SKIDISTI NEUROOTTINEN, DRAMAATTINEN JA CHARMIKAS

Moi! Viikonloppu vierähti taas nopeasti ohi, mutta se ei haittaa yhtään ihanan lauantain ansiosta. Suuntasimme eilen aamupäivällä Yyteriin ja vietimme M:n kanssa rentouttavan lauantaipäivän auringonoton, höpinöiden ja herkullisten eväiden kera. Olin niin kaivannut tällaista kunnon parisuhdeaikaa, sillä mun sairaus jättää mut helposti sohvan pohjille jopa kauniimpinakin kesäpäivinä, mikä on oikeasti tosi ikävää. Eilen kumminkin oli taas niitä ''parempia'' sairauspäiviä, jolloin pystyin lähtemään liikenteeseen ja se tuli kyllä niin tarpeeseen neljän seinän sisällä oleskelun jälkeen! Ylihuomenna on taas se hetki, kun täytyy suunnata kohti Taysia, missä mulle suunnitellaan jälleen uusi hoitomuoto. Välillä mulla on se pelko, että mä en pääse tästä kivusta koskaan eroon, mutta mä luotan kyllä erikoislääkäreihin. Ehkä ensi kesänä oon jo kokonaan kivuton ja oon silloin hieman erilaisissa tunnelmissa kirjoittelemassa teille kesäisiä postauksia. En luovu toivosta.

Summer pic1

Moni on kaipaillut multa ihan vaan tavallisia kuulumis- ja fiilistelypostauksia, joten ajattelin siis tänään vain höpötellä hieman viime päivien menoista ja meiningeistä. Kuten tiedätte, tämä kesä on enimmäkseen kulunut kotosalla, että mökillä, joten sehän on tarkoittanut sitä, että mun on pitänyt aloittaa erilaisia Netflix maratoneja haha! Olen tainnutkin jo mainita snapchatin puolella parista erittäin hyvästä sarjasta, jotka löytyvät Netflixistä, mutta kun tiedän, ettei kaikki omista snapchattia tai seuraile mua siellä, niin vinkkaanpa siis tänne blogin puolelle myös kyseiset koukuttavat sarjat. Alkukesän puolella yksi Netflixin suosituimmista sarjoista You Me Her koukutti mut välittömästi. Taisin tsekata tuon ihan parissa viikossa kokonaan loppuun hups! Nyt kumminkin loppukesästä mun ehkä suosituimmaksi sarjaksi nousi The Client List, mistä ei puutu draamaa, vaikeita tilanteita ja romantiikkaa. Snapchatin puolella muutamat tulivatkin kiittelemään sarja suosituksesta, sillä olin saanut heidätkin koukkuun seuraamaan kyseistä draamasarjaa heh!

Tähän kesään on tietysti mahtunut myös muutakin kuin netflix sarjoja ja kipuilua kotisohvalla, nimittäin olen käynyt testaamassa hyviä rafloja Tampereella, että Helsingissä, suunnittellut alustavasti meidän hääjuhlaa, nähnyt pitkästä aikaa ystäviä ja viettänyt aikaa lähimmäisten kanssa. Mun on pakko myöntää, että tänä kesänä muhun on iskenyt kunnon häähulluus. Eihän tässä malttaisi enää millään odottaa, kun saa sanoa omalle rakkaalleen tahdon!

Summer pic

Meidän on tarkoituksena  myös lähteä käymään vielä elokuussa pienelle visiitille jonnekin päin Suomea, mutta me mennään totta kai ihan fiiliksen mukaan. Vaikka tää kesä ei oo ollut mulle se kaikista parhain, niin oon saanut taas valtavasti hyviä muistoja ja oppinut uusia asioita elämästä. Toivottavasti teidän kesä on sujunut mukavissa merkeissä. Palataan seuraavan kerran Yyteri kuvien parissa! :)

10 kommenttia

  1. Ihanaa, että kuitenkin hyvällä fiiliksellä eteenpäin <3 Sinusta tulee niin ihana morsian kuules!!

    VastaaPoista
  2. Näytät niiin upealle tässä asussa! ❤️

    VastaaPoista
  3. Ihana asu ja oot tosi kaunis! :) Mä katoin kans ton The Client Listin kesän alussa ja tykkäsin siitä kyllä tosi paljon :D

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja The Client List on kyllä ihan huippu! :")

      Poista
  4. Siis voi vitsi toi The Client List on hyvä sarja! :) Se loppu on vaan super ärsyttävä, ei sarja voi loppua niin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan huippu sarja!<3

      Poista
  5. Anonyymi8/02/2017

    Mistä tuo paita on? :) ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bongasin sen Wishiltä! :)

      Poista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com