LATELY

Helsinkiin matkustamista, grillaamista, paljon jäätelöä, nettishoppailua, terassilla istumista ja mökkeilyä. Siitä on tehty mahtava kesäloma! Kumminkin jotain tuntuu uupuvan kunnes muistan, että onhan sitä kesää vielä jäljellä ties kuinka kauan. Halusin tulla höpöttämään teille loppukesän suunnitelmistani ja kertomaan tietysti mitä lähiaikoina on tapahtunut ja missä mennään!

Lähiaikoina olen ollut monissa kesäjuhlissa, mökillä, hoitanut lapsia, iltakruisaillut rannalle ja kalliolle nauttimaan kesäyöstä, järkkäilyt yllätystä, kriiseillyt kahden festareiden kanssa ja tehnyt kesäsiivouksen. Ette voi uskoa miten paljon mulla on ollut turhaa tavaraa Ikean shoppailukassit täynnä ja mä tulin siihen lopputulokseen, että myyn ja lahjoitan turhia tavaroitani pois, vaikka joskus saatan ajatella: ''Kyllä mä tota vaatetta joskus käytän,'' mutta todellisuudessa se on siellä kassin pohjalla taas seuraavan vuoden verran.

Joka tapauksessa kesäsiivous on edelleen käynnissä, mutta muistan välillä tietysti nauttia upeasta kesäsäästä, mikä on ilmaantunut tännekkin päin Suomea. Lähiaikoina mulla on ollut jotenkin stressaantunut, mutta onnellinen fiilis. Oon jälleen tehnyt elämässäni uusia päätöksiä ja kokeillut jotain uutta, mikä on mulle itselleni tärkeää. Myöskin jotkut vanhat unelmat ovat joutaneet sivummalle ja uudet unelmat taas saapuneet tilalle. Näinkin voi käydä, mutta ei kai sen väliä.

HELSINKI

IMG_3923

IMG_3910

LUMENEGEL

LITTLE
IMG_4173

Kuten kuvista varmasti huomasitte,  niin lähipäivinä on tultu herkuteltua, nautittua terassikelistä juomien kera, shoppailtu ja ihailtu Suomen upeaa kesäyötä. Pakko sanoa, että tää on ollut tähän mennessä yks mun parhaimmista ajoista omassa elämässä. Jotta tää ei menis ihan söpöilyks, niin haluan toivottaa teille ihanaa kesäpäivän jatkoa ja mukavaa viikkoa! :)

38 kommenttia

  1. Anonyymi7/18/2016

    mä en ymmärrä mikset sä kuuntele sun lukijoitas :( sulle on monen monta kertaa ystävällisesti huomautettu, miten oikoluku vaikuttais sun teksteihin positiivisesti ja silti joka ikisessä postauksessa on räikeitä virheitä. esim. "kahden festareiden kanssa" ... joo. mulla vaan itselle tulee fiilis ettei sua kiinnosta muu ku lisätä postauksia kuin liukuhihnalta ilman että tarkistat työsi laatua:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi7/18/2016

      ''Mä en ymmärrä mikset sä kuuntele sun lukijoitas.'' Naurettavaa! Jenna on yksi niitä harvoja bloggaajia, jotka oikeasti ottaa neuvosta vaarin ja yrittää parantaa parhaansa mukaan. Hän ei haistata vittua tai käyttäydy lapsellisesti vaan osaa erittäin fiksusti ja aikuismaisesti vastata ilkeäänkin kommentointiin. Ps. Ei toi sunkaan kirjottama kommentti oo kauheen oikeaoppisesti kirjotettu :D

      Poista
    2. Anonyymi7/19/2016

      Mietin ihan samaa. Kuinka vaivalloisena pidät sitä että pyytäisit jonkun oikolukemaan postaukset ennen julkaisua?

      Poista
    3. Minä ylläpidän itse omaa blogiani. Ei mulla ole ketään työntekijää täällä, joka oikolukisi mun tekstin, joten olen täysin itse vastuussa virheistäni. Yritän kyllä kehittyä, mutta jatkuva jankkaaminen ja suruttelu jokaikiseen postaukseen ei edesauta millään tapaa mun kehittymistä oman blogini suhteen. Kirjoittaminen ei oo koskaan ollut mulle helppoa tietyistä syistä, joten toivottavasti ymmärrätte ettekä ajattele sillä tapaa, että haluan jotenkin loukata mun lukijoitani, sillä tekstin kirjoittaminen on välillä hankalaa.

      Poista
  2. Anonyymi7/18/2016

    Ootko missään kesätöissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen keikkahommaa hoitoalan työtehtävissä tällä hetkellä.

      Poista
  3. Anonyymi7/18/2016

    Onko toi nyxin paletti? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On! Voin suositella ostamaan :)

      Poista
  4. Anonyymi7/18/2016

    näin sut ja sun poikaystävän yks päivä ideaparkissa :D!

    VastaaPoista
  5. Anonyymi7/18/2016

    Oot kyllä kehittynyt mun mielestä huimasti ainakin kuvissa :)

    VastaaPoista
  6. Ihan sairaan paljon oot kehittynyt kuvien ottamisessa/muokkaamisessa :) Muutenkin lähiaikoina oot parantanu tosi paljon tän blogin kanssa! Jatka samaan malliin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon!♥ Ihana kuulla, että olen kehittynyt :)

      Poista
  7. Toi kynsilakka on ihan superkaunista *_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan huippu hyvä kynsilakka muutenkin ja löysin sen vielä alennusmyynneistä parilla eurolla!♥

      Poista
  8. Sulla on välillä kyllä niin ihania arkisia kuvia ja hetkiä täällä blogissa ♥ Pitäisi itsekin muistaa ottaa sellaisia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja kiva kuulla! :) Tällaisia postauksia on kyllä aina niin kiva katsoa muidenkin blogeista♥

      Poista
  9. Aivan ihana postaus ja ihana kuulla, että miten kesä on viimeaikoina sujunut! :) Plussana, että nää kuvat on mielettömän ihania!

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Ihania kesäisiä kuvia! <3

    VastaaPoista
  11. Ihania tällaiset kuulumispostaukset :)♥. Tosi herkullisen näköinen tuo salaatti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyllä parasta luettavaa kaikkien blogeista! :) Se oli älyttömän hyvää♥

      Poista
  12. Voi kuulostaa kyllä niin ihanalle kesätekemiselle<3 Mulla on kyllä jo vähän ikävä suomen kesää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä ollut ihan mahtavaa! :) Suomen kesä ja luonto on parasta♥

      Poista
  13. Anonyymi7/19/2016

    Heippa Jenna! Plussaa aivan superisti näistä sun kuvista. Kehityt jatkuvasti, mikä on tosi hyvä homma. Kuvat on ihanan "arkisia" sinä et siloittele todellista elämääsi liikaa! Ainoa asia mikä vähän vaikeutti omaa lukemistani: tuntuu että teksti toistaa kappale kappaleelta itseään jatkuvasti :/ Ymmärrän kuitenkin, että sulle on vaikeaa välillä tämä kirjoittaminen.

    VastaaPoista
  14. Tosi kivoja kuvia ja mäki tykkään paljon tällasista kuulumispostauksista!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ja ihanaa kuulla! :)

      Poista
  15. Ihania kesäkuvia <3 vitsi pitäs varmaan itekkin lähteä joku päivä terdelle istuskelemaan :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ja terassilla istuminen on ihan parasta varsinkin lämpiminä kesäiltoina! :)

      Poista
  16. Ihanan kesäsiä ja hyvälaatusia kuvia, tosi pirteä blogi sulla!

    https://jepesdf.blogspot.fi

    VastaaPoista
  17. Tosi kivaa luettavaa & ihania kuvia, varsinkin viimeinen maisemakuva on upea! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja se onnistui kyllä älyttömän hyvin! :)

      Poista
  18. Ihania juttuja mahtunut lomaasi! <3 Muutenkin nämä kuvat näyttävät todella hyviltä, olet kehittynyt paljon :) Ihanaa viikonlopua siulle Jenna! <3

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com