TÄYDENNYSTÄ LAUKKUKOKOELMAAN


Pikkulaukku


Yksityiskohta musta pikkulaukku

Musta pikkulaukku 1

Musta pikkulaukku

Tässä se nyt on! Kauan etsitty pikkulaukku, jonka bongasin edullisesti Bubbleroomin valikoimasta enkä epäröinyt hetkeäkään etteikö se olisi ollut juuri mun tyylinen. Voisin jopa sanoa, että rakkautta ensisilmäyksellä. ;) En malta odottaa, että tämä super ihana uutuus pääsee mukaan tuleviin asukuviin, sillä tää sopii asun kuin asun kanssa. Eikö olekkin upea? Ihanaa keskiviikkoa!

29 kommenttia

  1. Ompa nätti laukku :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä tosi kaunis! :')

      Poista
  2. Niin ihana pikkulaukku!
    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Anonyymi2/15/2017

    Kuinka tilava tää on? :) Näyttää tosi kivalle!

    VastaaPoista
  4. Tosi tilava! :)

    Tässä tarkemmat tiedot: Pituus 25 cm, korkeus 17 cm ja leveys 7 cm.

    VastaaPoista
  5. ompa kaunis laukku! :)

    http://linssinlapijuuli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Tuo on kyllä tosi nätti :) Oon jotenkin tosi ihastunut samettiin materiaalina, enkä varmaan oo ainoa, haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla täysin sama juttu haha! :') Kiitos<3

      Poista
  7. Oon itsekin etsinyt jotain tuon tyylistä laukkua! Tuo on kyllä tosi ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on ihan super ihana ja nätti!<3 :)

      Poista
  8. Uiii ihana bägi!<3 Mä löysin just kans pari päivää sitten ihka ensimmäisen mustan pikkulaukun VS:ltäja se on niiiin käytännöllinen! Miten musta sopiikin kaikkeen niin hyvin!? 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VS:n pikkulaukut on ihania ja niimpä älä muuta sano! :')<3

      Poista
  9. Anonyymi2/15/2017

    Tää ei nyt liity mitenkään aiheeseen, mutta otin vaan uusimman postauksen! Seurasin sua joskus somesta, ja muistan miten sua haukuttiin toisinaan hirveesti esimerkiks ulkonäöllisesti - hirmu hyvä mieli tuli kun löysin sun blogin ja nään miten raiteillaan sun elämä on :) Oot itsevarma, kaunis ja sulla just parisuhde ja elämä hymyilee! Tässä taas näkee sen et vihaajia voi olla vaikka tuhansia, ei tarvii kun muutaman oikeen ihmisen rinnalle ketkä näkee sut just täydellisenä, ja kans sen että itsessään ei tarvii muuttaa mitään vaan pitää oppia rakastaa itseään. Kaikkee hyvää sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko sanoo ihan ensimmäiseks, että mulle tuli ihan tosi hyvä fiilis tästä sun kommentista :') Muistan edelleen ne ajat ja mulla oli sillon kyllä tosi vaikeeta, mutta opin sen että kaikesta voi selvitä. Mä uskoin unelmiini ja siihen että kaikesta selvitään ja niin mä selvisin :)

      Mä en aina edes ymmärrä että mulla on oikeesti tällä hetkellä elämäni parhaat ajat, mutta heti kun käännyn ajassa taaksepäin niin tajua miten onnekas oon. Kiitän siitä joka päivä itteeni etten muuttunut vaan pysyin juuri sellaisena kun oon. Kiitos valtavasti! :')

      Poista
  10. Siis toi on aivan ihana! ♥ Mun pitäis näin ei-laukku-ihmisenä oikeesti hommata joku ihan täydellinen tuon kokoinen laukku, mutta niin vaikee löytää se täydellinen kohtuu hinnalla mut toisaalta kun ei noita laukkuja hirveesti ookkaan niin jos sit oikeesti panostais siihen yhteen ainoaan! Hmmm :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos superisti!<3 Mä oon haaveillut jo jonkun aikaa pienestä LV:n pikkulaukusta, mutta päätin vasta ostaa myöhemmin kun tällä hetkellä säästän lomamatkaa ja häitä varten :')

      Poista
  11. Oi miten nätti laukku!:)

    VastaaPoista
  12. Anonyymi2/16/2017

    Tää on tosi nätti😊❤ Kiva nähdä tän kanssa asukuvia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä ja ihanaa kuulla! :)

      Poista
  13. Upee laukku Jenna!:) ♥

    VastaaPoista
  14. Voi miten nätti laukku! <3

    VastaaPoista
  15. Anonyymi2/17/2017

    Onko tätä laukkua muissa väreissä:)?

    VastaaPoista
  16. Anonyymi2/19/2017

    mainoksista tai yhteistöistä pitää selvästi kertoa postauksessa. ilmiannan tän jos et lisää mainostesktiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voit lopettaa uhkailun samantien. Oon ostanut tämän laukun ihan omilla rahoillani :)

      Poista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com