LUSH - TAIVAALLISEN TUOKSUISIA KOSMETIIKKATUOTTEITA

Moikka ja mukavaa keskiviikkoa :) Olen odottanut tätä hetkeä kun pääsen kertomaan teille Lushin tuotteista, jotka valloittivat mun sydämen ihan täysin ensimmäisillä kokeilukerroilla. Kaikki Lushin tuotteet ovat käsintehtyjä, 100% vegetaarisia, eläinkokeettomia ja he mm. pyrkivät tekemään mahdollisimman paljon tuotteita kiinteään muotoon. Kaikki tuotteet ovat myöskin säilöntäaineettomia ja taivaallisen tuoksuisia! 

Sain Lushilta testattavaksi muutamat tuotteet, joten tänään on siis tiedossa paljon tuotearvosteluja. Aluksi haluan kumminkin sanoa, että olin pitkään katsellut kaikkia ihania Lushin tuotteita, haaveillut niistä ja kuullut muutamilta ystäviltä hyvää palatetta ja voin täten myöntää, että kaikki se hehkutus on ollut kyllä sen arvoista. Mulla on ollut ihan jumalainen fiilis tuotteiden käytön jälkeen ja se jos joku kertoo, että tuote on erittäin hyvä ja toimiva. 

LUSH1

IMG_2148

IMG_1800

Ihan ensimmäisenä mun matkaani lähti paljon hehkutettu Popcorn huulikuorinta. Mulla on usein kuivat huulet, jotka myöskin repeilevät sillointällöin. Kyseinen huulikuorinta pehmensi, kosteutti ja toi upean uuden ilmeen mun huulille yhden käyttökerran jälkeen, mistä olin posiitivisesti yllättynyt. Huulimeikki pysyi myös kuorinnan jälkeen hyvin huulilla koko päivän ajan eikä mun täytynyt käydä jatkuvalla syötöllä korjaamassa tai lisäämässä huulipunaa. Saatatte myöskin ihmetellä lasipurkin pientä kokoa, mutta ei huolta! Tuotetta on riittoisasti purkissa ja se voi hyvinkin kestää useita kuukausia käytössä jos huulia kuorii esim. vain 3 kertaa viikossa. 

IMG_2142

Hiusten hyvinvointi on mulle itselleni yksi tärkeimmistä asioista kauneudenhoidossa. Sen takia olen alkanut panostamaan hyviin ja toimiviin hiustenhoitotuotteisiin. Mun mielestäni on tärkeää saada hiuksista tuuheat, kiiltävät ja terveennäköiset joka pesukerran jälkeen. Voin jälleen kerran todeta löytäneeni pelastustuotteen omille hiuksilleni Lushilta. 

Mitä ihonhoitoon tulee, niin se on ollut myöskin mulle aina tärkeä juttu. Mulla on ollut pienestä asti aikalailla hyvä iho enkä ole kärsinyt mistään vakavista iho-ongelmista. Olen halunnut säilyttää ihoni hyvänä ja sen takia olen hoitanut sitä hyvin erilaisilla ihonhoitotuotteilla. 

IMG_2140

Curly Wurly kookosshampoo sopii parhaiten luonnonkiharille hiuksille, mutta myöskin värjätyille hiuksille. Sain omista hiuksistani ihanan tuuheat ja pehmeät yhden pesukerran jälkeen. Ainoa miinus tuotteessa on se, että pieniä kookoksenpaloja saattaa jäädä hiuksiin, mutta ne lähtevät usein pois kun hiukset kuivuu ja kun hiukset harjaa. Kookoksen tuoksu pysyy hiuksissa koko päivän, joten voitte vain kuvitella miten paljon olen tykännyt tästä shampoosta :)

IMG_2121

Löysin Lushilta ihanan Ocean Salt merisuolakuorinnan, joka sopii vartalolle ja kasvoille. Merisuolakuorinta kuorii hyvin vartalon ja pehmentää ihanasti omat kasvot. Tuote sisältää mm. avokadoa, kookosöljyä ja limettiä. Limetti syväpyhdisti kasvoni ja avokado plus kookos antoivat pehmeyttä iholle. Kasvoille jäi myös ihana avokadon, kookosöljyn ja limetin tuoksu.

80ANTH

IMG_2119

Äitienpäivä lähestyy ja mikä olisi sen parempaa kuin yllättää oma äiti ihanalla Lushin kosmetiikkatuotteella. Mulla on mainio lahjavinkki jokaiselle teille, jonka voisitte ostaa omalle äidille tai vaikkapa mummulle lahjaksi. 

Full Of Grace -seerumi kiinteässä muodossa sisältää mm. murumuru-palmun öljyä, samettikukan öljyä, ruusuöljyä, manteliöljyä ja kamomillaöljyä. Seerumi on tehoaine, joka soveltuu erinomaisesti aknen hoitoon, ihon ikääntymisen hidastamiseen ja ihonsävyn kirkastamiseen. Kamomillaöljy, ruusuöljy ja samettikukan öljy rauhoittavat ja hoitavat myös ihoa, mikä on meille jokaiselle varmasti tärkeää. Yksi ohut kerros seerumia riittää kerran päivässä iholle :)

IMG_1806

Aloitin biotiinin syömisen muutama viikko sitten ja voin sanoa ihan suoraan, että ihokarvat ovat kasvaneet sitä tahtia, että sheivausvoide ja sheiverit ovat olleet mulle nyt tarpeen! :D Sain myöskin Lushilta kokeiluun ihanan Ambrosia Shaving Creamin, joka soveltuu erityisesti säärikarvojen ajeluun. Voide sisältää mm. hunajavettä, kauramaitoa ja reilun kaupan luomukaakaovoita. Lopputulos oli hyvä ja iho kuivui vähemmän mitä normaalisti. Tuote esti myöskin hyvin ihon ärsyyntymisen.

IMG_1813

Kesän lähestyessä omille hiuksille saattaa kaivata muutosta tai ainakin lisää raikkautta. Suolasuihke on oiva keksintö tuomaan lisäfiilistä. Hiuksista saadaan virkistyneen ja rennon näköiset muutamalla suihkasulla. Suolasuihkeella saadaan myös makeet surffarihiukset kesäksi, mitkä sopivat mainiosti kesäiltaan ja miksei päiväänkin! Mä oon itse käyttänyt kyseistä hiustuotetta aktiivisesti parin päivän ajan sen ihanan tuoksun ja toimivuuden vuoksi. Ajattelin myös tätä postausta tehdessäni, että olisi ilo toteuttaa teille myös jonkinnäköinen youtube video Lushista ja heidän tuotteistaan, mikäli teitä kiinnostaa nähdä ja kuulla videon muodossa myös tuotteista! :)  

Onko teillä kokemusta tämän postauksen tuotteista ja aiotteko kokeilla jotakin Lushin tuotetta kenties tulevaisuudessa?♥

Yhteistyössä Lush.fi kanssa.

32 kommenttia

  1. Toi popcorn lip scrub on aivan taivaallista <3

    VastaaPoista
  2. Anonyymi5/04/2016

    Lushin kaikki jutut on kyllä älyttömän hyviä ja toi popcorn löytyy itseltäkin :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon myös ollut itse tosi tyytyväinen kaikkiin tuotteisiin :)

      Poista
  3. Oii miten kivoja tuotteita! :) Vaikuttaa hyviltä, etenkin toi suolasuihke. Mullakin on muutama Lushin tuote ja olen kyllä tykännyt :) Videot on aina kivoja, joten tee ihmeessä video!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suolasuihkeen tuoksu ja toimivuus on kyllä ihan 5/5!♥ Täytyy toteuttaa ehkäpä video :)

      Poista
  4. Anonyymi5/04/2016

    Onko seerumi toiminut sulla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On toiminut :) Iho on ihanan pehmeä!

      Poista
  5. Lushin tuotteet ovat kyllä ihania :) Heidän huulikuorinnat ovat erityisiä suosikkeja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kyllä! Mä oon ihan rakastunut näihin kaikkiin tuotteisiin♥

      Poista
  6. Saako näitä mistään kaupoista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helsingistä löytyy pari myymälää :) Tässä linkki missä lukee myymälöiden osoitteet: http://www.lush.fi/page/2/yhteystiedot

      Poista
  7. Lushin tuotteet ovat kyllä ihan huippuja, toivottavasti itsekin jaksaisi ja viitsisi kohta tilata taas jotain! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyllä huippu hyviä! :) Jatkossa tilaan varmasti lisää mm. kookosshampoota ja seerumia :)

      Poista
  8. Anonyymi5/04/2016

    Ootko käyttäny tota sheivausjuttuu myös esim bikinirajoille? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo :) Oon vaan käyttänyt säärikarvojen ajelussa!

      Poista
  9. Täytyy kyllä joskus testata noita tuotteita! Noi purkitkin on omalla tavallaan tosi sulosia♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen ehdottomasti!♥

      Poista
  10. Oi Lushin tuotteet on ihan huippuja <3 Oon pitkään miettinyt, että haluisin kokeilla huulikuorintaa, joten ehkä pitää kokeilla tuota popcorn huulikuorintaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan! :)

      Poista
  11. Lushin tuotteet on kyllä superhyviä! Tekisin mieli ostaa enemmänkin :) Oon tykännyt noista huulenkuorinnoista ihan älyttömästi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huulikuorinnat on huippu hyviä Lushilla :) Mä oon ihan rakastunut tähän Popcorn huulikuorintaan!♥

      Poista
  12. Ennen viime joulua kun tilailin Lushin tuotteita niin voin sanoa, että koukkuun jäätiin! :)) Isona plussana, ne ovat todella kestäviä ainakin mulla ja nyt vasta pitää alkaa suunnittelemaan seuraavaa tilausta ellei sitten mene heidän kivijalkaliikkeeseen käymään. Ps. Ja hei mites ne tuoksut, taivaallisia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon täysin koukussa näihin tuotteisiin!♥

      Poista
  13. LUSHin tuotteet on aivan ihania <3 Ja tuo popcorn kuorinta vaikuttaa syötävän herkulliselta, nam! Harmi kun Turussa ei ole liikettä, kävisin varmaan monta kertaa viikossa vaan tuoksuttelemassa näitä :D
    Nyt vasta löysin sun blogiisi ja liityin heti lukijaksi, sulla on upeita kuvia ja hieno uniikki tyyli!

    http://diaryofatrueshopaholic.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon täysin samaa mieltä!♥ Oi kiitos paljon ja tervetuloa seurailemaan :)

      Poista
  14. Anonyymi5/05/2016

    Nää on niin ihanan tuoksusia :)

    VastaaPoista
  15. Oi vitsit, Lushin tuotteet ovat pitkään olleet ehdottomia lemppareitani ja lähes kaikki meidän vessan purkeista ovat Lushia :D Suosittelen muuten kehottaa sun miestäkin kokeilemaan Abrosiaa, mun parempi puolisko ei muulla enää ajelekaan partaansa :D Kiinnostuin erityisesti tuosta seerumista, voisi laittaa kokeiluun itsekin :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luin tuolta arvosteluista muuten, että sopii myös erityisesti parran ajoon, joten täytyy kehottaa omaa poikaystävää myös kokeileen kyseistä tuotetta nyt kotosalla! :) Toi seerumi on huippu hyvä!

      Poista
  16. Oijjj! Mä en oo ikinä kokeillut Lushin tuotteita, mutta vaikuttaa kyllä niin ihanalle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti kokeilla!♥

      Poista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com