BROWN EYES

Heipsan muruset! Saavuin vähä aika sitten kotiin, sillä olin viettämässä viikonloppua isovanhempieni ja perheeni kanssa pitkästä aikaa. Mulla oli aivan mahtava ja mukava viikonloppu eikä siinä edes kerennyt kokoaikaa ikävöimään omaa sotilastaan, joka on ollut tämän viikonlopun kiinni intissä. Tänään blogissa on tiedossa mahtava piilolinssi vinkki ja voin piilolinssien suurkuluttajana jo alkuun sanoa, että löysin aivan ihanat ruskeat piilolinssit Piilari.fi verkkokaupasta kesää varten. ColourVue piilolinssit ovat mulle itselleni ennestään tutut ja turvalliset, jotka sain testiin Piilari.fi. Mikäli haluat tutustua eri värisiin ColourVue piilolinsseihin klikkaa itsesi verkkokauppaan tästä. Moni varmasti ihmettelee, että miksi ihmeessä tykkään käyttää piilolinssejä ja minkä takia käytän piilolinssejä, joten kaippa mun on pakko vastata näihin kysymyksiin etukäteen! Ihan ensimmäisenä mun on pakko sanoa, että värilliset piilolinssit tuovat aina jotenkin erilaisemman ja kuumemman katseen. Ruskeat piilolinssit ovat tuoneet mulle aina sellaisen eksoottisemman ilmeen kasvoille, mikä on musta kiva juttu varsinkin kesällä! Nyt kun mulla on myöskin nykypäivänä todella tummat hiukset, niin tummemmat silmätkin niin sanotusti pukevat mua paremmin ainakin omasta mielestäni. Jokaisella on tietysti tähänkin oma mielipiteensä, mikä on täysin ymmärrettävä asia. Olen myös huomannut, että silmämeikin saa näyttämään yhä upeammalta ja näyttävämmältä erilaisilla värillisillä piilolinsseillä, joten myös senkin takia mun on myönnettävä, että olen piilolinssien suurkuluttaja ihan vain sen takia, jotta saan monen silmämeikin näyttämään mahtavalle esim. erilaisiin tapahtumiin mennessä. Löytyykö täältä muita piilolinssien suurkuluttajia? :)

C1

IMG_2856

IMG_2854

Ajattelin myös kertoa teille tässä postauksessa piilolinssien käytöstä ja yleisohjeista. Tärkeintä piilolinssien käytössä on ehdottomasti se, että niiden puhtaudesta ja säilyttämisestä huolehtii. Optikolla suositellaan myös käymään ennenkuin aloitetaan piilolinssien käyttö, jotta ongelmia ei tule tai että näkö ei vaurioidu. Omat silmät ja oma näkö on jokaiselle varmasti kallisarvoinen asia ja se kannattaa muistaa aina piilolinssejä käyttäessä.

1. Käsittele aina linssejä varovasti ja säilytä niitä aina puhtaassa kotelossa ja uudessa piilolinssinesteessä.
2. Laita linssit aina ennen meikkaamista varovasti.
3. Puhdista ja vaihda linssikotelo tarpeeksi usein, jotta bakteerikasvua ei synny.
4. Älä koskaan käytä vanhaa piilolinssinestettä äläkä käytä hanavettä puhdistaessasi piilolinssejä.
5. Älä nuku piilolinssit päässä, mikäli ne ovat vain tarkoitettu itsellesi päiväkäyttöön. (Mm. Värilliset piilonssit.)
6. Pidä matkassa mukana nestettä ja koteloa mikäli käytät piilolinssejä usein.

E5

E4

Ja niin se vihreäsilmäinen tyttö sitten muuttui hetkessä ruskeasilmäiseksi. Mä oon täysin ihastunut näihin ihaniin ruskeisiin piilolinsseihin, mutta sitten tuleekin se suurempi kysymys eli mitä mieltä te olette? :) 

26 kommenttia

  1. Tosi nätit linssit oot saanut ja noi tuovat kivaa piristystä meikkiin! Itse käytän piilolinssejä, mutta vain sen takia, että näkisin jotain :D. Haluaisin kyllä kokeilla joskus myös värikkäitä piilareita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Nora!♥ Värikkäät piilolinssit on tosi näyttäviä ja tuo aina jotenkin erilaisemman ilmeen kasvoille :)

      Poista
  2. Ää alkaa tulla piilarikuume! Mäkin pidin ruskeita piilareita ennen varmaan kolme vuotta, mut sit pikkuhiljaa kaikki linssit alkoi hiertämään ja silmät alko väsymään siitä sit niin lopetin niiden käyttämisen :/ en myöskään tykännyt silloin yhtään omista silmienväristä niin kesti hetki totutella taas sinisiin silmiin. Olis niin paljon helpompaa omistaa ruskeat silmät valmiiksi :D mut sulle sopii kyllä nuo piilarit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pidän itse sellaisia piilaritaukoja, jonka jälkeen taas aloitan uudestaan niiden käytön! :) Ja mä oon niin samaa mieltä, että olisi niin helpompaa vaan omistaa ruskeat silmät valmiiksi :D♥

      Poista
  3. Oi vitsi näyttää ihan sika hyvältä!! :O<3 Itekki haluisin koittaa mut sit taas en varmaankaan osais noita silmiini laittaa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Roosa!♥ Siihen menee aikansa, mutta hyvin ne saa lopulta laitettua omiin silmiin :)

      Poista
  4. Vau, nuo piilolinssit näyttää tosi hyvälle. Oot niin kaunis <3 Mulla oli joskus kauan aikaa sitten ruskeet piilarit joka oli 3 kk pakkaus. Ihastuin sillon niihin ja oli outoa ottaa ne pois käytöstä kun oli tottunut ruskeisiin silmiin. Kovasti houkuttelisi kokeilla joskus uudestaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Jenna!♥ Ruskeat piilolinssit on niin ihanat :)

      Poista
  5. Ompa upeen väriset!<3

    VastaaPoista
  6. Anonyymi5/30/2016

    Ihanat! :) sopii todella hyvin :) ja ihanat kulmat myös :)

    VastaaPoista
  7. Näyttää niin hyvältä että pitää vissiin harkita itsekin paluuta ruskeisiin silmiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruskeet silmät on jotain niin ihanaa! :D♥ Mä oon ihan rakastunut näihin uusiin piilareihin :)

      Poista
  8. Wouuuu mikä kaunotar oletkaan ja ruskeat silmät passaa sulle tosi hyvin! Saan kyllä kiinni siitä ajatuksesta, mitä kirjoitit eksoottisuudesta ja silmämeikin tehostuksesta! Mä oon kerran kokeillut muistaakseni saman merkin sinisiä piilolinssejä, mutta ne eivät loppujen lopuksi hirveästi peittäneet vihreitä silmiäni. Ehkäpä mä testaan vielä jotain toisia tai ehkä jopa ruskeita! Mun mielestä on kyllä ihan huippua että silmien väriinkin saa muutosta! <3 Itse käytän piilareita päivittäin ihan vain huonon näköni takia, joten ehkä voisin hankkia joskus vaihtelun vuoksi värilliset voimakkuudet! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso kiitos Julia!♥ Kannattaa testata ruskeita ehdottomasti :)

      Poista
  9. Todella tyylikkäältä näyttää!! <3

    VastaaPoista
  10. Ruskeat silmät sopii sulle todella hyvin! :)

    VastaaPoista
  11. Huh, upeasti sopii sulle <3 Mä olen käyttänyt joskus sinisiä ja vihreitä piilareita ja olen miettinyt, jos siniset hankkisi nyt kesäksi! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Linda ja kiva kuulla! :)♥

      Poista
  12. Anonyymi5/30/2016

    Tosi upea meikki kuvissa ja piilarit sopii hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja kiva kuulla! :)

      Poista
  13. Täydellinen meikki ja iho! Mikä tuote kulmissa?

    VastaaPoista
  14. Anonyymi5/31/2016

    Täällä kans yksi väripiilareiden hamstraaja!:D Sopii kyllä älyttömän hyvin juuri tämä ruskeasävy sulle!:) saako vielä kysäistä mitkä ripset sulla on näissä kuvissa?:)

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com