MIKÄ INSPIROI MUA JUST NYT

Hellou! Tämä postaus on lojunut luonnoksissa jo jonkun aikaa, joten on ihanaa päästä vihdoinkin julkaisemaan se teille nähtäväksi. Olen blogivuosieni aikana kiinnittänyt huomiota blogeihin, joissa käsitellään muutaman kerran vuodessa mistä he löytävät mm. oman inspiraationsa kuviin vai ovatko he kehittäneet sen täysin itse. Mun apunani toimii sillontällöin weheartit, josta saan mahtavia ideoita omaan blogiin ja samalla sieltä saattaa löytyä joku ennennäkemätön vaate/asukokonaisuus, mitä ei ole uskaltanut testata. Kokosin teille kaksi kollaasia, jotka inspiroivat mua just nyt ja mikä on tällä hetkellä in omassa tyylissä.

INSP1
1. Ihan ensimmäisenä mun sydämen on vienyt nämä upeat ja erilaiset puhelimenkuoret. Eikö olekkin upeita? 2. Mustat korkokengät Simmishoes verkkokaupasta ovat tämän kevään ja kesän must have tuote. Ootteko te jo törmänneet somessa näihin upeuksiin? 3. Kaikki kultaiset käsikorut ja sormukset sopivat parhaiten mun nykyhetken pukeutumiseen, sillä tykkään pukeutua paljon valkoisiin ja mustiin vaatteisiin, joiden kanssa on helppo yhdistellä esim. kultaisia käsikoruja. 4. Pyöreät aurinkolasit ovat kiehtoneet mua jo kuukauden verran enkä ole saanut vielä aikaiseksi ostaa sellaisia, mutta eiköhän ennen kesää mun asukuvista vielä bongata jonkunnäköiset pyöreät ja näyttävät aurinkolasit. 5. Rennot housut mulla? En ehkä ihan ensimmäisenä pystyisi kuvittelemaan mulla sellaisia jalassa asukuvissa, mutta näiden inspikuvien ansiosta olen saattanut keksiä itselleni uuden rennon ja tyylikkään asukokonaisuuden näytettäväksi teille myöhemmin! 6. Nyörimekot = pelkkää rakkautta. Oli nyöri edessä tai takana, niin en voi muutakun sanoa, että täydellinen mekko kyseessä! Mitä mieltä te olette?

INSP2
Kuvat - weheartit

1. Rennot nahkahameet ylipolvensaappailla. En ole vielä ostanut rentoa nahkahametta, mutta sellainen varmasti tullaan näkemään mun päällä vielä myöhemmin blogissa. 2. Harmaat tai beiget Niket. Täydelliset kesäkengät, jotka on helppo yhdistää melkein minkä tahansa rennon asun kanssa. Aika huikeet, eikö? 3. Valkoiset paidat kultaisilla yksityiskohdilla. Mistä näitä voi oikein löytää?! Täytyykin varmaan ryhtyä salapoliisiks ja metsästää tämän tapainen paita jostain tai ryhtyä diy hommiin. 4. Suositut ja toimivat highlighterit. Pelastus juhlameikkiin ja näyttävyyteen! Löytyykö teiltä jokin suosikki highlighter itseltä? 5. Hyvät ja toimivat meikkisiveltimet täydellisen meikin luomiseen. Nykyään meikkaamisesta on tullut yhä tärkeämpi juttu, joten sen myötä mua on myös inspiroinut tutustua parhaisiin meikkisiveltimiin. 6. Isot kaulakorut. Asu ilman koruja tai pienillä koruilla on jäänyt sivummalle ja oon itse ruvennut käyttämään yhä isompia ja näyttäviä kaulakoruja. Mikä inspiroi teitä just nyt ja löytyikö kollaaseista jotakin suosikkia?♥

34 kommenttia

  1. Noi puhelin kuoret näyttää aivan ihanilta <3! Ja rennot housut on mageita mutta en kans tiiä että sopisko ne mulle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on vaan niin täydelliset! Harmi vaan kun en ole vielä löytänyt omaan puhelimeen sopivia :( Mä oon myös tässä pohdiskellut sopisiko mulle oikeasti tollaset rennot housut, mutta täytyy testata! :)

      Poista
  2. Kiva, hieman erilainen postaus! Meinasin rueta ensin luettelemaan suosikkeja kollaaseista, mutta niitä olikin sitten niin paljon että jätän tän vaan tähän, haha :--D !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli kyllä ilo toteuttaa kaikille nähtäväksi :) Haha ihana :D♥

      Poista
  3. Kivoja juttuja olet saanut kasattua tähän postaukseen. Itse bongasin tuolta nuo pyöreät aurinkolasit... Ne meinaan on minunkin tämän kevään ostoslistalla. :)

    http://nukkanurkka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ja kiva hei kuulla! :) Munkin täytyisi vielä bongata jostain pyöreät aurinkolasit, joten täytyy nyt viikonloppuna etsiskellä kaupungista kun on liikenteessä :)

      Poista
  4. Ihania inspisjuttuja<3 Tosi paljon samaa kun omallakin inspislistalla ;) Nyörimekot ja rennot housut <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla Emilia♥ Nyörimekot on kyllä niin täydellisiä :) Täytyy yrittää keksiä joku onnistunut asukokonaisuus, mihin sopisi nimenomaan rennot housut♥

      Poista
  5. Anonyymi4/28/2016

    ompa kivoja juttuja! suosittelen käymään ebayssa kattelee, varsinkin kaikki asusteet yms josta ei oo varma tykkääkö tai sopiiko itelle nii löytyy sieltä halvalla kokeiluun! juurikin itse tilasin pyöreitä aurinkolaseja sieltä, makso joku vajaa euron kappale :D sitten jos tykästyn niin saatan ostaa ns. 'laadukkaammat' mutta tuolla hinnalla ei haittaa vaikka jäisikin vaan laatikkoon pölyttymään käyttämättöminä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että on kivoja juttuja! :) Ebaysta löytää kyllä todella edullisesti kaikkea kivaa. Täytyy tässä katsella vaihtoehtoja verkkokaupoista ja myöskin Tampereen liikkeistä :)

      Poista
  6. Anonyymi4/28/2016

    Nuo Niken kengät on siistit! Tiedätkö mistä noita vois löytää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä makeet :) Uskoisin, että ainakin jostakin verkkokaupasta. En ole vielä perehtynyt metsästämään niitä!

      Poista
  7. Niin samat inspiksen aiheet! toi ylin valkoinen mekko avonaisella selällä, ah! Aivan ihana :) <3 Plus kultaiset yksityiskohdat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mahtavaa kuulla! :) Oi että se on niin täykky! Täytyy sellanen kyllä ostaa jostain :)

      Poista
  8. Mä pystyisin helposti kuvittelemaan sulla jotkut vähän rennommat housut! :) Niiden kanssa saisi varmasti tosi ihania asukokonaisuuksia aikaiseksi-sellaisia erilaisia. Itse sain just kaverilta vähän löysemmät farkut ja yllätyin miten kivat ne oikeasti ovat! <3 Ja mitä puhelimenkuoriin tulee, kivat kuoret on vaan se juttu! Vähän harmittaa, kun mulla on Samsung eikä siihen oikein mitää nättejä kuoria löydy, toisaalta on tärkein että puhelin toimii.. Vaikka se pari päivää sitten alkoikin sekoilla huolella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho hei kiva kuulla Linda! Mä taas oon ollut aina niillä linjoilla, että mulle ei sopis rennommat housut.. Mut täytyykin hei testata ;) Multakin löytyy Samsung ja siihen on todella vaikeaa löytää niitä täydellisiä puhelimenkuoria. Täytys varmaan ruveta itse kehitteleen jotain haha! :D

      Poista
  9. Anonyymi4/28/2016

    Nam!!!! Iloa silmälle kaikki. ��

    VastaaPoista
  10. Mä olen aina rakastanut isoja kaulakoruja. Pidän myös siroista koruista. Riippuu vähän asusta, että millainen asu on. Ihania nuo kultaiset käsikorut! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi minä myös ja oot tossa kyllä täysin oikeessa! :) Ne on♥

      Poista
  11. Anonyymi4/28/2016

    Äh, muhun ei iskenyt oikein mikään muu kuin nuo rennot housut. Tollainen avoselkäinen mekkokin on tosi vaativa, pitää olla todella täydellinen kroppa että saa kannettua ton niin ettei näytä mauttomalta! Plus siihen vielä alusvaateongelma, kun ei voi käyttää tavallisia rintsikoita ton kaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei no ikävä kuulla ettei suhun iskenyt, mutta hyvä että rennot housut sopi sun silmään :) Mä taas tykkään käyttää tuollaisia mekkoja ja mulla ei oo todellakaan täydellistä kroppaa, mutta silti sopii kyllä ihan hyvin :) Ei ehkä ihan täydellisen hyvin, mutta pääasia on se, että itse tykkää!

      Poista
  12. Hei kiva postaus ja mulla on aika lailla samoja juttuja :-) Mä niin haluaisin mun puhelimelle jotkut makeet marmorikuoret! Mulla on myös tällä hetkellä täydellisen highlighterin etsintä käynnissä :-D

    Janica K.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Janica ja kiva kuulla! :) Mä tällä hetkellä yritän bongata mun Samsungin puhelimeen noita marmorikuoria jostakin ja vielä se täydellinen highlighter on myös hakusessa. Toivottavasti löydetään! :)

      Poista
  13. Mä tykkään myös noisya rennoista housuista! :) Niiden kanssa tuommonen lyhyt topii on just passeli. :-) Tämän tyyppiset postaukset on mukavia, kiva löytää ja huomata itsekkin jotain uusia tyylejä jotka miellyttää. :)
    www.yrittajanvaimo.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla, että tykkäät! :) Mahtavaa kuulla♥ Mäkin tykkään näistä inspipostauksista blogeissa :)

      Poista
  14. Anonyymi4/29/2016

    Sulla on kyllä ihana tyyli! Mikä sun mielestä on hyvä asu ensitreffeille kun on menossa iha ravintolaan syömään? Onko nyt liian kylmät ilmat että laittas hameen tai mekon? :D Apua auta!

    VastaaPoista
  15. Oon itsekkin tykästynyt pyöreisiin aurinkolaseihin, muutamat tarttunut jo kaupoista mukaan :D Ja kultaiset yksityiskohdat näyttää tosi hyvälle, varsinkin valkoisen kanssa! Tää oli tosi kiva postaus :-)

    http://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon ihan tykästynyt, mutta en oo vielä löytänyt niitä itselle sopivia mistään. Täytyy lähtee nyt metsästään viikonloppuna :) Kiitos paljon ja kiva että tykkäät!♥

      Poista
  16. Nuo korkkarit ovat aivan upeat! ♥♥♥ Olen ihaillut nyörikenkiä jo pitkään ja erityisesti korkeilla koroilla varustetut yksilöt näyttävät kivoilta omaan makuuni. :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  17. Anonyymi4/29/2016

    Varmaa tosi seksikäs toi nyörimekko läskillä ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Läskistä kaukana :) Mökömökö!

      Poista
  18. Anonyymi4/30/2016

    No tollane punkero jokatapaukses �� kantsis tehä tolle kropalle jotain !

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com