MITEN SAADA TASAINEN PÄIVETYS ITSERUSKETTAVA TUOTTEILLA

Helou! Arvatkaas mitä.. Mä oon niin fiiliksissäni tästä kesästä, nimittäin vietin just ihan huippu hauskan viikonlopun kesäisessä Helsingissä ihanien naisten kanssa. Pieni sateinen sää ei sitten millään pilaa mun tämän hetkistä fiilistä, sillä uskon syvästi siihen että edessäpäin häämöttää sadepilvien takana taas upeita aurinkoisia päiviä. Ei masennuta siis tämän tyyppisistä päivistä eikös vaan? Anyway, tulin höpisemään teille tänään itseruskettavista, jotka takaavat teille extra päivettyneen ihon tarvittaessa mikäli auringonotto ei oo sun juttu tai haluat pikaisesti päivässä täysin uuden lookin omalle iholle.

Keskityn erityisesti tässä postauksessa jalkojen ja käsien päivettämiseen, nimittäin ne on mulle ne tärkeimmät osiot kasvojen lisäksi päivettymisessä. Käydään ensiksi läpi mitä teen ensimmäiseksi ennen itseruskettavan laittoa.


IMG_1239

1) Tärkein ensimmäinen vaihe on ihon kuorinta, joka takaa tasaisen lopputuloksen päivettymisessä. Mulla on käytössä tällä hetkellä My coffee scrub kokovartalo kahvikuorinta ja Lushin Cup O'Coffee kokovartalo kuorinta-aine, jotka kuorivat ihon hellävaraisesti ja antavat pehmeän lopputuloksen koko kropalle.

2) Toisena tärkeänä vaiheena tulee ihon rasvaus. Tällä hetkellä mun ihan ykkös suosikki voiteena toimii Vaselinen suihkutettava ihorasva, joka imeytyy huippu tehokkaasti ja nopeasti jo alle viidessä minuutissa. Voin suositella jokaiselle testattavaksi!

3) Viimeiseksi annan ihon hengähtää hetken ja levitän itseruskettavan tasaisesti koko kroppaan ennen nukkumaanmenoa. Annan ihon päivettyä yön yli ja koko lopputulos on nähtävissä aamulla!



IMG_1232

Tällä hetkellä käytän kolmea erilaista itseruskettava tuotetta, joista Fake Baken voide on osoittautunut parhaimmaksi.

+ Fake Baken itseruskettava voide antaa erittäin tumman, tasaisen ja siistin lopputuloksen erityisesti käsille, kaulalle, vatsalle ja jaloille.

+ Helposti levitettävä tuote, joka imeytyy tehokkaasti jo 4-5 tunnissa.

+ Pysyy tehokkaasti useita päiviä iholla.

+ Hinta-laatusuhde hyvä.

Mikäli kiinnostuit kyseisestä tuotteesta, niin pääset ostamaan sen Bellandon verkkokaupassa.

IMG_1238

St.Morizin itseruskettava voide on ollut mun käytössä jo usean vuoden ajan ja se on taannut aina tasaisen ja tumman lopputuloksen jo parissa päivässä. Kaikki St.Morizin tuotteet ovat edullisesti myynnissä erilaisissa verkkokaupoissa, kuten esim. Fragnance Direct.

+ Soveltuu erityisen hyvin jaloille ja käsille.

+ Imeytyy tehokkaasti jo muutamassa tunnissa.

+ Levittämisen jälkeen näet puoliksi lopputuloksen mikä on kokonaan nähtävissä n. 5-6 tunnin kuluttua.


IMG_1236


Be3 suihkutettava itseruskettava on täysin uusi tuote, joka takaa erityisesti kasvoille hehkuvan ja ihanan päivettyneen ilmeen. Se kehittyy hitaasti ja takaa 3-4 päivän rusketuksen. Mulla rusketus on kestänyt kaikkiaan jo 4 päivää, eikä ole kulunut melkein lainkaan eli kyseessä on ihan huippu hyvä tuote, jonka saa ostettua Apteekista.

+ Antaa upean ilmeen kasvoille.

+ Imeytyy nopeasti ja kuivuu muutamassa minuutissa.

+ Helppokäyttöinen.

- Suihkuttamisen kanssa oltava tarkkana, sillä muuten ihossa voi esiintyä pieniä läikkiä.


IMG_1247

IMG_1241

Onko teille jokin näistä tuotteista ennestään tuttu? Entä käytättekö te itseruskettavaa? Mahtavaa uutta alkanutta viikkoa. :)

Fake Bake saatu yhteistyössä Bellandon kautta.

26 kommenttia

  1. Jännä juttu... Olen ennen pitänyt itserusketavia tarpeettomina. Tämä postaus sai minut kuitenkin miettimään: pitäisikö kokeilla. Ihanan selkeä postaus. :) +Hienot kuvat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti testata! :) Kiitos<3

      Poista
  2. Itse otan sillon tällön aurinkoa, yleensä se on tosi tylsää. Mä oon kuitenkin aika paljon auringossa ja ehtinyt palaa jo kaksi kertaa tässä viikon sisään. Ite en oo koskaan erityisesti käyttänyt aikaa kuorintaan, levitän kerran 3-4 vk itseruskettavaa. Jos alat laittamaan sitä moniin kerroksiin tulee kädet nimenomaan läikikkäiksi kun iho kuoriutuu tai jos kuorit sen itse. Siksei yhtä kerrosta enempää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään ottaa arskaa lähinnä ulkomaanmatkalla kun Suomessa on tosi tosi harvoin kunnon helle kelejä :) Itseruskettava siis pelastaa jos haluaa kunnon brunan päälle<3

      Poista
  3. Sain itse kokeiluun tuon BE3 tuotteen, mutten ole vielä kerennyt kokeilemaan. Pohdin juuri tuota suihkutusjuttua, että tuleeko kauhean epätasainen, sillä en ole ikinä ennen lätrännyt näiden kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ehdottomasti kokeilla ensiksi esim kasvoihin niin huomaa selkeän tuloksen jo päivässä! :)

      Poista
    2. Pakko vielä kysästä, suihkutatko ainoastaan vai levitätkö sitä jotenkin suihkutuksen jälkeen? En ollut ihan satavarma kummin parempi kun niitä ohjeita tuijottelin :D

      Poista
  4. Hyödyllinen postaus!

    VastaaPoista
  5. Anonyymi6/12/2017

    Oon seurannut sun blogia jo vuosia ja tykännyt kovasti, mutta viime aikoina on alkanut mennä vähän maku tähän mainospostausten määrään. Nytkin seitsemän sun kymmenestä uusimmasta postauksesta on mainoksia/yhteistöitä. Mä haluaisin lukea susta ja sun ajatuksista sekä nähdä sun kuvia, enkä vaan mainostekstejä ja mainoskuvia toinen toisensa perään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi6/13/2017

      Sama! Tuun tänne aina kattomaan onko uutta ajatuksia tai asukuvia sisältävää postausta, mutta aina vaan mainoksia :( Noh, eipähän tarvii niin usein klikata tännekään enää.

      Poista
    2. Kyllä mulla on blogissa paljon itseeni liittyviä postauksia ollut, mutta lähiviikot mulla ovat painottuneet joihinkin yhteistyö kuvioihin. Nyt kesällä tullaan näkemään paljon erilaisia postauksia ihan vain musta itsestäni kun olen saanut hoidettua terveydentilani kuntoon. Suoraan sanottuna mä en vaan yksinkertaisesti en ole pystynyt mihinkään asukuviin ja fiilistely postauksiin, koska oon ollut suurimman osan ajasta lääkärissä ja sängyn pohjalla.

      Poista
  6. Tosi mahtava postaus <3 Nuo kahvikuorinta-aine ja FakeBaken voide herätti mielenkiinnon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja hei mahtavaa kuulla! :)

      Poista
  7. Hyvin toteutettu postaus! Näistä vinkeistä on paljon apua, että mitä seuraavaksi hankkisi testiin :)

    Elli

    VastaaPoista
  8. Mä en jostain syystä pidä yhtään itseruskettavista. Ennen oli fiilis että kaikki jättää laikukkaan värin iholle, nykyään en tietenkään ole sitä mieltä koska oon nähnyt todella laadukkaita itseruskettavia. En vaan silti jotenkin lämpee. Olishan se oikeesti terveellisempi vaihtoehto kun auringossa kölliminen mutta silti, mä en vaan käsitä.:') Ihania kuvia ja mielenkiintoinen pousti lukea siitä huolimatta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän täysin sun mielipiteen :) Joskus itseruskettavaa on vaikeaa saada täysin täydellisesti koko kropalle, mutta kaikkein tärkeintä on juurikin alku toimenpiteet kuten kuorinta ja rasvaus! Jos haluat joskus kunnon tekobrunan päälle niin kannattaa testata tän postauksen itseruskettavia :)

      Poista
  9. Anonyymi6/13/2017

    Be3 on ihan paras uusi tuttavuus minullekin, eikä todellakaan jää laikkuja. Olen ollut yhdellä etelänmatkalla nyt keväällä ja olen tällä jatkanut rusektusta, erittäin hyvä. Pitää testate muitakin, mut tää suihke on vaan niin helppo. ´Mukavaa kesää sinulle ja lukijoillesi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään itse erityisesti suihkuttaa B3 itseruskettavaa kasvoille kun se jättää niin hyvän lopputuloksen! :) Kiitos samoin<3

      Poista
  10. Anonyymi6/13/2017

    Vai että sängyn pohjalla ja lääkärissä hahhahahaha :) mä oon kyl nähny iha jotai muuta ja varmasti jengi näkee sen ig:stäki. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sosialinen media kertookin ihan kaiken mitä omassa elämässä tapahtuu. Kannattaa muistaa, että kuvien takana voi olla täys härdelli päällä samaan aikaan. Kannattaa aina miettiä laajemmin eikä puhua diibadaabaa. Jokainen ihminen tietää itse missä mennään and that's it! Ps. Se, että käy lääkärissä ja makaa sängyn pohjalla ei välttämättä tarkoita, että kokoaikaa. Semmonen pieni vinkki sullekkin ja hyvää kesän jatkoa.

      Poista
  11. Hey! I love this tan! Greetings from Switzerland //Sofia (…visit my blog http://sofiacm.com for interior and style tips)

    VastaaPoista
  12. Mulla on nyt viime aikoina jäänyt itseruskettavien käyttö paljon vähemmälle, mutta täytynee turvautua taas rusketuspurkkiin jollei tää Suomen kesä ala yllättämään :-D Hyviä vinkkejä Jenna <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä turvaudun aina itseruskettaviin just Suomen kesän takia haha! :") Kiitos<3

      Poista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com