TJ8

Inttilesket varmasti tietävät tämän fiiliksen kun aamut ovat todella vähissä ja kotiutuminen lähestyy. Tämän vuoden tammikuussa oma sotilaani lähti Säkylää kohti ja olimme silloin vasta seurustelleet parin kuukauden ajan. Oma poikaystäväni oli myös koko marraskuun Jenkeissä lomailemassa ennen intin alkua, joten emme ole vielä yhdessä kokeneet yhteistä arkea, mikä on ensiviikosta alkaen tiedossa meillä ensimmäistä kertaa. Toisaalta olen iloinen siitä, että koimme suhteen alussa monta ylämäkeä, kuten sen, että olin suhteen alussa kuukauden yksin Suomessa ja hän yksin Jenkeissä ilman mua. Tajusimme kuukauden odottamisen jälkeen, että kestämme varmasti mitä vaan ja edessäpäin häämötti jo inttileskeys, mitä olin pelännyt.

Nuoresta asti olin kuullut kaikilta inttileskiltä, että se aika on vaikeaa ja suhde kärsii intistä jonkun verran, mutta mun on pakkoa sanoa, että ei se inttileskeys ole ollut mulle ainakaan kovin rankkaa aikaa. Intin alussa tietysti oli todella ikävä, halusi päästä vaan toisen viereen ja odotti kokoajan sitä hetkeä, että kohta se ovikello soi ja siellä odottaa oma sotilas. Tuosta puheenollen mun on pakkoa kertoa maailman romanttisin teko mun omalta poikaystävältä, miten hän yllätti mut intin alkuvaiheessa. Olin ollut siinä toivossa, että hän on viikonlopun kiinni ja masistelin koko perjantai päivän, sillä luulin viettäväni koko viikonlopun yksin. Kello kävi ja pian oli jo alkuilta ja päätin ruveta siivoilemaan, kunnes kuulin oven koputuksen. Mä en ollut odottanut ketään kotiin, paitsi tietystä yhtä ihmistä ja kun menin avaamaan oven mun rakas poikaystävä oli siellä ison ruusukimpun kanssa ja voi että mä aloin ihan itkemään onnesta! Se oli koko intin kohokohta kun oma rakas saapui yllättäen kotiin ja vielä ison ruusukimpun kanssa. Mä olin niin onnellinen ja oon todella kiitollinen siitä, että mun elämässä on vihdoin ihminen, joka rakastaa mua aidosti. Se jos joku on täydellistä.

Myös koko tämän puolenvuoden ajan meillä on ollut mahtava inttileskiryhmä, mistä on saanut älyttömän paljon tukea ja ollaan voitu yhdessä keskustella vähän kaikesta, mikä on ollut tärkeetä. Myös omat ystävät, jotka ovat myös olleet tämän puolenvuoden ajan inttileskejä niin heille on pystynyt myös juttelemaan rankkoina aikana ja mä arvostan sitä suuresti kun joku muu jaksaa kuunnella ja tukea. Ilman näitä ihmisiä mulla olisi ollut varmasti rankempi puoli vuotta, mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Ensiviikon torstaina pamahtaa tj0 ja suunnittelimme jo eilen hieman poikaystäväni kanssa, että pitäisimme pienet tj0 mökkijuhlat läheisten kesken. Meillä on tiedossa kesällä myös paljon kaikkea muuta kivaa, mistä tulette varmasti kuulemaan blogissa, joten muistakaa pysyä kuulolla. En oo muistanut pitkään aikaan vinkata blogin Facebook sivusta, johon päivitän heti kaikki uudet postaukset ja muut kuulumiset, joten mikäli teitä kiinnostaa myös seurata blogia Facebookissa, niin pääsette tästä linkistä seuraamaan sivua ja sen tapahtumia: Jeannays. Blogin etusivulla oikealta puolelta löydät myös kaikki someprofiilit, missä voitte myös seurailla mun elämää! :)

TJ08

WW4

TJ8
Valkoinen mekko täältä* // Kukkapanta - Cubus // Laukku - New Yorker // Sormus & Korvakoru - Gina Tricot.

Suunnittelin kesäjuhliin myös asukokonaisuuden itselleni ja kun kerran olen valkoisen värin ystävä, niin ajattelin repäistä päälleni uuden valkoisen mekon kukkapannan ja beigen pikkulaukun kera. Minkälaisen asukokonaisuuden te pukisitte kesäjuhliin ja mitä mieltä olette omasta asukokonaisuudestani? :)

46 kommenttia

  1. Anonyymi6/08/2016

    Kuullostaa hassulta, että teillä inttileskillä on rankkaa kun oma mies on palveluksessa puoli vuotta ja varmasti olette nähneet joka- tai vähintäänkin joka toinen viikonloppu, lukuunottamatta lomienkäyttöviikkoja :D terveisin myös parisuhteessa oleva, jouluna kotiutuva, lomilla kerran kuukaudessa tai kahdessa, vapaaehtoista asepalvelusta suorittava nainen. Puoli vuotta on loppujen lopuks tosi lyhyt aika ja varmasti kun katsot tätäkin pätkää teidän suhteesta vaikkapa vuoden kuluttua, niin ymmärrät itsekin kuinka nopeasti se aika loppujen lopuksi meni :-) tietysti tämä 'koettelemus' osui teillä suhteen alkuun, joka saattaa tehdä asioista hankalampaa, mutta kun suhde on terve ja vakaalla pohjalla niin itse inttihän ei tuota mitään ongelmia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä itse nimenomaan mainitsin tekstissä:''Mun on pakkoa sanoa, että ei se inttileskeys ole ollut mulle ainakaan kovin rankkaa aikaa'' eli mulle ei ollut rankkaa aikaa oikeestaan koko inttileskeys :) Ja niinhän se on, että jos suhde on terve ja vakaalla pohjalla niin ei intti tuota mitään ongelmia tai ylipäätään mikään koettelemus. Kaikesta selvitään yhdessä!

      Poista
    2. Anonyymi6/09/2016

      naisilla on samat lomat kun miehilläkin vaikka kuinka olis vapaaehtonen :D

      Poista
  2. Kivoja kuvia! Ja ihana laukku, harmi ku täällä Vaasassa ei oo New Yorkeria :D

    http://turkoosivadelma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos :) Toi laukku on kyllä älyttömän hieno ja ei ollut kovin hintavakaan ;)

      Poista
  3. Ihan kohta on ohi. Ei millään vaan malttais oottaa ja tuntuu kuin nää viimeset päivät ei sitten kuluisi millään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee jee!♥ Kyllä tätä on odotettu :)

      Poista
  4. Tuo mekko ja kukkapanta sopii kyllä täydellisesti yhteen!:) entisen poiköystävän kanssa mullaki oli inttileskeys ja musta se meni alun jälkeen kivuttomasti kun osasi suhtautua siihen oikein:) jannyt oon etänsuhteessa jossa nähään vaan vkl, ei se ole ongelma kun vaan ite tietää janosaa suhtautua, onneks sullanon intileskeys kohta ohi, kyllä se silti on mukavampi kun voi aloittaa yhteisen arjen:) munkin etänsuhde loppuu nyt kessällä kun mies muuttaa tänne kuopioon ja oon kyllä niin fiiliksissä!:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla ja kiitos Saara!♥ Alussa oli kyllä todella kova ikävä, mutta loppupeleissä inttileskeys ei ollut kovin rankka ''kokemus'' niinkään. Kaikesta selviää jos haluaa :) Ihana kuulla, että etäsuhteenne niin sanotusti päättyy ja oma mies muuttaa sinne :)♥ Kaikkea hyvää teille!

      Poista
  5. Anonyymi6/08/2016

    Kukkapanta ei vain istu tuohon asuun. Ootko muuten tekemässä jotain sun hiuksille, kun annat oman värin kasvaa?

    Ja olisi kiva nähdä erilaisia kampauksia, kun aina tuo sama hiukset sivulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh jos ei sun mielestä istunut. Mä taas tykkään! Mun piti itseasiassa tässä postauksessa mainita, että mun hiuksiin tehdään todella iso ja upea muutos lähiaikoina :) Sen takia oon antanut oman värin kasvaa. Erilaisia kampauksia tullaan näkemään jatkossa varmasti!♥

      Poista
    2. Anonyymi6/08/2016

      värjääks takasin vaaleaksi? ja kiva pirtsakka asu! :) t. eri ano.

      Poista
    3. En paljasta vielä ;) Näätte sitten!♥

      Poista
    4. Anonyymi6/08/2016

      Kiva kuulla, että annat hiustesi levätä ennen suurta muutosta! :) innolla odotan!

      Poista
  6. Kaunis asu ja tuo kukkapanta on ihana! ♥ Muistan kyllä hyvin oman inttileskeys ajan ja ei se oikeestaan ollut niin kauheaa mitä kuvittelli :) Varsinkin kun poikaystävä oli vuoden intissä, niin jotenkin siihen tottui :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon!♥ Täysin totta kyllä toi, että mäkin kuvittelin sen olevan alkuun ihan hirveetä aikaa, mutta ei se loppupeleissä ollut niinkään rankkaa tai kauheeta :)

      Poista
  7. Mulla poikaystävä ollut vuoden intissä ja onneks ens viikolla häämöttää vapaus. Ekat puoli vuotta oli älyttömän vaikeeta kun toinen oli koko ajan väsynyt ja se heijastu välinpitämättömyytenä, mutta onneks toinen puolikas ollut helpompi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla, että sunkin poikaystävä pääsee nyt pois intistä!♥ Oon huomannut tässä loppuvaiheessa, että moni intistä pois pääsevä alkaa olemaan jo aika väsynyt, mutta pääasia että se on nyt ensiviikolla ohi :)

      Poista
  8. Jeij, kohta sun miekkonen on kotosalla ja odottaminen loppuu! <3 Mä en ole koskaan ollut inttileski ja ehkä ihan hyvä niin, sillä voin vaan kuvitella miten hankalaa se olisi ollut :( Ja mitä asuun tulee, ihanan simppeli plus raikas sekä näytät jälleen niin kauniilta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä todella innoissani kun päästään vihdoinkin suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta ja kaikkia reissuja jne! Jee :)♥ Se oli alkuvaiheessa niin sanotusti ''rankkaa,'' mutta loppuen lopuksi ei niinkään kova koettelemus. Siihen piti vaan asennoitua oikein ja tsempata toista paljon :) Kiitos paljon Linda♥

      Poista
  9. Ihana mekko ja tuo pikkulaukku, tosi kiva postaus ja blogi muutenkin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ja toi pikkulaukku on älyttömän hieno!♥

      Poista
  10. Toi fiilis kun tj lähestyy nollaa ! <3 Mun poikaystävä oli koko viime vuoden intissä, ja me alettiin seurustelemaan vasta helmikuussa, joten kuulosti lähes mun kirjoittamalta toi alku :) Munkin mielestä inttileskeysaika meni yllättävän kevyesti,ja syynä on osittain se että mä yritin pitää itseni kiireisenä! Ihana asu muuten, tykkään! <3

    http://anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää fiilis on jotain niin parasta! :) Mulla hei on ollut ihan sama juttu, että oon vaan yrittänyt pitää itseni kiireisenä ja keksiä paljon kaikkea tekemistä niin aika on kulunut älyttömän nopeesti♥ Oi kiitos paljon :)

      Poista
  11. Aivan ihana asu! <3 Pukisin itsekin kesän juhliin juurikin jotai vaaleaa ja raikasta, aivan kuten sun upea mekko näissä kuvissa! Osaat luoda tosi kauniita ja näyttäviä asuja :)

    http://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon!♥ Ihana kuulla :)

      Poista
  12. Must toi hiuspanta antaa just aivan ihanan twistin tähän asuun *_* <3 Kaunis olet !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa kuulla! :) Kiitos paljon♥

      Poista
  13. Ihan superkiva asukokonaisuus <3 Ihanan kesäinen!


    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon ja tää on kyllä kesään sopiva asukokonaisuus ehdottomasti! :)♥

      Poista
  14. Näytät niin kauniilta taas <3 toi kukkajuttu sopii sulle tosi hyvin!

    VastaaPoista
  15. Munkin mielestä toi kukkapanta kyllä sopii tohon asuun! Tosi kauniilta näytät ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! :) Kiitos paljon♥

      Poista
  16. Anonyymi6/09/2016

    Ihan off-topic, mutta kappalejaot helpottaisivat lukemista :-) Ja jostain syystä fontti lataa hirveän hitaasti. Nämä siis kehitysmielessä. Kaunis olet :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kun huomautit asiasta :) Fontin kanssa on ollut myös ongelmia jonkun aikaa ja yritän selvittää sitä parhaillaan! Kiitos♥

      Poista
  17. Anonyymi6/09/2016

    Oletpas taas kauniina ja hyvä kirjoitus! <3 Toivoisin kuitenkin, että tekisit (varsinkin näin pitkiin teksteihin) kappalejaot, on aika raskasta lukea ja seurata tekstiä, joka on kirjoitettu ns. yhteen pötköön. En tiedä, onko se nyt tällä kertaa vain unohtunut kun aiemmissa postauksissa olet tekstiä kyllä osiin jakanut, mutta huomautuksena vain :) Ihanaa loppuviikkoa sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! :) Olin unohtanut kokonaan kappalejaot jostain syystä, joten kiitos että huomautit asiasta :D Voi ei, noh mutta näittä sattuu ja pitää olla taas jatkossa tarkempi. Kiitos samoin♥

      Poista
  18. Ihastuttava asu ja ennen kaikkea tyttö <3<3 :--)

    http://lauraheinikki.fi

    VastaaPoista
  19. Se on kyllä maailman ihanin tunne kun saat todistaa viimeisen kotiinpaluun. Mulle henkkoht. inttileskeys oli elämäni hirveintä aikaa koska vietimme kaiken ajan ennen sitä yhdessä 24/7 :/ En muistele niitä aikoja hyvällä, pelkästään sitä päivää kun mieheke sanoi, että ohi on loppuelämäksi(toivottavasti)! Toivon teille paljon iloa ja onnea uuteen arkeen <3 :) PS. Supersöppänä mekko ja tuo korvis on upea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin odottanut kyllä sitä hetkeä kun oma sotilas kotiutuu! :D Vielä pitäis jaksaa muutama päivä odottaa, mutta eiköhän nämäkin päivät mee nopeesti :) Kiitos paljon♥

      Poista
  20. Adorable outfit. I like your bag also!
    Good vibes, FOX
    check out my latest VLOG and my blog
    www.rochellefox.com.au

    VastaaPoista
  21. Anonyymi6/14/2016

    Saako toivoa postauksia? Treenipostausta millaista cheerin (olitkohan sä se bloggari joka harrasti sitä... vai sekotanko? Anteeks jos oot eri henkilö :D) harrastaminen oli ja oliko tosi rankkaa?
    Tai toivepostaus tyylin kehittymisestä kuvina vaikka 2000-luvun alusta tähän päivään?
    Mielipidepostausta jostain sun mielestä tärkeästä asiasta tällä hetkellä Suomessa?

    :)

    VastaaPoista
  22. Anonyymi6/14/2016

    Armeija joko tuhoaa tai vahvistaa suhdetta. Oma poikaystäväni oli vuoden intissä, pääsi viime jouluksi kotiin. Kuitenkin heti alkuvuodesta oli jo parin viikon pitusia kertausharjotuksia. Suhteen alkuaikoina on tietysti rankkaa, kun ei näe niin usein kuin ehkä olisi hyvä nähdä, muutenkin yhteydenpito vähenee, koska armeijassa ei ollakaan pitkin päivää kännykän ääressä (tietysti riippuu, missä joukoissa on). Itse sain yhteyden vain iltaisin ja puhelut olivat noin 10min mittaisia. Voin kuitenkin sanoa, että suhteemme vahvistui hurjasti ja pienistä jutuista tuli paljon suurempia, kuten toinen ei ollut enää niin itsestäänselvyys ja arvosti enemmän toisen pieniä tekoja.

    VastaaPoista
  23. Anonyymi6/14/2016

    Hei jenna ! ei nyt pahalla mutta on alkanut olemaan tylsää lukea blogiasi kun todella harvoin tänne mitään postaat välillä on mennyt 3 päivää ja tulee joka päivä katsomaan ootko päivittänyt jotain uutta mutta sitten saa taas pettyä kun et ole..

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com