BEIGE IS MY FAVORITE COLOR

Täällä ilmoittautuu lomalainen! Mulla alkoi hiihtoloma viime viikon perjantaina ja olen koko alkuviikon sairastanut, mutta tänään kurkkukipu ja kuume oli lähtenyt aamulla pois. Päätin lähteä aamupäivästä nauttimaan upeasta säästä sukulaisteni kanssa, sillä olen kyläillyt heillä nyt sunnuntaista lähtien. Alkuviikko meni elokuvien, ruuan, rentoutumisen ja naurun parissa. En antanut sairastamisen vaikuttaa mun lomafiilikseen, vaikka suurimman osan ajasta olin viltin alla teen kanssa.

Kotiin palasin nyt päivällä, sillä mulla on huomiselle ja viikonlopulle paljon suunnitelmia. Ajattelin luoda erikseen kollaasin blogiin hiihtolomani tapahtumista kuvien kera sunnuntaina, sillä mulla on vielä paljon kuvattavaa ja näytettävää teille mitä hiihtolomallani on tapahtunut ja tapahtuu!

Haluan myös kiittää etukäteen kysymyspostaukseen tulleista kommenteista/kysymyksistä. Niitä on tullut ihan älyttömän paljon, joten toteutan mielelläni videon muodossa ensiviikolla postauksen! Mikäli et ole vielä laittanut mulle kysymystä/kysymyksiä kyseiseen postaukseen, muista käydä laittamassa. Aikaa on sunnuntaihin asti :)

S2

S1

IMG_9719
Takki - Romwe
S3

Tykkäsittekö asukokonaisuudesta?♥

35 kommenttia

  1. Anonyymi3/02/2016

    Miksi sulla on aina kädet ihmeellises asennos ku otat asukuvia? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään olla huomiota herättävä ;)

      Poista
    2. Anonyymi3/02/2016

      miks sulla on käsi ylhäällä kun snäppäät:D ei ketää kiinnosta tuijottaa sun toista silmää ja kainaloo, suosittelen katsoon storys läpi niin tajuat kuinka oudolta näytät t eri ano

      Poista
    3. No nyt tais joku vetästä pahemman kerran herneet nenäänsä :D

      Poista
    4. Anonyymi3/02/2016

      muakin kyllä kiinnostais että minkä takia pidät sitä kättä ylhäällä... bloggaajalta joka haluaa menestyä toi ei ollu mitenkää pisteitä keräävä kommentti:)

      Poista
    5. Kaikkeen te kiinnitätte huomionne ja tuutte tänne anonyymimaskin kera valittamaan kuinka huonosti mun käsi on. Voi kauhistuksen kanahäkki! Bloggaaja, joka haluaa menestyä menestyy täysin omalla tavallaan ja loppupeleissä tällaiset ''sun käsi on huonossa asennossa'' kommentit ei vaikuta millään tapaa mun menestymiseen bloggaajana ja ihmisenä :)

      Poista
  2. Anonyymi3/02/2016

    Kun käytät talvella tuon mittaisia mekkoja niin mitä käytät niiden kanssa, sukkiksia tms? Entä millaisia kenkiä yhdistelet noihin ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sukkiksia ja esimerkiksi tämän postauksen mekon kanssa valkoisia housuja! Sopii mun mielestä ihan hyvin ja mulla on ollut käytössä talviaikaan tämän tyylisten mekkojen kanssa mun Nellyn valkoiset talvi korkokengät :)

      Poista
  3. Anonyymi3/02/2016

    Sun tyyli on niin mahtava nykyään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi3/02/2016

      jotenkin kim k tyylinen mun mielestä :D

      Poista
    2. Kiva kuulla :)♥

      Poista
  4. Anonyymi3/02/2016

    Millä kiharrat sun hiukset?

    VastaaPoista
  5. Anonyymi3/02/2016

    Minkä kokonen toi takki on? :-)

    VastaaPoista
  6. Toi takki sopii sulle superhyvin <3

    VastaaPoista
  7. Anonyymi3/02/2016

    It is not beige. It is "camel"

    VastaaPoista
  8. Onpa ihanan mallinen toi takki! :) <3

    VastaaPoista
  9. Toi takki vaan on täydellinen<3

    VastaaPoista
  10. Aivan ihastuttava takki, voisin huolia omaankin kaappiin. Upea olet kuten aina ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon Kata :)♥

      Poista
  11. Anonyymi3/03/2016

    Täytyy sanoa, että se punainen takki sopi sulle paremmin! Musta sun juttu voisi ehdottomasti olla noi kirkkaat värit. :)

    VastaaPoista
  12. Tosi ihana tuo takki, oon pitkään haaveillut jostain tuon tyylisestä ja varsinkin beigestä! :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Viivi ja se on kyllä ihan super hieno!♥

      Poista
  13. Anonyymi3/03/2016

    Nyt näyttää jenna todella hyvältä! :) ihana takki !

    VastaaPoista
  14. Ihana toi takki! Sopii tosi hyvin valkoisten housujen kanssa. Sun tyyli menee vaa koko aja parempaan suuntaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon Jenna!♥

      Poista
  15. Sun tyyli on muuttunut ihanan naiselliseksi mutta silti pysynyt omanlaisena 😊😘

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla♥ Kiitos paljon Hanna-Kaisa! :)

      Poista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com