana asu, täällä yksi joka odottaa sun videota! Hyvää viikonloppua :-)

    http://monakirjoittaablogia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Anonyymi4/17/2016

    Nää on varmaan sun blogin parhaimmat asukuvat ikinä! WAU ja miljoona sydänsilmäemojia <3

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com