GREAT WEEKEND

Läppärin ja blogijuttujen parissa taas! Alkuun ensinnäkin iso kiitos ihanan positiivista ja mukavista kommenteista, jotka olivat tulleet edelliseen videopostaukseen. Oli todella mukava huomata, että lukijoistani löytyy noinkin ihania tyyppejä. Mun viikonloppu sujui mahtavissa merkeissä vaikka luulin vielä perjantaina, että mulla tulee oleen älyttömän tylsä ja yksinäinen viikonloppu, sillä poikaystäväni piti olla intissä kiinni viikonloppu, mutta voi että miten ihanan yllätyksen sain perjantaina! Olin kokkaamassa kun mulle saapui tekstiviesti, että oven takana on mulle joku kiva yllätys paketti viikonlopun kunniaksi ja menin tietysti välittömästi katsomaan mitä sieltä löytyy. Siellä oven takana odottikin mun rakas poikaystävä! Mun viikonloppu fiilis parani heti, sillä olin ollut siinä toivossa, että me ei nähdä kolmeen viikkoon. Oli muuten maailman paras yllätys inttileskelle! 

Meidän yhteinen viikonloppu oli jääkiekon täyteinen, mutta kävimme myös mökkeilemässä ja fiilistelemässä upeaa säätä. Me ollaan tykätty käydä nyt joka viikonloppu mökillä hyvän sään sattuessa soutelemassa, ottamassa aurinkoa ja nauttimassa säästä. Tänä viikonloppuna huomasin mökillä kumminkin sen, että hyttyset olivat ilmaantuneet myös paikan päälle ja olin mökkireissun jälkeen melkosen hyvin jyrsitty, kuten myös poikaystäväni. Ehkä inhottavin asia Suomen kesässä on juurikin hyttyset ja ne yhtäkkiset rankkasateet. Joka tapauksessa takanapäin on ihanan rento, mutta jännittävä viikonloppu. Mä oon myöskin tänään aloittanut suunnittelemaan hääjuhlaan sopivaa mekkoa, sillä tänä kesänä kahdella sukulaisellani on hääjuhlat heinäkuussa. Ajattelin tehdä lähiaikoina blogiin nähtäväksi hääjuhlaan sopivan asukokonaisuuden, sillä uskon, että moni on tänäkin vuonna kutsuttu erilaisiin juhlatilaisuuksiin. Mulle saa myös ehdottaa uusia postausideoita! :)

whitee
Mekko täältä* // Korkokengät - Nelly.com // Aurinkolasit - H&M.

Ps. Mitä mieltä olette ylläolevan kuvan asukokonaisuudesta?♥

24 kommenttia

  1. Oikein nätti asukokonaisuus<33 olet muutenkin kaunis ja mukavan olonen

    VastaaPoista
  2. Awwwwww <3 Tuo on oikeasti paras ylläri jonka voi inttileskenä saada, nimimerkillä kokenut saman kohtalon... :D Ihanalta kuulosti teidän viikonloppu, kelpaisi kyllä itsekin päästä pötköttelemään möksälle, huomenna tosin päästään luonnon keskelle jyrsittäväksi itsekin haha! Ja asu on kyllä just niin sua kuin olla ja voi :) Eli upea itse kaunokaista myöten <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep oli kyllä maailman paras yllätys! :) Onneksi on enää 3 viikkoa jäljellä ja hän kotiutuu. Jesjes<3 Kiitos paljon :)

      Poista
  3. Anonyymi5/23/2016

    Päivä kanssani postaus! Ja joku update koulu/työtilanteeseen olis kans kiva. Ja reseptejä tykkään kans lukee

    VastaaPoista
  4. Meetkö aina mökille tollaisissa vaatteissa? :D Älä pahalla, vaan naurattaa kun itsellä tollaset vaatteet on baarissa ja mökillä/kotona sotken menemään hiukset nutturalla, collarit jalassa... Tietty meitä on moneen junaan, mutta ottaisitte kuvia vaikka sieltä soutelemasta tai jostain normaalimmasta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Missä kohtaa luki, että olin noilla vaatteilla mökillä? :) Ei, en ollut. Nuo olivat kiekkoiltana mulla yllä ja kuvat napattiin täysin eri paikassa kuin mökki sijaitsee. Ja kyllä, myös minä olen mökillä rennoilla vaatteilla ja en kumminkaan joka kerta kanna sinne järkkäriä mukanani kun haluan vaan nauttia ja rentoutua.

      Poista
  5. Anonyymi5/23/2016

    ootko kaatunut pahasti kun sun polvet näyttää tolta? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vai yritätkö väkisin vääntää nyt negatiivista sanottavaa? :D Ne on ihan normaalit :)

      Poista
    2. Anonyymi5/24/2016

      Hän varmaan ei tarkoittanut pahalla... Polvet kyllä näytää vähän hämäriltä kun näyttää kovin punasilta, että oot esim voinu vaikka kaatua tai muuten istua pitkään polvilla, jolloin polvet on punaisemmat.

      Poista
    3. Minkä takia teidän täytyy ylipäätään vaivata päätänne mun polvista oikeesti! :D Kysympähän vaan :) En tarkoita pahalla.

      Poista
    4. Anonyymi5/27/2016

      Siis mitä, sama kun sulla olisi vaikka mustelma poskessa ja ihmiset kysyisivät oletko satuttanut itsesi, ja vetäisit siitä herneen nenääsi. Oli nyt aika aiheetonta ja ihan ystävällisesti joku kysyi oletko satuttanut itsesi. Mutta plussana pakko sano kun useamman merkinnän lukasin äsken (en ehdi aina lukea heti kun uusi tulee), että oot luonnollisen värinen. Nykyään niin moni yrittää itseruskettavilla sun muilla näyttää paljon tummemmalta kun normaalisti olisi mutta sun iho on fine, näyttää sulta ja poikkeaa monesta tusinasta oransseja parikymppisiä!

      Poista
  6. Voi miten ihana yllätys siun viikonlopulle, alkoi hymyilyttää heti kun luki tätä postausta! Ja ihana asu, valkoinen vaan pukee siuta älyttömän hyvin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä ihana yllätys! :) Kiitos paljon Janna♥

      Poista
  7. Voi että miten kaunis oot! ♥ Kadehdin noita sun sääriä!

    VastaaPoista
  8. Joo myday postaus olis kiva! :) Toi valkoinen mekko sopii sulle niin hyvin kaunotar <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se täytyykin siis toteuttaa! :) Kiitos Niina♥

      Poista
  9. Innolla odottelen hääjuhliin sopivista mekoista juttua, koska mulla on kanssa heinäkuussa tulossa häät ( pikkuveljen ) ja en tiedä yhtään mitä sinne pukisin. Stressaan jo nyt haha :D Ps. Näytät jälleen tosi hyvältä ja katsoin sen sun videon jo aikaisemmin, ihana sinä ja oli tosi mielenkiintoista kuulla sun blogin tarina! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee mahtavaa kiva kun ootat! :) Kiitos paljon Linda♥

      Poista
  10. Ihana! Sun pitäs tulla auttaan mua tyylin valinnassa.. oon ihan hukassa :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ihanuus! :) Täytyykin siis treffata joku päivä ;)

      Poista
  11. Tuo mekko sopii sulle todella hyvin!:)

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com